• MirandaSthlm

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Eftersom det finns så många trådar MOT SverigeDemokraterna så tycker jag det skall finnas en tråd för oss som är FÖR SverigeDemokraterna.

sverigedemokraterna.se/

Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-20 22:22
    Tyvär verkar det ramla in väldigt många SD-motståndare och denna tråd är främst för SD-anhängare så var vänligen och respektera detta i denna tråd. Vill du diskutera emot SD finns alla andra trådar att välja på, bara just inte denna. Tack på förhand!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-21 12:59
    Här är iaf SDs åsikter från deras sida som vi kan diskutera:

Våra åsikter

* En trygg och värdig ålderdom
    * Ett nära europeiskt samarbete utan överstatlighet
    * Jämställdhet och ökad trygghet för landets kvinnor
    * En ansvarsfull invandringspolitik
    * Krafttag mot brottsligheten
    * Slå vakt om familjen
    * Värdig vård för alla
    * En trygg och kunskapsinriktad skola
    * En ansvarsfull och hållbar miljö- och energipolitik
    * En rättvis arbetsmarknad och minskad arbetslöshet
    * Ett starkt och modernt svenskt försvar
    * Låt Sverige förbli Sverige
    * En levande landsbygd och ett djurvänligt samhälle
  • Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!
  • LjubaviMoja
    TheCoopers skrev 2010-09-21 07:28:00 följande:
    Ja du lär väl bli varse av att det inte komma betyda mycket alls .. eftersom vi andra i Sverige vill behålla Sverige blandat . Dvs vi vill låta dig och din familj få stanna här och leva utan att behöva låtsas som ni är svenskar .
    Nä men oj vad snäll av dig

Men sånna som mig blir inte och kan inte bli utslängda så dra den för nån annan.
    Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • TheCoopers
    blackpuma skrev 2010-09-21 09:23:26 följande:
    Vems wake up call kan man ju fundera över en stund, folket har talat, hade sd inte haft en grund att stå på hade dom inte varit i riksdagen.
    Wake the fuck up and smell the roses
    Black puma .. eller snarare White Puma .. folket har inte talat . Snarare Skåne +  några till .. resten av Sverige är äcklade . Det har du förstås missat ?
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    LjubaviMoja skrev 2010-09-21 10:55:02 följande:
    Nä men oj vad snäll av dig

Men sånna som mig blir inte och kan inte bli utslängda så dra den för nån annan.
    Nej inte utslängda men särbehandlade . Det kanske är bättre ?
    Att människor inte får leva fritt utan anpassas till en mall . Att homosexuella inte får samma rättigheter . Att kyrkan får mer makt . Att aborträtten inskränks .

Det är så du vill leva ?
  • TheCoopers

Mr Jonas Gardell :

Jag är svensk!
    2010-09-20

Hmmm, nu ska vi se… jag är homo, gift med en invandrare, har barn med en judinna vilket gör mina barn judiska, jag har en bror som är gift med en colombianska och två av hans barn är gifta med muslimer, dessutom har jag en syster som gift sig med en norsk kvinna och skaffat barn med en judisk homosexuell man… vilket väl gör mig till en helt vanlig svensk, såna som vi faktiskt ser ut idag.

Jag är helt enkelt en del av den fina judiskt-muslimska-kristna-homo-hetero-finsk-amerikanska-egyptiska-colombiansk-norsksvenska tradition som byggde det här landet.

Kanske borde jag ansöka om medlemskap i Sverigedemokraterna! De lär ju ha ont om folk.

• TheCoopers
    blackpuma skrev 2010-09-21 11:20:11 följande:
    Aahh jag ber så mycket om ursäkt, skit ska bara kastas åt sd hållet, my bad

Ja med tanke på förföljelsen, stämplingen så tycker jag att den stigande siffran är positiv (om man nu kan se det som positivt med tanke på vilket skit det är som har orsakat det)
    SD hållet , Moderaterna osv .. det är ett politiskt parti . Mina barn är MINA BARN och  har inget att göra med denna diskussion . Kasta skit på mig om du vill men mina barn och våldtäkter av dem kan du lämna utanför !! FREAK
  • Posh
    blackpuma skrev 2010-09-21 11:14:15 följande:
    På vissa låter det som sdare med åkesson i spetsen använde en murbräcka för att slå upp dörren, tyvärr, dom blev framröstade.
    Jag blir också äcklad, när jag ser måna muslim spetsera i slöja och fösa in ghettoboskap i valloakaler, fungerade inte, storsmurfen har heller inte lyckats med speciellt mycket positivt.

Återkom när du eller din dotter blir berikad av en mångkulturell gruppvåldtäkt.
    Vidrigt. Vidrig.

Du blir inte långvarig här, varken du eller din käcka numer borttagna sidfot. En skam för landet är vad detta är.
    Kul ska det vara
  • TheCoopers
    blackpuma skrev 2010-09-21 11:30:49 följande:

Ja, men det är korkade jävla pundhuvuden som inte vågar/vill se vad som händer på vara gator som skapar det här helvetet, där dina och mina barn är mycket inblandade, det är för dom vi bygger eller ja, förstör landet.
    www.familjeliv.se/Forum-4-51/m54607451.html
    Inlägg 365. givetvis är h*n rassist för att man ser vad som händer, eller?

Jag vill INTE att mina blonda barn ska vara mobbade snöflingor bland gytja.

Mina barn är inte blonda . Men de är svenska .
  • blackpuma
    Posh skrev 2010-09-21 11:33:00 följande:
    Vidrigt. Vidrig.

Du blir inte långvarig här, varken du eller din käcka numer borttagna sidfot. En skam för landet är vad detta är.
    Ja det är vidrigt, många gånger har jag skrattat åt moralmammor med "jag mår illa av att läsa det här" kommentarer, nu får jag själv en ganska obehaglig eftersmak i munnen när jag läser all skit i trådar som berör sd.
    Ja, det är fan SKAM att ingen av er verkar bry er specielt mycket om LANDET eller dess invånare.

Sidfoten sätts manuelt för den delen och jag satte den bara två gånger.
  • TheCoopers
    blackpuma skrev 2010-09-21 11:37:42 följande:
    Hur kunde jag gissa det ...
    "svenska"?
    Jag är svensk . De är födda här . Är de inte svenska då ?
  • Posh
    blackpuma skrev 2010-09-21 11:36:22 följande:
    Ja det är vidrigt, många gånger har jag skrattat åt moralmammor med "jag mår illa av att läsa det här" kommentarer, nu får jag själv en ganska obehaglig eftersmak i munnen när jag läser all skit i trådar som berör sd.
    Ja, det är fan SKAM att ingen av er verkar bry er specielt mycket om LANDET eller dess invånare.

Sidfoten sätts manuelt för den delen och jag satte den bara två gånger.
    Att du inte är kapabel att göra skillnad mellan SAK (politiken SD för) och PERSON (folks barn t ex) är jävligt beklämmande.
    Jag blir allvarligt brydd när folk av detta slag sitter med rösträtt.

Jag tror jag talar för samtliga när jag säger att är det några som verkligen värnar om landet och allas lika mänskliga rättigheter så är det ta mig fan "VI".

Tvi för trångsynta idioter som inte klarat sig längre än till högstadiet och sen tror de kan uttala sig om seriösa frågor. Nej det kan man inte när man inte klarar skilja mellan sak och person.

Angrip åsikten om politiken bäst fan du vill, men ge fan att bräka ur dig rasistiska tillmälen och ditt snack om kulturell våldtäkt kan du köra upp i arslet!

Här har du ex på person och inte sak. Lär!
    Kul ska det vara
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!