Inlägg från: FrökenB84 |Visa alla inlägg
  • FrökenB84

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Sofy: Sådär ser jag med ut ungefär, fast att det imorrn blir 14+0.. Önskar du inte att den varit mer "gravid"? Det gör iallafall jag!
    Blir dock väldigt glad över att se alla andras magar och fina bebbebilder! :)

• FrökenB84

"Magen" idag, 14+2. Inte mycket till det put jag vill ha....

Bebben i v 11+0, alltså 3veckor och 2 dagar sedan. Sprattlade som värsta fotbollsspelaren! Har inte kunnat lägga upp den förrän nu, teknik och jag är inte bästa kompisar...
  • FrökenB84

Quiet thoughts: Åh vad avis jag blir på din och alla andras fina magar! :)

• FrökenB84

Jempa10: Visst är det fantastiskt att den där lilla "klumpen" från v9 kommer att komma ut i april som en riktig liten människa! Och allt tack vare underbara dig! Visst är det ganska fantastiskt?! :)

• FrökenB84

Xenasliv: Vilken söt liten mage! :)
    Är lika långt gången som du men har inte alls lika fin bula... Men den börjar komma! Jippi!

• FrökenB84

Nu tror jag ändå magen börja poppa upp.... Och större kommer den nog snart bli för det sliter och drar och den hela dagarna i ända.
    Och snart (1,5 vecka) RUL!

• FrökenB84

Förresten, glömde ju skriva tiden. Taget i förrgår 17+3.

• FrökenB84
    hopp83 skrev 2010-11-11 22:33:20 följande:

UL i vecka 12 (8 veckor sedan)

Någon som är duktig på att tolka UL-bilder....
    Vill så gärna veta vad det blir..=)
    Jag tror det blir en BEBIS! ;)

Mimmi91: Fick du den magen över natten? Jättefin! :)
  • FrökenB84

Adrastina: Rent kroppsligt tror jag inte du är mycket större än oss andra. Vi varierar i storlek allihop. Jättefin mage!
    Går själv in i v 19+0 idag men inte alls samma mage. Men nu är jag iallafall glad att där är NÅGON mage! :)

• FrökenB84

Nu hänger jag inte riktigt med... Jag tycker alla är jättefina! Var inte mening att trampa på några tår...

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.