Inlägg från: Pluppe E |Visa alla inlägg
  • Pluppe E

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Sambon & jag är lika gamla, 21 båda två. Man brukar ju alltid säga att tjejen mognar före killen. Läget är nog inte så här.
    Båda är mogna för sin ålder, tackvare mycket ansvar man har tagit i livet & att vi båda två umgås med de som är 30+ och trivs bra med det :) Folk håller på att smälla av när man säger att man bara är 21, dem tror att man minst är 26.

• Pluppe E

Fick bli mysbilden :) Gabriel (syrran son) älskar att sova på Niklas bröst. Blir nog favoritplatsen för Smulan sen med Hjärta
  • Pluppe E
    Din BMI (ej gravid) är: 23,05 (normalvikt)

Din rekommenderade vikt vid slutet av graviditeten är: 71,9 - 74,8 kg

En lämplig vikt för dig i vecka 26 är: 65,3 - 66,6 kg

Jag väger 64,5 kg så ligger lite under, men jag kommer nog ifatt :)

• Pluppe E
    Emmelinan skrev 2011-01-05 00:52:02 följande:
    Pluppe, nu minns jag inte om du vet vad du vantar, men det dar gissar jag pa pojke!

Vilken skillnad!!
    Vi har inte tagit reda på vad det blir Glad Haha, jag har fortfarande känsla på flicka men vissa dagar tror jag även pojke, ska bli riktigt spännande att se när den lilla tittar ut Solig

v.24 till v.27 är det extrem skillnad tycker jag haha! Har fått en riktigt putis mage nu!!
  • Pluppe E

Vagnen börjar bli startklar nu :) Hittade en väska igår på Stadium passar perfekt som skötväska och kostade dessutom bara 99 kr!! Det är vita hjärtan på, syns lite dåligt på bilden :P

Här har vi den påbörjade bebishörnan, hämtade upp massor av grejer hos min syster härom dagen. Nu ska det snart börjas måla skötbord, vitt, & så ska vi få med svärmor till Ikea som ska köpa spjälsängen åt oss :) Sen är vi nog redo för den lille!
  • Pluppe E
    kiwi2012 skrev 2011-01-05 14:12:13 följande:
    samma "skötväska" passa jag på att köpa i höstas fast helt svart när vi var ute och köpte skolväskor :)
    Riktigt bra pris faktiskt, och det bästa är ju att man kan ha den med sig länge :)
    Ja, verkligen skillnad mot dem andra man har titta på som kostar mellan 500-700 kr.. :(
    Jag är riktigt nöjd just nu iaf :)
  • Pluppe E
    Helsingborg skrev 2011-01-05 21:38:29 följande:
    Pluppen;
    Du har verkligen börjat i tid Glad Skoj skoj. Jag vågar dock inte ännu. Har litta bebis kläder dock. Men Skall ut nu denna mån och införskaffa mig lite smått.Har gjort en lista vad som skall handlas.
    Haha oja :) Ser framemot att börja inreda ordentligt, inredning är en stor hobby så det är viktigt att börja införskaffa saker i tid. Känner mig dessutom riktigt säker på att vi får ut en frisk och fin knodd så här vågas det vilt :D
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.