• MirandaSthlm

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Eftersom det finns så många trådar MOT SverigeDemokraterna så tycker jag det skall finnas en tråd för oss som är FÖR SverigeDemokraterna.

sverigedemokraterna.se/

Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-20 22:22
    Tyvär verkar det ramla in väldigt många SD-motståndare och denna tråd är främst för SD-anhängare så var vänligen och respektera detta i denna tråd. Vill du diskutera emot SD finns alla andra trådar att välja på, bara just inte denna. Tack på förhand!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-21 12:59
    Här är iaf SDs åsikter från deras sida som vi kan diskutera:

Våra åsikter

* En trygg och värdig ålderdom
    * Ett nära europeiskt samarbete utan överstatlighet
    * Jämställdhet och ökad trygghet för landets kvinnor
    * En ansvarsfull invandringspolitik
    * Krafttag mot brottsligheten
    * Slå vakt om familjen
    * Värdig vård för alla
    * En trygg och kunskapsinriktad skola
    * En ansvarsfull och hållbar miljö- och energipolitik
    * En rättvis arbetsmarknad och minskad arbetslöshet
    * Ett starkt och modernt svenskt försvar
    * Låt Sverige förbli Sverige
    * En levande landsbygd och ett djurvänligt samhälle
  • Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!
  • blackpuma
    TheCoopers skrev 2010-09-21 11:39:45 följande:
    Jag är svensk . De är födda här . Är de inte svenska då ?

Med en förälder som skiter stort stycke vad som händer dom eller landet så är det bara ett betydelselöst ord.

För mig så BETYDER det nått så jag slänger inte det lättvindigt

• TheCoopers
    blackpuma skrev 2010-09-21 11:42:01 följande:

Med en förälder som skiter stort stycke vad som händer dom eller landet så är det bara ett betydelselöst ord.

För mig så BETYDER det nått så jag slänger inte det lättvindigt

Men det gör jag inte . Jag bryr mig mycket om det här landet och ännu mer om mina barn . Just därför blir jag ledsen när ett rasse parti kommer in i riksdagen .

Beklämd är ordet jag letar efter .
    I'm the me I choose to be ...
  • LjubaviMoja
    TheCoopers skrev 2010-09-21 11:15:03 följande:
    Nej inte utslängda men särbehandlade . Det kanske är bättre ?
    Att människor inte får leva fritt utan anpassas till en mall . Att homosexuella inte får samma rättigheter . Att kyrkan får mer makt . Att aborträtten inskränks .

Det är så du vill leva ?
    Kan inte vara så lätt att överdriva så mycket tror inte alls att det blir så hemskt som ni tror, bara vänta och se
    Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • TheCoopers
    Posh skrev 2010-09-21 11:40:51 följande:
    Att du inte är kapabel att göra skillnad mellan SAK (politiken SD för) och PERSON (folks barn t ex) är jävligt beklämmande.
    Jag blir allvarligt brydd när folk av detta slag sitter med rösträtt.

Jag tror jag talar för samtliga när jag säger att är det några som verkligen värnar om landet och allas lika mänskliga rättigheter så är det ta mig fan "VI".

Tvi för trångsynta idioter som inte klarat sig längre än till högstadiet och sen tror de kan uttala sig om seriösa frågor. Nej det kan man inte när man inte klarar skilja mellan sak och person.

Angrip åsikten om politiken bäst fan du vill, men ge fan att bräka ur dig rasistiska tillmälen och ditt snack om kulturell våldtäkt kan du köra upp i arslet!

Här har du ex på person och inte sak. Lär!
  • Posh
    TheCoopers skrev 2010-09-21 11:44:19 följande:
    Sorry, jag fixar bara inte idiotism av denna kaliber. Då smäller det lite, men jag orkar inte bry mig.
    Kul ska det vara
  • blackpuma
    Posh skrev 2010-09-21 11:40:51 följande:
    Att du inte är kapabel att göra skillnad mellan SAK (politiken SD för) och PERSON (folks barn t ex) är jävligt beklämmande.
    Jag blir allvarligt brydd när folk av detta slag sitter med rösträtt.

Jag tror jag talar för samtliga när jag säger att är det några som verkligen värnar om landet och allas lika mänskliga rättigheter så är det ta mig fan "VI".

Tvi för trångsynta idioter som inte klarat sig längre än till högstadiet och sen tror de kan uttala sig om seriösa frågor. Nej det kan man inte när man inte klarar skilja mellan sak och person.

Angrip åsikten om politiken bäst fan du vill, men ge fan att bräka ur dig rasistiska tillmälen och ditt snack om kulturell våldtäkt kan du köra upp i arslet!

Här har du ex på person och inte sak. Lär!
    Värnar om landet? Verkar mer som ni skulle trivas bäst i saddams irak än nordiska sverige.

Skilja på sak och person ? PLS , det räcker att man piper till att man har röstat på sd så börjar glåpord och nedvärderande fraser hagla från idioter, när man svarar i samma mynt så helt plötsligt passar det inte?  Strålande retorik, går under mobbning på dagisnivå.
  • TheCoopers
    LjubaviMoja skrev 2010-09-21 11:43:47 följande:
    Kan inte vara så lätt att överdriva så mycket tror inte alls att det blir så hemskt som ni tror, bara vänta och se
    Men det står ju i deras partiprogram . Har du inte läst det ?

Sen behöver vi inte vänta och se - för inget kommer att hända
  • TheCoopers
    blackpuma skrev 2010-09-21 11:46:25 följande:
    Värnar om landet? Verkar mer som ni skulle trivas bäst i saddams irak än nordiska sverige.

Skilja på sak och person ? PLS , det räcker att man piper till att man har röstat på sd så börjar glåpord och nedvärderande fraser hagla från idioter, när man svarar i samma mynt så helt plötsligt passar det inte?  Strålande retorik, går under mobbning på dagisnivå.
    Men jag kan ju skriva om DIG eller SD men inte fan ger jag mig på dina barn och hoppas på att de ska bli våldtagna i röven av 5 svenska män ?

Det är väl under dagis nivå på en nivå som kallas social handikappad .

Jag trivs i Sverige . Som det är med alla kulturer och färger .
  • Posh
    blackpuma skrev 2010-09-21 11:46:25 följande:

Jag kan ta rätt mycket, min toleransnivå har stigit mycket under åren på FL och diskussioner med alla möjliga typer av... personer.
    Men ibland... ibland. Ja ibland är det svårt att hålla tyst. Jag råder dig att tänka över dina inlägg och jag ska försöka lägga locket på för på detta spår blir det inte så bra.

Du förstår alltså fortfarande inte det här med sak och person? Trots att jag t o m illustrerat saken för dig?

Beklämmande ja.

Jag trivs bra i mitt land. I Irak skulle jag inte trivas då jag som du kanske begripit gillar det här med mänskliga rättigheter. Därför vill jag inte anamma en politik som liknar en man för i odemokratiska länder.
    Fundera på det ett tag.
    Kul ska det vara
  • blackpuma
    TheCoopers skrev 2010-09-21 11:43:46 följande:
    Men det gör jag inte . Jag bryr mig mycket om det här landet och ännu mer om mina barn . Just därför blir jag ledsen när ett rasse parti kommer in i riksdagen .

Beklämd är ordet jag letar efter .
    Jag blir spyfärdig när ordet demokrati används i detta sammanhang.

Resultatet kanske inte passar men fortsätt blunda för befintliga problem, det gör bara att sd kommer växa, försök åtgärda problemen och det kommer bara bekräfta sd.
    Oavsett vilket så har ni förlorat, och sd kommer förmodligen gå samma väg som folkepartiet i danmark.
    Vill ni inte hjälpa er själva så kommer vi hjälpa er, men ni ska inte få förstöra landet hur som helst i fortsättningen

Nu måste jag duscha för att bli ren efter all skitsnack här, over and out.
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!