Inlägg från: Pluppe E |Visa alla inlägg
  • Pluppe E

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

AlbusMinerva skrev 2011-08-08 12:45:12 följande:
    Äh så dum jag är.. tyckte det var knas.. det är ju DD som har en liten Moa.. 
    Sorry för my confusion  
    Hahaha! Solig
  • Pluppe E
    Lilo84 skrev 2011-08-08 19:24:36 följande:
    Nu var det länge sen jag bidrog med något här i tråden men jag tittar ofta in nu när man äntligen kan se bilder vi iPhonen! Här kommer iaf en dagsfärsk bild på min lilla räka!
    Vilken underbar bild!!!
  • Pluppe E

Emmelinan: Jag tycker du & Louisa är så himla lika Solig Sötnosar!

• Pluppe E
    ASL skrev 2011-08-17 15:50:01 följande:
    Dagens bild på en allvarlig Cliff-biff:

Så fint!!
  • Pluppe E
    ASL skrev 2011-08-18 22:02:48 följande:
    Åh underbara underbara bebisbilder!!

Här är en döpt Cliff och moi
    Mycket trötta ögon på en mycket trött mamma...
    Ja, biffen är också trött eftersom han skrek hela natten innan.

Lurvet bakom Cs huvud är min dotter

Fint!! Hjärta
  • Pluppe E
    AlbusMinerva skrev 2011-08-31 20:00:19 följande:
    börjar tro att min son är efterbliven om man jämför med era (som man inte skall göra.. men ändå..)
    Hahaha! Kände lite detsamma Solig Arwen som knappt inte rullar, ibland hamnar hon utanför filten eftersom hon rullar från sida till sida, men mycket mer än så blir det inte Skrattande
  • Pluppe E
    ASL skrev 2011-09-01 07:43:12 följande:
    Texx: Vad häftigt att han är så stark! Känns som det lär dröja här... C har "bara" rullat från mage till rygg en gång, haha, men jag känner iofs ingen brådska...är ju inte alltid så lätt när de tar sig dit de vill heller

Här har vi C som fick smaka lite banan i förrgår:

Vad är det för smart grej? Är det en sådan där provsmakar grej som finns att köpa i affären?

Arwen hatar banan! Men hon är stormförtjust i sin banangröt...Förvånad
  • Pluppe E

Okej! Då ska det nog köpas in en sådan, såg riktigt smart ut! :)

Spännande att fler har problem med banan, trodde det skulle bli en favorit på en gång..

• Pluppe E

ASL: kanske kan vara dagsformen! Får helt enkelt testa igen någon dag :) Ska kolla upp den på babyproffsen eller Ica då! Tack för svaret :)

• Pluppe E

Haha tror det är konsistensen den är ju ganska degig och geggig :P Men det finns ju mycket annat att äta än banan :)

• Pluppe E

Vad söta alla är :) Har inte lagt in bilder på länge, alla hamnar på fejjan.

Jätte fina tårtor Maria!

• Pluppe E

Lillan i sin nya fina pyjamas!

Nappen är inte god att suga på, men här tuggar vi mer än gärna på den!

Fick tipset att lura ut tummen ur munnen under tiden hon äter gröt genom att hon fick ha en egen sked, så nu kör vi med 2 skedar i munnen samtidigtFoten i munnen
  • Pluppe E

Ölandstoken: Hahaha! Vad fin hon är i sin blåbärspuré, riktigt klär henne hihi Solig Sötbebis!

• Pluppe E

Ölandstoken: tröjan är köpt i Ullared en
    Milla tröja är det och mössan har jag sytt själv :D

• Pluppe E
    mammaSöt skrev 2012-07-14 08:21:44 följande:
    ja de gör vi :) i november
    Grattis :D Vi väntar med smått igen, i januari :)
  • Pluppe E

Jajemän jag med :D jag hoppade ju ur tråden pga tidsbrist men nu blir det nog lite häng här igen så är man välkommen in på nytt är jag på :) 13 januari är jag beräknad till, v14 (13+0) idag! vilket datum är du beräknad till Alis? :)

• Pluppe E
    Alis skrev 2012-07-15 09:47:21 följande:
    Då är det bara att vänta på att någon godkänner ansökan. Tror vi har två eller tre administratörer som kan göra det. Glad

Jag är beräknad till 20/1 men går in i v. 14 imorgon (alltså 12+6 idag). Du borde ju vara i 13+6 idag väl om du är en vecka före mig? Går efter Familjelivs kalender. 
    Haha aj då! Jag har verkligen ingen koll på det här med veckor och dagar längre! kollade nu på familjeliv och 13+6 var jag visst, så jag går ju in i v.15 imorgon! Tungan ute Har en app på telefonen med, tittade där nu och där säger dem att jag är 14+0 idag, alla räknar olika som vanligt :)
  • Pluppe E
    C0211 skrev 2012-07-15 10:35:45 följande:
    Jag välkomnade dig precis
    Emmie, du är välkommen tebax any time!
    Grattis till graviditeten, nu känns det som vi är fler gravida än inte - så är det inte, men vi börjar vara en ordentlig klick.
    Då gör jag en ansökan med då :) Kul att hänga med dem som man redan har hängt med!
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.