• BeccaM

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Åh, underbara tråd!! Verkligen en storfavorit! Kul att se alla fina magar på aprilmammor. Själv är jag beräknad till 21 april enligt senaste mens. Inget ultraljud förrän i slutet på nov.  Som jag längtar dit!!!
    Jag måste säga att det är så häftigt att kvinnor som är gravida (/är mammor) får sådan gemenskap. Det är något magiskt med den vänskapen. :) Kram på er!!

• BeccaM

Försökte lägga upp en bild på min växande mage (vill ju också vara med och visa upp "oss" ;) (, men det gick inte. Men hur stor får bilden vara?  Måste säga att ni har så fina magar allihopa!

• BeccaM

Här kommer min mage från vecka 18 (17+3).  Hoppas inte "solstrålarna" blir fler denna gången. :)
    (FrökenB84: Tack för hjälpen!! :) )
  • BeccaM
    Serla skrev 2010-11-19 01:35:48 följande:
    Vilken rolig tråd, hoppar in lite här. Vilka fina magar alla har! Får hela tiden kommentarer om att min  mage är så stor, så nu får ni säga vad ni tycker! Har BF 1/4....

V. 21, (nattlinnet är lite pösigt ovanför och under magen, men jag kunde inte knäppa bättre bild än så här själv)
    Måste säga att ditt nattlinne är ju så fint!!! Fastnade för det med en gång. Och vilken go mage! Ser alldeles lagom ut! :)
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.