Inlägg från: Pluppe E |Visa alla inlägg
  • Pluppe E

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Vår lilla Bäse står på huvudet :D
  • Pluppe E

Jag är i v 9 + 3 :)

Blev väldigt chockad över att man såg allt så tydligt! Och vi alla fick ett gott skratt inne i undersökningsrummet när vi såg att bäsen stod på huvudet. Han/Hon dansade dessutom loss ordentligt där inne. Helt otroligt!

• Pluppe E

Jaha okej där ser man :) Har du sätt den lilla än då? Ja, det är riktigt häftigt!!

• Pluppe E

Jag har faktiskt inte sätt någon bild innan som är så tydlig som vår. Jag har ju förstått på många att ibland förstår man inte hur bebisen ligger, vart huvud är och var rumpa är. Men här var det ingen tvekan :) Så man blev riktigt förvånad!

• Pluppe E
    Emmelinan skrev 2010-09-17 09:56:53 följande:

Jag såg den lilla i vecka 8, då var det inte så tydligt, men man kunde ju ana huvud, kropp och tom ben, men det var mer "blurrigt" så att säga. Nu borde det ju vara mer detaljer, utvecklingen går ju trots allt fort! =)

Jag ska göra KUB den 28e så då blir det "riktigt" UL, då är jag i vecka 12. Ska bli spännande. =)

Ja precis :) Det går hur fort som helst helt otroligt!

Jaha okej, vi ska med göra det fast den 7 oktober, såg det hela faktiskt som ett extra ultraljud haha. Så jag hoppas inte på att få något chockbesked!
  • Pluppe E
    Emmelinan skrev 2010-09-20 08:39:24 följande:
    Jag oxå! =) Vill så gärna se den lille att jag håller på att explodera av nyfikenhet! Dock har jag blivit mer och mer nojig över själva testet på sista tiden... Jag är inte helt haj på det här med nummer och vad det egentligen innebär...
    Okej. Jag känner mig faktiskt inte nojig alls. Vi har bestämt oss för att inte gå vidare med fostervattenprov ifall det är så att testet visar något. Så både jag och min sambo är bestämda vid det. Så vi tar allt rätt lugnt och jag har faktiskt inte tänkt på det alls :P
  • Pluppe E

Bild från V.12

Bild från v.13

Ska gör Kub-testet på torsdag, ser framemot att att se Smulan igen :)
  • Pluppe E

Tack hörrni :)
    Jag kan fortfarande inte förstå att jag bär runt på bebisen, helt ofattbart faktiskt!

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.