Inlägg från: Äppelkompott |Visa alla inlägg
  • Äppelkompott

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

V. 12 Från sidan

V. 12 Framifrån

Magen i vecka 12. Är så svullen! Har normalt sett en ganska platt mage. Flört
    Går det inte som det ska, så får det bli som det blir!
  • Äppelkompott

Det är första barnet för mig. Men jag är väldigt svullen, så det mesta är nog tarmar. Svullnaden dök upp samtidigt som plusset. Flört 

• Äppelkompott

Vad fina alla är, både bebisar och magar. Kyss

• Äppelkompott
    Emmelinan skrev 2010-10-13 17:46:16 följande:
    Ok, jag vagar val lagga ut en bild jag oxa da (kunde inte bestamma mig for om jag ville dela med mig av nagot sa personligt pa en sa offentlig plats, men vi "kanner" val varandra har inne tillrackligt val nu. Cool)

Babylove for 15 dagar sedan. =) Skoterskan skrev ut bilderna at oss. Nar doktorn sen kom in och skulle gora matningarna fick han upp mycket klarare bilder, vagade dock inte fraga om fler utskrifter, men det angrar jag nu eftersom man sag allt sa mycket tydligare pa hans bilder (ju fler bilder att sukta over, desto battre!). Lill*n sog pa tummen ena sekunden for att sedan stracka ut hela handen och visa oss sina fina fem fingrar, osv. =)
    Vilken sötnos!
  • Äppelkompott

Ja, man blir verkligen GLAD. Jag går och känner på min mage hela tiden och ler frånvarande. Hur kommer det bli sedan, när magen är stor och bebisen sparkar för fullt? Ingen kommer kunna nå mig, jag kommer vara helt besatt av det fantastiska.
    Idag känner jag livmodern. Vad snabbt den kom upp, här om dagen kände jag ingenting. Jag längtar så efter att känna det lilla pyret. Glad

• Äppelkompott

De två senaste bilderna syns inte... 

• Äppelkompott
    Quiet thoughts skrev 2010-10-17 12:31:19 följande:
    Slutet av vecka 13. Nu ser man bra att jag väntar även med fleecejackan på
    Oj, vad din mage växer! Fin!
  • Äppelkompott
    Angeliitaa skrev 2010-10-18 21:11:57 följande:
    Vecka 14 idag och första ultraljudet gick inte enligt förväntan.
    Bebisen var död men har inte velat lämna min kropp.

R.I.P min lilla ängel.

Var glada och tacksamma för era friska små mirakel.
    Tyvärr fick inte mitt leva länge Gråter
    Vilken chock. Ta hand om dig! Kram
  • Äppelkompott

Man ska inte vara orolig om man inte känner något än. Det vanligaste är ju att man som förstföderska känner i vecka 18-20. Att känna så tidigt som i vecka 13-14 är ovanligt.
    Nu är jag i vecka 14, och jag känner inte ett dugg. Inte ens något litet bubbel. Men jag är inte orolig, det är ju bara vecka 14. Jag kommer säkert att få vänta med att känna till vecka 20, det räknar jag med. 

• Äppelkompott
    Längtan efter liten skrev 2010-10-21 20:22:59 följande:
    vet ni vad jag precis gjort?
    beställt tid för 3d/4d ultraljud den 28 december :) såååå spännande det ska bli :D
    Härligt! Det funderar vi med på. Tror att det är helt fantastiskt att få se den lill* i 3D/4D!
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.