Inlägg från: Pluppe E |Visa alla inlägg
  • Pluppe E

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Håller med massa fina bilder :D

• Pluppe E
    Längtan efter liten skrev 2010-10-14 21:37:03 följande:

15+3 enligt mig och 14+3 enligt ul idag, men tror han såg FEL =/ är hundra på att jag såg 15+3 på skärmen...
    jaja här är kommer en dålig bild iaf.. men det är min kärlek.. 11cm från rumpa till huvud.
    Låter som 15+3, min bäse var 7,5 cm 13+1.. Så du måste ha sätt om man ska gå enligt storlek, vilket man gör va? :)
  • Pluppe E
    Längtan efter liten skrev 2010-10-14 21:45:00 följande:
    ja det var det jag tror att jag gjorde.. men han sa blankt 14+3..
    jag fortsätter tro på mitt till RUL om 3 veckor.
    men man kan inte sluta oroa sig om stl om det nu är så att den säckar efter lite.
    Jag blev så nyfiken så jag läste lite på nätet & i v.16 är den mellan 10-12 cm, och är du 15+3 gången är man väl i v.16 enligt alla veckor som dem räknar här på nätet :P
  • Pluppe E
    Längtan efter liten skrev 2010-10-14 21:54:43 följande:
    jag håller fast vid det i 3 veckor till. säger den bm något helt annat vid RUL så litar jag på henne. där gör hon en grundlig genomgång med mätningar... tack för att du kollat :D
    Det låter som en bra idé tycker jag :) Varsågod!
  • Pluppe E

Det händer verkligen massor på en vecka!

Är i v.16, här kommer bilder :)

• Pluppe E
    Nessima skrev 2010-10-20 17:10:41 följande:
    Vilken söt mage du har! Ser ut att sitta ganska högt
    Tack så mycket :) Ja, jag tror det med!
  • Pluppe E
    Amariea skrev 2010-10-20 21:52:08 följande:
    Åh, jag som tyckte att jag hade stor mage för att vara i v. 16 med första barnet! Ska se om jag kan ta en bild nu i veckan. Vi är lika långt gångna. :)
    Ja, det tycker jag allt att du ska göra :D Alltid kul att se när man är lika långt gångna!
  • Pluppe E

V.17 16+0
    Nu regaerar alla på att det är något som händer. Det syns i alla kläder & barnen på jobbet tycker jag är en riktig tjockis Glad
  • Pluppe E
    novamedfamilj skrev 2010-10-31 09:50:27 följande:
    Hej alla glada mammor och blivande mammor!

Är det okej att jag är med i er tråd? Jag har en dotter som är född 091116 som heter Nova och vi väntar ett syskon till henne den 18 april. Lägger till mig på lisatan oxå :).

Hur mår ni i era graviditeter? Några krämpor eller andra problem?
    Hej :)
    Välkommen hit, det är bara att hänga på ;) Lägga in bilder & diskutera!

Jag vet inte vad jag ska säga om min graviditet hittils mer än att jag är sliten till tusen!
    Började må illa & spydde varannan dag f.r.o.m v.7 slutade må illa för ca 2 veckor sedan. Har problem med ischiasnerven f.r.o.m v.12 är i v.17 nu och det har bara blivit värre. Ska hämta mig ett bälte hos BM idag & hoppas på att värk & domningar försvinner.. Inatt har jag varit uppe och promenerat i lägenheten eftersom domningarna i knä & vad inte ger med sig.. Åkte på bihåleinflamation i början av oktober. Fick äta kåvepenin vilket jag inte tål i vanliga fall för att jag kräks av dem, inget läkaren tog hänsyn till så jag spydde mer eller mindre ut varje tablett (minst 3 gånger om dagen kräktes jag). Så bihålorna smyger sig på så fort det är kallt ute.. Efter det började all växtvärk & sammandragningar i magen, trycker på tarmen så in i bomben.. Får dock ingen som helst hjälp mot detta eftersom det ska vara så.. Jag är sjukt sliten men ändå så är jag så otroligt lycklig över att få gå runt & bära på vår underbara krabat! All smärta kommer verkligen vara värt det Hjärta

Usch vilket klagande det här lät som.. Men kan inte säga annat än att det är riktigt tufft!
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.