• MirandaSthlm

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Eftersom det finns så många trådar MOT SverigeDemokraterna så tycker jag det skall finnas en tråd för oss som är FÖR SverigeDemokraterna.

sverigedemokraterna.se/

Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-20 22:22
    Tyvär verkar det ramla in väldigt många SD-motståndare och denna tråd är främst för SD-anhängare så var vänligen och respektera detta i denna tråd. Vill du diskutera emot SD finns alla andra trådar att välja på, bara just inte denna. Tack på förhand!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-21 12:59
    Här är iaf SDs åsikter från deras sida som vi kan diskutera:

Våra åsikter

* En trygg och värdig ålderdom
    * Ett nära europeiskt samarbete utan överstatlighet
    * Jämställdhet och ökad trygghet för landets kvinnor
    * En ansvarsfull invandringspolitik
    * Krafttag mot brottsligheten
    * Slå vakt om familjen
    * Värdig vård för alla
    * En trygg och kunskapsinriktad skola
    * En ansvarsfull och hållbar miljö- och energipolitik
    * En rättvis arbetsmarknad och minskad arbetslöshet
    * Ett starkt och modernt svenskt försvar
    * Låt Sverige förbli Sverige
    * En levande landsbygd och ett djurvänligt samhälle
  • Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!
  • LjubaviMoja
    TheCoopers skrev 2010-09-21 11:48:49 följande:
    Men det står ju i deras partiprogram . Har du inte läst det ?

Sen behöver vi inte vänta och se - för inget kommer att hända
    Ja men då så vad är du så orolig över?

Inte lägger man väl ner så mycket energi på en tråd om SD när inget ändå kommer hända?
    Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • Posh
    LjubaviMoja skrev 2010-09-21 11:55:29 följande:

Inte lägger man väl ner så mycket energi på en tråd om SD när inget ändå kommer hända?
    Men du, politiken förs inte på FL i denna tråd. Utan i Sveriges riksdag, regering.

Så här kan vi sitta hur mycket vi vill, det förändrar inte vad som sker med landets styre.
    Kul ska det vara
  • TheCoopers
    LjubaviMoja skrev 2010-09-21 11:55:29 följande:

För att jag mår illa av människor som tror att de är mer värda än andra , oavsett om det gäller ursrpung eller sexualitet . Det här är mitt Sverige också och alla andra som inte röstade på SD (  läs 94% ) och jag har rätt att försvara mitt land mot denna bakåtsträvande idioti .

Därför slösar jag energi på det för detta är det landet som jag hade tänkt uppfostra mina barn i och de ska inte någonsin tro att de är mindre värda eller att det är ok att särbehandla människor pga hudfärg eller personen de väljer att älska .

Jag vill leva i en demokrati
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    blackpuma skrev 2010-09-21 11:54:01 följande:
    Jag blir spyfärdig när ordet demokrati används i detta sammanhang.

Resultatet kanske inte passar men fortsätt blunda för befintliga problem, det gör bara att sd kommer växa, försök åtgärda problemen och det kommer bara bekräfta sd.
    Oavsett vilket så har ni förlorat, och sd kommer förmodligen gå samma väg som folkepartiet i danmark.
    Vill ni inte hjälpa er själva så kommer vi hjälpa er, men ni ska inte få förstöra landet hur som helst i fortsättningen

Nu måste jag duscha för att bli ren efter all skitsnack här, over and out.
    Duschar du .. ? Trodde jag inte

Ni 5,7% kanske kan flytta till Danmark ?
  • Posh
    TheCoopers skrev 2010-09-21 11:59:49 följande:
    Duschar du .. ? Trodde jag inte

Ni 5,7% kanske kan flytta till Danmark ?
    Nya Jurassic park?
    Kul ska det vara
  • LjubaviMoja
    Posh skrev 2010-09-21 11:57:01 följande:
    Men du, politiken förs inte på FL i denna tråd. Utan i Sveriges riksdag, regering.

Så här kan vi sitta hur mycket vi vill, det förändrar inte vad som sker med landets styre.
    Precis alltså kan man inte komma och påstå att inget kommer hända. Vad gör ni här egentligen om ni så starkt tror det? jag kan förstå att ni var här innan valet och försökte omvända folket på något sätt. Men de är klart nu de har kommit med i rikdag GET over it, det finns inte mycket ni kan göra mer.
  • LjubaviMoja
    TheCoopers skrev 2010-09-21 11:58:46 följande:
    För att jag mår illa av människor som tror att de är mer värda än andra , oavsett om det gäller ursrpung eller sexualitet . Det här är mitt Sverige också och alla andra som inte röstade på SD (  läs 94% ) och jag har rätt att försvara mitt land mot denna bakåtsträvande idioti .

Därför slösar jag energi på det för detta är det landet som jag hade tänkt uppfostra mina barn i och de ska inte någonsin tro att de är mindre värda eller att det är ok att särbehandla människor pga hudfärg eller personen de väljer att älska .

Jag vill leva i en demokrati
    Snyft blablabla snacka till nån som bryr sig, du slösar din energi på helt i onödan för SD har kommit med i riksdag finns inte något du kan göra åt det.
  • TheCoopers
    Posh skrev 2010-09-21 12:03:11 följande:
    Nya Jurassic park?
    MOHAHHAHAHAH !!!

Le Freak Show !
  • TheCoopers
    LjubaviMoja skrev 2010-09-21 12:06:28 följande:
    Snyft blablabla snacka till nån som bryr sig, du slösar din energi på helt i onödan för SD har kommit med i riksdag finns inte något du kan göra åt det.
    Men där har du fel ! Det finns mycket vi kan och kommer att göra . Om det är något bra som kommit ur detta är ju att resten av Sverige står enat mot SD .

SD kommer inte få något att säga till om och de åker ut asap .

Men det hindrar mig ju inte från att tycka att det är sorgligt att det finns 5,7% rassar i Sverige .
  • LjubaviMoja
    TheCoopers skrev 2010-09-21 12:13:17 följande:
    Men där har du fel ! Det finns mycket vi kan och kommer att göra . Om det är något bra som kommit ur detta är ju att resten av Sverige står enat mot SD .

SD kommer inte få något att säga till om och de åker ut asap .

Men det hindrar mig ju inte från att tycka att det är sorgligt att det finns 5,7% rassar i Sverige .
    Och du kan göra nånting genom att spy galla här eller? Om du verkligen vill göra något ska du jo inte sitta på din röv hemma hela dagarna och snacka om hur hemska SD är här på Fl.
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!