novamedfamilj skrev 2010-10-31 09:50:27 följande:
Hej alla glada mammor och blivande mammor!
Är det okej att jag är med i er tråd? Jag har en dotter som är född 091116 som heter Nova och vi väntar ett syskon till henne den 18 april. Lägger till mig på lisatan oxå :).
Hur mår ni i era graviditeter? Några krämpor eller andra problem?
Hej :)
Välkommen hit, det är bara att hänga på ;) Lägga in bilder & diskutera!
Jag vet inte vad jag ska säga om min graviditet hittils mer än att jag är sliten till tusen!
Började må illa & spydde varannan dag f.r.o.m v.7 slutade må illa för ca 2 veckor sedan. Har problem med ischiasnerven f.r.o.m v.12 är i v.17 nu och det har bara blivit värre. Ska hämta mig ett bälte hos BM idag & hoppas på att värk & domningar försvinner.. Inatt har jag varit uppe och promenerat i lägenheten eftersom domningarna i knä & vad inte ger med sig.. Åkte på bihåleinflamation i början av oktober. Fick äta kåvepenin vilket jag inte tål i vanliga fall för att jag kräks av dem, inget läkaren tog hänsyn till så jag spydde mer eller mindre ut varje tablett (minst 3 gånger om dagen kräktes jag). Så bihålorna smyger sig på så fort det är kallt ute.. Efter det började all växtvärk & sammandragningar i magen, trycker på tarmen så in i bomben.. Får dock ingen som helst hjälp mot detta eftersom det ska vara så.. Jag är sjukt sliten men ändå så är jag så otroligt lycklig över att få gå runt & bära på vår underbara krabat! All smärta kommer verkligen vara värt det
Usch vilket klagande det här lät som.. Men kan inte säga annat än att det är riktigt tufft!