Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
Sofy: Sådär ser jag med ut ungefär, fast att det imorrn blir 14+0.. Önskar du inte att den varit mer "gravid"? Det gör iallafall jag!
Blir dock väldigt glad över att se alla andras magar och fina bebbebilder! :)
Sofy: Sådär ser jag med ut ungefär, fast att det imorrn blir 14+0.. Önskar du inte att den varit mer "gravid"? Det gör iallafall jag!
Blir dock väldigt glad över att se alla andras magar och fina bebbebilder! :)
Quiet thoughts: Åh vad avis jag blir på din och alla andras fina magar! :)
Jempa10: Visst är det fantastiskt att den där lilla "klumpen" från v9 kommer att komma ut i april som en riktig liten människa! Och allt tack vare underbara dig! Visst är det ganska fantastiskt?! :)
Xenasliv: Vilken söt liten mage! :)
Är lika långt gången som du men har inte alls lika fin bula... Men den börjar komma! Jippi!
Nu tror jag ändå magen börja poppa upp.... Och större kommer den nog snart bli för det sliter och drar och den hela dagarna i ända.
Och snart (1,5 vecka) RUL!
Förresten, glömde ju skriva tiden. Taget i förrgår 17+3.
Adrastina: Rent kroppsligt tror jag inte du är mycket större än oss andra. Vi varierar i storlek allihop. Jättefin mage!
Går själv in i v 19+0 idag men inte alls samma mage. Men nu är jag iallafall glad att där är NÅGON mage! :)
Nu hänger jag inte riktigt med... Jag tycker alla är jättefina! Var inte mening att trampa på några tår...