• MirandaSthlm

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Eftersom det finns så många trådar MOT SverigeDemokraterna så tycker jag det skall finnas en tråd för oss som är FÖR SverigeDemokraterna.

sverigedemokraterna.se/

Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-20 22:22
    Tyvär verkar det ramla in väldigt många SD-motståndare och denna tråd är främst för SD-anhängare så var vänligen och respektera detta i denna tråd. Vill du diskutera emot SD finns alla andra trådar att välja på, bara just inte denna. Tack på förhand!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-21 12:59
    Här är iaf SDs åsikter från deras sida som vi kan diskutera:

Våra åsikter

* En trygg och värdig ålderdom
    * Ett nära europeiskt samarbete utan överstatlighet
    * Jämställdhet och ökad trygghet för landets kvinnor
    * En ansvarsfull invandringspolitik
    * Krafttag mot brottsligheten
    * Slå vakt om familjen
    * Värdig vård för alla
    * En trygg och kunskapsinriktad skola
    * En ansvarsfull och hållbar miljö- och energipolitik
    * En rättvis arbetsmarknad och minskad arbetslöshet
    * Ett starkt och modernt svenskt försvar
    * Låt Sverige förbli Sverige
    * En levande landsbygd och ett djurvänligt samhälle
  • Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!
  • TheCoopers
    blackpuma skrev 2010-09-20 22:44:03 följande:
    Nazzelåtar? Du tappade bort mig.
    Vill du hora ut "ditt" sverige så var så god, min sambo kom däremot tillbaka från ett nytt jobb precis, hon var i chock och spenderade två timmar på att berätta hur perfekt allt var, hur personalen fungerade hur barnen betedde sig ... hon jobbar inom barnomsorgen och hitintills endast jobbat inom dom förlurade områden. hon var i CHOCK när hon såg skillnaden hennes första jobb i SVERIGE, vill du förstöra det så tror jag nog vi kan sätta stopp för det

btw, här har du lite om ditt "rasistiska" parti
    ">

Ja just det det är du som tror på barnaga också ... du är en fantastisk människa helt enkelt !

Vakna upp från 1843 ! This is a wake up call ..
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-09-20 22:43:50 följande:
    Gör som jag och ge hem åt en afrikan. Kom igen nu.
    Skulle jag gärna ! Kanske kan ta med mig några stycken , ska till Ghana den 10 Oktober med jobbet ....

Hmmm not a bad idea
    I'm the me I choose to be ...
  • blackpuma
    TheCoopers skrev 2010-09-21 07:30:33 följande:
    Ja just det det är du som tror på barnaga också ... du är en fantastisk människa helt enkelt !

Vakna upp från 1843 ! This is a wake up call ..
    Vems wake up call kan man ju fundera över en stund, folket har talat, hade sd inte haft en grund att stå på hade dom inte varit i riksdagen.
    Wake the fuck up and smell the roses
  • Posh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-09-20 22:02:12 följande:
    Jimmie Åkersson?

Allvarligt?

Universum SLUTA fresta mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hahahaha!

Det är verkligen helt sanslöst.
    Kul ska det vara
  • blackpuma
    Posh skrev 2010-09-21 10:18:07 följande:
    Hahahaha!

Det är verkligen helt sanslöst.
    Skulle jag hänga upp mig på varenda stav/slarv samt grammatikfel på denna sidan skulle jag aldrig ha tid att skriva färdigt nån inlägg.
    Men gnäll på, bra underhållning
  • Posh
    blackpuma skrev 2010-09-21 09:23:26 följande:
    Vems wake up call kan man ju fundera över en stund, folket har talat, hade sd inte haft en grund att stå på hade dom inte varit i riksdagen.
    Wake the fuck up and smell the roses
    Vad var det nu det landade på? 5,7 % och du anser att detta är folkets talan?

I verkligheten, där vi andra lever och frodas, är det majoriteten dvs 94% som inte vill ha rasister i riksdagen. Detta kära du, är folkets talan.

För övrigt tror jag forfarande att t o m huliganerna i SD skulle skämmas oerhört över hur ett gäng wt brudar iklädda mysbyxor, lösfransar och tre kilo läppstift från H&M sitter på nätet och misshandlar språket i sin hetsjakt på invandringen och i förlängningen invandrarna.
    Det är helt enkelt t o m below deras (låga) ribba.

Så här stavas orden och namnen förresten.

Sverigedemokraterna
    Jimmie Åkesson
    Invandrare
    Invandring
    Integration
    Diskussion

Ja vi får väl fylla på allt eftersom antar jag. Hej och hå. Heja Sverige.
    Kul ska det vara
  • Posh
    blackpuma skrev 2010-09-21 10:25:41 följande:
    Skulle jag hänga upp mig på varenda stav/slarv samt grammatikfel på denna sidan skulle jag aldrig ha tid att skriva färdigt nån inlägg.
    Men gnäll på, bra underhållning
    Skaffa dig en utbildning istället. Inte för att vara rude men all okunskap och alla konflikter i världen kan botas med utbildning.
    Kul ska det vara
  • Ökänd
    V 77 skrev 2010-09-20 22:57:28 följande:

Gratulerar till framgångarna! Må de bli kortvariga :)

Här kan ni se vilka som röstats fram i t.ex. Ludvika...

tv.daltid.se/dtplay.php?cs=daltid.css&lan=swe...

Skönt att se lite redigt folk som kan få ordning på Sverige...
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • blackpuma
    Posh skrev 2010-09-21 10:26:46 följande:
    Vad var det nu det landade på? 5,7 % och du anser att detta är folkets talan?

I verkligheten, där vi andra lever och frodas, är det majoriteten dvs 94% som inte vill ha rasister i riksdagen. Detta kära du, är folkets talan.

För övrigt tror jag forfarande att t o m huliganerna i SD skulle skämmas oerhört över hur ett gäng wt brudar iklädda mysbyxor, lösfransar och tre kilo läppstift från H&M sitter på nätet och misshandlar språket i sin hetsjakt på invandringen och i förlängningen invandrarna.
    Det är helt enkelt t o m below deras (låga) ribba.

Så här stavas orden och namnen förresten.

Sverigedemokraterna
    Jimmie Åkesson
    Invandrare
    Invandring
    Integration
    Diskussion

Ja vi får väl fylla på allt eftersom antar jag. Hej och hå. Heja Sverige.

Är inte ”brud”, använder inte smink/lösfransar, är inte språkfascist bryr mig verkligen inte om nån bokstav hamnar på fel ställe.
    Sen, om det inte vore så tragiskt så skulle förföljelsen av sd vara bra underhållning, hur så kallade vuxna individer beter sig värre än ungarna på dagis.

• Posh
    blackpuma skrev 2010-09-21 10:34:54 följande:

Är inte ”brud”, använder inte smink/lösfransar, är inte språkfascist bryr mig verkligen inte om nån bokstav hamnar på fel ställe.
    Sen, om det inte vore så tragiskt så skulle förföljelsen av sd vara bra underhållning, hur så kallade vuxna individer beter sig värre än ungarna på dagis.

Må den utan synd kasta första stenen ;)

Nej nu har jag ej tid.
    Kul ska det vara
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!