• MirandaSthlm

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Eftersom det finns så många trådar MOT SverigeDemokraterna så tycker jag det skall finnas en tråd för oss som är FÖR SverigeDemokraterna.

sverigedemokraterna.se/

Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-20 22:22
    Tyvär verkar det ramla in väldigt många SD-motståndare och denna tråd är främst för SD-anhängare så var vänligen och respektera detta i denna tråd. Vill du diskutera emot SD finns alla andra trådar att välja på, bara just inte denna. Tack på förhand!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-21 12:59
    Här är iaf SDs åsikter från deras sida som vi kan diskutera:

Våra åsikter

* En trygg och värdig ålderdom
    * Ett nära europeiskt samarbete utan överstatlighet
    * Jämställdhet och ökad trygghet för landets kvinnor
    * En ansvarsfull invandringspolitik
    * Krafttag mot brottsligheten
    * Slå vakt om familjen
    * Värdig vård för alla
    * En trygg och kunskapsinriktad skola
    * En ansvarsfull och hållbar miljö- och energipolitik
    * En rättvis arbetsmarknad och minskad arbetslöshet
    * Ett starkt och modernt svenskt försvar
    * Låt Sverige förbli Sverige
    * En levande landsbygd och ett djurvänligt samhälle
  • Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!
  • TheCoopers
    LjubaviMoja skrev 2010-09-20 17:00:21 följande:
    Hon skrev FEL ett rätt vanligt misstag som många kan göra, att DU sen påpekar det för att du är så himla anti mot just SD:are är omoget och barnsligt.

Inse att SD kom med i riksdagen och gå vidare med ditt liv människa annars blir det bara så tragiskt.
    Hon skrev inte fel . Hon visste inte vad han heter . Det är roligt . Faktiskt tom humor på HÖG nivå !

Men eftersom du har huvudet så lång uppstucket där solen inte skiner och bara kan tänka på SD så ser du inte det . Jag förväntade mig inte att du skulle förstå .
    I'm the me I choose to be ...
  • Ökänd
    Mandi74 skrev 2010-09-20 21:41:12 följande:
    Vet du hur länge sen det där är och hur mycket som har hänt sen dess inom sd?
    Ja det vet jag, och det är inte tillräcklig länge för att det skall verka trovärdigt. Inte i mina ögon i alla fall.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • TheCoopers
    LjubaviMoja skrev 2010-09-20 17:00:46 följande:
    Och nu skämmer du ut dig själv.
    Hela världen skakr på huvudet åt Sverige och SDs plats i regeringen ... det är en enorm skam och synd på ett så vackert land .

SD våldtar Sverige
  • TheCoopers
    Posh skrev 2010-09-20 19:12:10 följande:
    Hahahahaaaaaaaaaa! Åh herregud..

Det känns för övrigt inte som att det görs så mycket annat i denna tråd än just misshandel av språket. Vad hände med er (icke existerande) heta politiska debatt?

Ni la en röst på SD och sitter sen här och tjoar "we did it" och utmanar svenska språkets gränser? Ja det gjorde ni riktigt bra.

SD´s valvaka var inte seriös. Den var riktigt låg. Det hade lika gärna kunnat vara en samling fulla huliganer på match. Och att sen när allt närmade sig slutet låta en psykotisk skåning som önskar det vore 1952 stå och kasta skit på Mona Sahlin, hur smart är grabben egentligen? Nu kom vi in och en sekund senare börjar vi stöta oss med de vi ska jobba med i de närmsta FYRA ÅREN. Smart kille ja.

Och då är det vi som "blundar"? För vad?

Måste även säga att jag tycker inte SD åstadkommit något trevligt, visserligen har det bara gått en dag men redan börjar det poppa upp nazister på gatorna. Jag ser ett samband. Nu är det fritt fram, de små liven kryper fram ur sina bohålor.

Så ett fyrfaldigt leve för valet nu då!
  • TheCoopers
    Ökänd skrev 2010-09-20 17:30:36 följande:
    Trevligt...
    Ser fasligt snyggt ut !
  • Nice Girl Wrong Place

Herregud vi snackar 80 och 90 tal. Inte 1930!

Ett parti med en djupa nazistiska rötter har idag inga spår av nazism eller rasism?
    Fast de på 80 och 90 talet var rassar?
    Fast de fram till 2006 hade en nazistiskt partisymbol?

De är snälla pojkar som vill motverka främlingsfientlighet nu?

Jag har sagt det och säger det igen, ni är alla Jimmies b*tches.

Beautifully Human
  • Mandi74

Sverige ska vara ett demokratiskt lands sägs det, men det är bara så länge alla tycker och tänker som normen. Går man utanför den så ska man ha skit och kallas en massa konstiga saker.. är det demokrati att inte alla få tycka och tänka som dom vill utan att ta skit för det?

Igår stod partiledare och kallade SD, Jimmy Åkesson och väljarna för rasister, i ett demokratiskt land.. undra vilka det är som är pinsama egentligen.

Brevis esse laboro, obscurus fio
  • Nice Girl Wrong Place
    TheCoopers skrev 2010-09-20 21:46:20 följande:
    Hela världen skakr på huvudet åt Sverige och SDs plats i regeringen ... det är en enorm skam och synd på ett så vackert land .

SD våldtar Sverige
    SD horar ut Sverige!

Jag har lärt mig det uttrycket av SDväljare här på FL !
    Fast då var det jag som horade ut Sverige...tydligen. Har fortfarande ej förstått hur man horar ut ett land men känns som ett uttryck som kommer växa
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    Mandi74 skrev 2010-09-20 21:51:27 följande:
    Sverige ska vara ett demokratiskt lands sägs det, men det är bara så länge alla tycker och tänker som normen. Går man utanför den så ska man ha skit och kallas en massa konstiga saker.. är det demokrati att inte alla få tycka och tänka som dom vill utan att ta skit för det?

Igår stod partiledare och kallade SD, Jimmy Åkesson och väljarna för rasister, i ett demokratiskt land.. undra vilka det är som är pinsama egentligen.
    Du menar att demokrati betyder att SD får säga vad de vill, utan att bli ifrågasatta eller kritiserade?

Nu blir jag nyfiken på din definition av demokrati, kan du berätta vad demokrati betyder för dig?

Det finns ingen lag eller mänsklig rättighet, som säger att man är skyddad emot att få skit när man uttrycker sina åsikter.

När, var och hur, har någon sagt att SD inte får tycka vad de vill?
    Beautifully Human
  • TheCoopers
    Mandi74 skrev 2010-09-20 21:51:27 följande:

Men det är förbannat demokratiskt att ta ifrån invandrare och homosexuella deras mänskliga rättigheter ?

Demokrati ligger i att ni får tycka vad ni vill och det vackra är att vi får tycka att det ni säger är en massa skit - det är det som är demokrati . Man måste inte hålla med och man får skrika högt om man anser att någon behandlar dig illa .
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!