• MirandaSthlm

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Eftersom det finns så många trådar MOT SverigeDemokraterna så tycker jag det skall finnas en tråd för oss som är FÖR SverigeDemokraterna.

sverigedemokraterna.se/

Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-20 22:22
    Tyvär verkar det ramla in väldigt många SD-motståndare och denna tråd är främst för SD-anhängare så var vänligen och respektera detta i denna tråd. Vill du diskutera emot SD finns alla andra trådar att välja på, bara just inte denna. Tack på förhand!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-21 12:59
    Här är iaf SDs åsikter från deras sida som vi kan diskutera:

Våra åsikter

* En trygg och värdig ålderdom
    * Ett nära europeiskt samarbete utan överstatlighet
    * Jämställdhet och ökad trygghet för landets kvinnor
    * En ansvarsfull invandringspolitik
    * Krafttag mot brottsligheten
    * Slå vakt om familjen
    * Värdig vård för alla
    * En trygg och kunskapsinriktad skola
    * En ansvarsfull och hållbar miljö- och energipolitik
    * En rättvis arbetsmarknad och minskad arbetslöshet
    * Ett starkt och modernt svenskt försvar
    * Låt Sverige förbli Sverige
    * En levande landsbygd och ett djurvänligt samhälle
  • Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!
  • LjubaviMoja
    TheCoopers skrev 2010-09-20 22:41:46 följande:
    Hade ni inte varit arga och bittra hade ni aldrig röstat på SD . Så är det bara . Normalbegåvade , lyckliga människor röstar inte på låtsas partier startade av rakade småpojkar i bombar jackor .
    Och nu är de med i riksdag WOHOOOO oj vad bittra vi är alltså.
    Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • I Blackrose I
    LjubaviMoja skrev 2010-09-20 22:46:01 följande:
    Whatever , du borde iaf läsa på mer om det parti som du hatar så mycket för du vet tydligen ingenting om dom förutom vad media skriver.
    Det var det dummaste på länge. När det gäller SD SKA MAN inte tro på Media men när det gäller att bilda sig en uppfattning om utlänningar så är media Källan NR.1? Yeah right.

Vetni, gör ert struts om ni mår bättre av det men se till så ni INTE har baken bar. Det kan resultera som American History X,
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Mandi74
    I Blackrose I skrev 2010-09-20 22:38:19 följande:
    Mandi vad tycker du om SD?
    SD var när det bildades ett nazistiskt parti, men det är över 20 år sen. Idag har dom städat upp sitt parti, de flesta nazister har lämnat sd för de tycker att de bedriver en för mesig politik. Flera har blivit uteslutna pga sin nazistiska syn bla Tor Paulsson och Anders Steen som istället bildade Nationaldemokraterna.
    Dom vill skärpa invandringspolitiken vilket jag anser är bra, idag tar vi inte på tok för många invandrare, de sätts i en lägenhet någonstans och sen får de klara sig själva. Istället för att fortsätta mata in invandrare så borde vi hjälpa de som kommer hit och se till att de kommer in i samhället på ett bättre sätt.
    SD behöver fortsätta städa upp i sitt parti, finns ff många rötägg kvar, men det gör det i de andra partierna oxå så inte för det. Men jag tror att de kan leda till något bra för sverige och sveriges invånare, de är inte emot invandrare som många tror av nazistiska skäl.

Precis som det finns en extrem vänster så anser jag att vi behöver en extrem höger, vilket de inte är, men blir klassade som. Motpoler är aldrig fel, de kan vara ögonöppnare och de kan göra bra saker.

Jag håller inte med SD i allt dom säger, men det gör jag inte med M heller som jag har röstat på i alla år innan. Men det finns nog inget parti som man kan stödja fullt ut..
    Brevis esse laboro, obscurus fio
  • Vanilj L
    I Blackrose I skrev 2010-09-20 22:41:19 följande:
    Ja, det kommer jag ihåg men vad har det med SD att göra tycker du? Dom flesta som röstad på SD är f.d. socialdemokrater som nu ihopp att få mera bidrag när utlänningarna "försvinner" har röstad på SD. Kräks
    Nej där har du fel. De flesta har gått från moderaterna till att  rösta på SD.
  • Vanilj L
    TheCoopers skrev 2010-09-20 22:41:46 följande:
    Hade ni inte varit arga och bittra hade ni aldrig röstat på SD . Så är det bara . Normalbegåvade , lyckliga människor röstar inte på låtsas partier startade av rakade småpojkar i bombar jackor .
    Precis vad bra sagt.
  • V 77

Enda rätta av talmannen den 4-5 okt vore att beordra en "alliansdiktatur" :)

• Mandi74
    I Blackrose I skrev 2010-09-20 22:41:19 följande:
    Ja, det kommer jag ihåg men vad har det med SD att göra tycker du? Dom flesta som röstad på SD är f.d. socialdemokrater som nu ihopp att få mera bidrag när utlänningarna "försvinner" har röstad på SD. Kräks
    Jag sa inte att det hade med sd att göra, jag sa att du tyckte svenskarna var fega.. tycker du ff det?
    Brevis esse laboro, obscurus fio
  • TheCoopers
    LjubaviMoja skrev 2010-09-20 22:47:25 följande:
    Och nu är de med i riksdag WOHOOOO oj vad bittra vi är alltså.
    Ja du lär väl bli varse av att det inte komma betyda mycket alls .. eftersom vi andra i Sverige vill behålla Sverige blandat . Dvs vi vill låta dig och din familj få stanna här och leva utan att behöva låtsas som ni är svenskar .
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    LjubaviMoja skrev 2010-09-20 22:46:01 följande:
    Whatever , du borde iaf läsa på mer om det parti som du hatar så mycket för du vet tydligen ingenting om dom förutom vad media skriver.
    Jag hatar SD ja .. du har helt rätt . Jag skäms att de befläckar vårt vackra Sverige .
    De är som en stor varig böld i rumpan , men med lite medicin är de snart borta

Adios amigos !
    I'm the me I choose to be ...
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!