• MirandaSthlm

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Eftersom det finns så många trådar MOT SverigeDemokraterna så tycker jag det skall finnas en tråd för oss som är FÖR SverigeDemokraterna.

sverigedemokraterna.se/

Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-20 22:22
    Tyvär verkar det ramla in väldigt många SD-motståndare och denna tråd är främst för SD-anhängare så var vänligen och respektera detta i denna tråd. Vill du diskutera emot SD finns alla andra trådar att välja på, bara just inte denna. Tack på förhand!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-21 12:59
    Här är iaf SDs åsikter från deras sida som vi kan diskutera:

Våra åsikter

* En trygg och värdig ålderdom
    * Ett nära europeiskt samarbete utan överstatlighet
    * Jämställdhet och ökad trygghet för landets kvinnor
    * En ansvarsfull invandringspolitik
    * Krafttag mot brottsligheten
    * Slå vakt om familjen
    * Värdig vård för alla
    * En trygg och kunskapsinriktad skola
    * En ansvarsfull och hållbar miljö- och energipolitik
    * En rättvis arbetsmarknad och minskad arbetslöshet
    * Ett starkt och modernt svenskt försvar
    * Låt Sverige förbli Sverige
    * En levande landsbygd och ett djurvänligt samhälle
  • Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!
  • Mandi74
    TheCoopers skrev 2010-09-20 22:12:43 följande:
    Dessutom fröken så är du inte ens välkommen i SDs Sverige . Du är ju inte ens svensk , Miss Mostar ... Så du och din man skulle åka ut från Sverige innan ni släppt er första morgonfjärt !
    Som jag skrev innan..  läs om, läs rätt.
    Brevis esse laboro, obscurus fio
  • TheCoopers
    I Blackrose I skrev 2010-09-20 22:14:13 följande:
    Hade du förväntat dig något annat?!
    I'm the me I choose to be ...
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-09-20 22:08:47 följande:
    Om du inte vet vad demokrati betyder så föreslår jag att du googlar.

Med tanke på att många inte vill ha dom i riksdagen, många vill inte att dom ska finnas allt tom, så anser jag att folk tydligt visar att SD inte får tycka eller i alla fall säga öppet vad de vill, tycker och tänker. Det enda folk vill är att stoppa dom och tysta dom. Är det demokrati enligt dig?
    Jag är djupt chockad när jag läser dina inlägg men bortsett från det så undrar jag om du tycker det är demokratiskt att man dan efter valdagen säger att utlänningar och då främst muslimer ska ut härifrån?!
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • LjubaviMoja
    TheCoopers skrev 2010-09-20 22:12:43 följande:
    Tittar du på internationella nyhetskanaler . De var på alla kanaler som top story och INGEN hade direkt något gott att säga om Sverige . ..

Dessutom fröken så är du inte ens välkommen i SDs Sverige . Du är ju inte ens svensk , Miss Mostar ... Så du och din man skulle åka ut från Sverige innan ni släppt er första morgonfjärt !

Snacka om att vara förvirrad .. arma människa
    Och det är HELA välden ? Men lägg ner nu hahaha shit att man kan vara så efter.

Jag har svensk medborgarskap vet du vad det är?Tror du att det bara sitter svenska medlemmar i SD oj.oj du vet verkligen inte mycket du.

Jag känner mig inte det minsta förrvirrad eller du känner mig bättre än jag själv?
    Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • I Blackrose I
    LjubaviMoja skrev 2010-09-20 22:09:08 följande:
    HELA världen? wow du bara fortsätter skämma ut dig och ger mig mer skratt för kvällen, keep up the good work HAHAHAH
    Du svarade inte på mina frågor. Är du stolt över ditt val? Är du stolt över att ha röstad in en nazistisk parti?
  • TheCoopers
    Mandi74 skrev 2010-09-20 22:10:22 följande:
    Vem ska ta ifrån dom deras rättigheter? SD? I så fall så måste jag be dig läsa igen om vad sd står för och vad dom vill.
    www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/article7816166.ab

Homosexuella ( som jämställs med tidelag och pedofili) ska inte få adoptera eller insemineras . Muslimer får inte vara muslimer . Man ska assimileras , tas ifrån sin kultur och bli en svensk klon . Ingen modersmålsundervisning .  osv osv
  • Mandi74
    TheCoopers skrev 2010-09-20 22:15:11 följande:
    Alla människor har lika värde . I SDs värld har de inte det . Deras åsikter är bakåtsträvande och gör mig illamående .
    De behandlar alla illa som inte passar in i deras mall .
    Så på vilket sätt behandlar dom dig illa, tror du missade att svara på det..
  • I Blackrose I
    blackpuma skrev 2010-09-20 22:11:08 följande:
    Nej faktiskt inte, i dom riktigt höga husen får man ta trappor den sista biten.
    Men fortsätt ni krälla på marknivån och njut av när smurfarna/rödingar får komma krällande och fråga åkesson om lov vad det än gäller
    *Klappar*

Ja, det var två (S).
  • Mandi74
    I Blackrose I skrev 2010-09-20 22:16:16 följande:
    Jag är djupt chockad när jag läser dina inlägg men bortsett från det så undrar jag om du tycker det är demokratiskt att man dan efter valdagen säger att utlänningar och då främst muslimer ska ut härifrån?!
    Vem har sagt det och när? Har jag missat..
  • TheCoopers
    LjubaviMoja skrev 2010-09-20 22:16:30 följande:
    Och det är HELA välden ? Men lägg ner nu hahaha shit att man kan vara så efter.

Jag har svensk medborgarskap vet du vad det är?Tror du att det bara sitter svenska medlemmar i SD oj.oj du vet verkligen inte mycket du.

Jag känner mig inte det minsta förrvirrad eller du känner mig bättre än jag själv?
    Och ? Svensk medborgare betyder inte ett skit . Inte ens Zlatan är svensk enligt dem och han är född i Malmö ....

Missat det va ?

Ja hela världen tittar faktiskt på CNN , Reuters , AFP osv ...

Du är förvirrad om du som bosnier röstar på SD - eller missledd .
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!