• MirandaSthlm

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Eftersom det finns så många trådar MOT SverigeDemokraterna så tycker jag det skall finnas en tråd för oss som är FÖR SverigeDemokraterna.

sverigedemokraterna.se/

Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-20 22:22
    Tyvär verkar det ramla in väldigt många SD-motståndare och denna tråd är främst för SD-anhängare så var vänligen och respektera detta i denna tråd. Vill du diskutera emot SD finns alla andra trådar att välja på, bara just inte denna. Tack på förhand!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-21 12:59
    Här är iaf SDs åsikter från deras sida som vi kan diskutera:

Våra åsikter

* En trygg och värdig ålderdom
    * Ett nära europeiskt samarbete utan överstatlighet
    * Jämställdhet och ökad trygghet för landets kvinnor
    * En ansvarsfull invandringspolitik
    * Krafttag mot brottsligheten
    * Slå vakt om familjen
    * Värdig vård för alla
    * En trygg och kunskapsinriktad skola
    * En ansvarsfull och hållbar miljö- och energipolitik
    * En rättvis arbetsmarknad och minskad arbetslöshet
    * Ett starkt och modernt svenskt försvar
    * Låt Sverige förbli Sverige
    * En levande landsbygd och ett djurvänligt samhälle
  • Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!
  • TheCoopers
    Mandi74 skrev 2010-09-20 22:18:42 följande:
    Så på vilket sätt behandlar dom dig illa, tror du missade att svara på det..
    Men du fattar inte så snabbt du ... de kränker mina medmänniskor och våldtar mitt land . På det sättet behandlar de mig OCH min icke så svenska familj illa .
    I'm the me I choose to be ...
  • LjubaviMoja
    TheCoopers skrev 2010-09-20 22:21:26 följande:
    Och ? Svensk medborgare betyder inte ett skit . Inte ens Zlatan är svensk enligt dem och han är född i Malmö ....

Missat det va ?

Ja hela världen tittar faktiskt på CNN , Reuters , AFP osv ...

Du är förvirrad om du som bosnier röstar på SD - eller missledd .
    Du svarade inte på varför de har invandrare i deras parti om de är så jäkla rasistiska?

Ja jag är bosnier och röstar på SD so what? Så därför kan jag inte tycka att invadringen borde minskas? Jag har ingen talan i det eller? Då är du fan värst.

Så svensk medborgarskap betyder inte ett skit? men snälla nån du verkar jo inte ett dugg påläst, det är inte ens värt att diskutera med dig.

Du har tydligen ingen aning om att det är rätt många invandrare som röstat på SD.
    Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-09-20 22:21:06 följande:
    Vem har sagt det och när? Har jag missat..
    Vänta ska se om jag hittar citatet.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • TheCoopers
    LjubaviMoja skrev 2010-09-20 22:26:35 följande:
    Du svarade inte på varför de har invandrare i deras parti om de är så jäkla rasistiska?

Ja jag är bosnier och röstar på SD so what? Så därför kan jag inte tycka att invadringen borde minskas? Jag har ingen talan i det eller? Då är du fan värst.

Så svensk medborgarskap betyder inte ett skit? men snälla nån du verkar jo inte ett dugg påläst, det är inte ens värt att diskutera med dig.

Du har tydligen ingen aning om att det är rätt många invandrare som röstat på SD.
    Jag skiter högaktligen i om invandrare röstat på SD , Kanske Jackie Arkelöv syndromet ?

De vill inte bara minska invandringen . DU om någon bör läsa på . Jag har läst allt jag kan hitta , pratat i valstugorna , sätt dokumentärer . Jag VET vad de står för och vilken deras historia är .

VET DU ?
  • TheCoopers
    LjubaviMoja skrev 2010-09-20 22:26:35 följande:

Dessutom vill du inte att andra ska få samma hjälp som din familj fick när ni kom hit som flyktingar ?
  • Mandi74
    TheCoopers skrev 2010-09-20 22:17:53 följande:
    www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/article7...

Homosexuella ( som jämställs med tidelag och pedofili) ska inte få adoptera eller insemineras . Muslimer får inte vara muslimer . Man ska assimileras , tas ifrån sin kultur och bli en svensk klon . Ingen modersmålsundervisning .  osv osv
    Ja, det är ju fel av oss att ställa krav på muslimerna när dom kommer hit.. istället så ska dom få ställa krav på och styra oss. Har för mig att Roses sagt att svenskarna är för mesiga, undrar om hon tycker det ff..

Sen när det gäller att "slänga ut" någon från landet så står det så här även i artikeln..
    "– Det ska ske på frivillig basis med kraftigt höjda återvändarbidrag,"
    Brevis esse laboro, obscurus fio
  • I Blackrose I

"Sverigedemokraten Kent Ekeroth, 29, är snart en av Sveriges nya riksdagsledamöter.

Enligt honom kan en troende muslim inte vara svensk och han vill stoppa 90 procent av all invandring.

– Med morot och piska ska vi få muslimerna att lämna Sverige, säger han.

Vi vill ha ett västerländskt fritt samhälle.

De invandrare som redan bor i landet, i synnerhet muslimer, ser han helst att de återvänder till sina ursprungsländer."

– Om man tror på islam och följer islam fullt ut – då kan man inte vara svensk, säger Ekeroth.

Den 29-årige blivande riksdagsledamoten tror att invandringen på sikt kan leda till inbördeskrig i Sverige.

– Men jag tror fortfarande att vi kan vända det, men vi måste agera snabbt, säger han."

• blackpuma
    TheCoopers skrev 2010-09-20 22:22:38 följande:
    Men du fattar inte så snabbt du ... de kränker mina medmänniskor och våldtar mitt land . På det sättet behandlar de mig OCH min icke så svenska familj illa .
    Ursäkta mig men våldtäkten av landet har varit nått alla partier har blundat för hitintills, nock.
    Massimport av oönskade element om man ska hålla sig till politiskt korrekta termer får ta slut här, sen om det klämer hos dig kan du alltid importera själv. ta hit några "högutbildade" afrikaner och försörj dom hemma hos dig i nått år. Vi andra känner inte för det längre
  • LjubaviMoja
    TheCoopers skrev 2010-09-20 22:29:57 följande:
    Dessutom vill du inte att andra ska få samma hjälp som din familj fick när ni kom hit som flyktingar ?
    Flyktingar får hjälp eller har du missat det oxå? Ja jusst det du var jo inte något vidare påläst.
    Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-09-20 22:30:20 följande:
    Ja, det är ju fel av oss att ställa krav på muslimerna när dom kommer hit.. istället så ska dom få ställa krav på och styra oss. Har för mig att Roses sagt att svenskarna är för mesiga, undrar om hon tycker det ff..

Sen när det gäller att "slänga ut" någon från landet så står det så här även i artikeln..
    "– Det ska ske på frivillig basis med kraftigt höjda återvändarbidrag,"
    Nu förvränger du mina ord Mandi. Det trodde jag verkligen inte om dig men men...

Ja, jag tycker ALLA som röstad på SD är små rädda osäkra mesiga individer.
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!