• MirandaSthlm

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Eftersom det finns så många trådar MOT SverigeDemokraterna så tycker jag det skall finnas en tråd för oss som är FÖR SverigeDemokraterna.

sverigedemokraterna.se/

Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-20 22:22
    Tyvär verkar det ramla in väldigt många SD-motståndare och denna tråd är främst för SD-anhängare så var vänligen och respektera detta i denna tråd. Vill du diskutera emot SD finns alla andra trådar att välja på, bara just inte denna. Tack på förhand!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-21 12:59
    Här är iaf SDs åsikter från deras sida som vi kan diskutera:

Våra åsikter

* En trygg och värdig ålderdom
    * Ett nära europeiskt samarbete utan överstatlighet
    * Jämställdhet och ökad trygghet för landets kvinnor
    * En ansvarsfull invandringspolitik
    * Krafttag mot brottsligheten
    * Slå vakt om familjen
    * Värdig vård för alla
    * En trygg och kunskapsinriktad skola
    * En ansvarsfull och hållbar miljö- och energipolitik
    * En rättvis arbetsmarknad och minskad arbetslöshet
    * Ett starkt och modernt svenskt försvar
    * Låt Sverige förbli Sverige
    * En levande landsbygd och ett djurvänligt samhälle
  • Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!
  • SunnyBunny
    LjubaviMoja skrev 2010-09-21 12:27:07 följande:
    Och du kan göra nånting genom att spy galla här eller? Om du verkligen vill göra något ska du jo inte sitta på din röv hemma hela dagarna och snacka om hur hemska SD är här på Fl.
    Precis samma sak jag till mina vänner idag som satt och spydde galla på SD och skulle köra över dem med bil och kidnappa deras barn, GÅ UT OCH GÖR NÅT DÅ! Sitt inte hela dagen på fik eller internet och tjata om samma sak om och om igen! Gå ut och demostrera,dela ut flygblad, ja kidnappa deras barn då det känns bättre *suck* Vi som har röstat på SD kommer inte ångra oss idag, kanske om 4 år om allt går åt helvete, ingen som vet, så tjata funkar inte.
  • LjubaviMoja
    SunnyBunny skrev 2010-09-21 12:35:37 följande:
    Precis samma sak jag till mina vänner idag som satt och spydde galla på SD och skulle köra över dem med bil och kidnappa deras barn, GÅ UT OCH GÖR NÅT DÅ! Sitt inte hela dagen på fik eller internet och tjata om samma sak om och om igen! Gå ut och demostrera,dela ut flygblad, ja kidnappa deras barn då det känns bättre *suck* Vi som har röstat på SD kommer inte ångra oss idag, kanske om 4 år om allt går åt helvete, ingen som vet, så tjata funkar inte.
    Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • Posh
    LjubaviMoja skrev 2010-09-21 12:05:01 följande:
    Precis alltså kan man inte komma och påstå att inget kommer hända. Vad gör ni här egentligen om ni så starkt tror det? jag kan förstå att ni var här innan valet och försökte omvända folket på något sätt. Men de är klart nu de har kommit med i rikdag GET over it, det finns inte mycket ni kan göra mer.
    Detta är ett s k diskussionsforum. Eller förlåt, diskuthionssforrum.

Jag tror jag får lov att tala för samtliga igen nu för såvitt jag erfarit har ingen försökt omvänd folk. Rösta på vad ni vill, det är demokratiskt.
    Det är däremot inte demokratiskt att försöka tysta åsikter som inte överensstämmer med de man valt att stödja. Det är inte demokratiskt att tro kritik är mobbning. Det är inte demokratiskt att stå och bröla som huliganer och ramla över varandra stupfulla under tv intervjuver. Det är oseriöst. Det är SD.

Så.. get over it, vad du nu har för problem.
    Kul ska det vara
  • Posh
    TheCoopers skrev 2010-09-21 12:07:42 följande:
    MOHAHHAHAHAH !!!

Le Freak Show !
    Oh ja! Inträdet i säg kommer ju ta kål på allt dravel om invandringens kostnader här
    Kul ska det vara
  • Posh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-09-21 12:54:02 följande:
    "Mångkulturell gruppvåldtäkt"?

Jävla idiot.
    Idiot är en underdrift.
    Kul ska det vara
  • LjubaviMoja
    Posh skrev 2010-09-21 13:15:47 följande:
    Detta är ett s k diskussionsforum. Eller förlåt, diskuthionssforrum.

Jag tror jag får lov att tala för samtliga igen nu för såvitt jag erfarit har ingen försökt omvänd folk. Rösta på vad ni vill, det är demokratiskt.
    Det är däremot inte demokratiskt att försöka tysta åsikter som inte överensstämmer med de man valt att stödja. Det är inte demokratiskt att tro kritik är mobbning. Det är inte demokratiskt att stå och bröla som huliganer och ramla över varandra stupfulla under tv intervjuver. Det är oseriöst. Det är SD.

Så.. get over it, vad du nu har för problem.
    Det är tydligen DU som har problem som inte kan gå vidare med ditt liv och acceptera att det är över , de har fått sina 4 år i rampljuset nu sen vad som händer återstår att se. .

Men fine, fortsätt gnälla på du om det känns bättre du kommer inget vart med det ändå.
    Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • Posh
    LjubaviMoja skrev 2010-09-21 13:27:00 följande:
    Det är tydligen DU som har problem som inte kan gå vidare med ditt liv och acceptera att det är över , de har fått sina 4 år i rampljuset nu sen vad som händer återstår att se. .

Men fine, fortsätt gnälla på du om det känns bättre du kommer inget vart med det ändå.
    Varför kan jag inte "gå vidare med mitt liv"? För att jag säger vad jag tycker på internet just nu?

Har du förstått vad en demokrati är ännu?
    Kul ska det vara
  • Nice Girl Wrong Place

Jag känner att väldigt få SDsympatisörer har förstått vad demokrati är.

Kritiserar man SD är man emot demokratin.
    Säger man att SD är främlingsfientliga är man emot demokratin.
    Protesterar man emot dem är man emot demokratin.
    Säger jag att en SDsympatisör är blåst är jag emot demokratin.

Och yttrandefriheten?
    Ja den funkar one way. För SD.

Alla muslimer som ställer krav eller lägger fram önskningar, eller alla vi som länkar till undersökngar som visar att SDväljare är lågutbildade och arbetslösa, vi ska sluta mobbas.

SD är de största jävla mobbarna i vårt land.

Beautifully Human
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!