• MirandaSthlm

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Eftersom det finns så många trådar MOT SverigeDemokraterna så tycker jag det skall finnas en tråd för oss som är FÖR SverigeDemokraterna.

sverigedemokraterna.se/

Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-20 22:22
    Tyvär verkar det ramla in väldigt många SD-motståndare och denna tråd är främst för SD-anhängare så var vänligen och respektera detta i denna tråd. Vill du diskutera emot SD finns alla andra trådar att välja på, bara just inte denna. Tack på förhand!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-21 12:59
    Här är iaf SDs åsikter från deras sida som vi kan diskutera:

Våra åsikter

* En trygg och värdig ålderdom
    * Ett nära europeiskt samarbete utan överstatlighet
    * Jämställdhet och ökad trygghet för landets kvinnor
    * En ansvarsfull invandringspolitik
    * Krafttag mot brottsligheten
    * Slå vakt om familjen
    * Värdig vård för alla
    * En trygg och kunskapsinriktad skola
    * En ansvarsfull och hållbar miljö- och energipolitik
    * En rättvis arbetsmarknad och minskad arbetslöshet
    * Ett starkt och modernt svenskt försvar
    * Låt Sverige förbli Sverige
    * En levande landsbygd och ett djurvänligt samhälle
  • Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!
  • MirandaSthlm
    Noonis skrev 2010-09-19 00:42:38 följande:
    Jag hoppas att du Miranda vaknar en vacker dag och inser vad du har hållit på. God  natt tills dess.
    jag vaknar ofta till vackra dagar men står ändå fast vid mitt beslut som alla andra som röstar på SD gör. natt natt Solig
    ~♥~ SverigeDemokraterna ~♥~
  • LillaPinglan

Valet idag med uppesittarkväll! Det kommer bli spännande..

• Maggish

Ser verkligen fram emot valvakan ikväll, sjukt spännande. Heja SD!

• 3way
    Jag har gjort min röst hörd till SD, nu är de bara att hålla tummarna.

Hörde på radion att Socialdemokraterna (eller socialbidragarna som jag kallar dem) varnade för att SD och S valblanketter är väldigt lika och att i vissa kommuner förväxlats och att många utav SD röster var menade till S istället.  SÅ jävligt löjligt. Är man insatt i ett parti vet man väl ändå hur de stavas, står ju till och med  med olika stil på valblanketterna. sÅ JÄVLA LÅGT  UTAV S, DÅLIGA FÖRLORARE ATT KOMMA PÅ EN SÅDAN SAK.
  • Sixxty
    3way skrev 2010-09-19 13:29:17 följande:

Hörde på radion att Socialdemokraterna (eller socialbidragarna som jag kallar dem) varnade för att SD och S valblanketter är väldigt lika och att i vissa kommuner förväxlats och att många utav SD röster var menade till S istället.  SÅ jävligt löjligt. Är man insatt i ett parti vet man väl ändå hur de stavas, står ju till och med  med olika stil på valblanketterna. sÅ JÄVLA LÅGT  UTAV S, DÅLIGA FÖRLORARE ATT KOMMA PÅ EN SÅDAN SAK.
    Varför är det löjligt? Det är väl viktigt att människor röstar för det dom vill och inte tar fel valsedlar. Här finns ett parti som förkortas SRD vilket har gjort att risken för förväxling blir större för människor som tex ser dåligt.
    På vilket sätt har S förlorat förresten?
  • Stealth

Fast lägg av, jag höll ju på att rycka en SD lapp för att den var för lik ett av kommunalpartiernas lappar. Det är väl bra att man påtalar att vissa är väldigt lika.
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Posh
    Är man insatt i ett parti vet man väl ändå hur de stavas
    Har du läst tråden?
    Kul ska det vara
  • 3way

Jo jo visst. Men att alla valsedlar som  är lika varandra ska väl inte dessa tillföra S bara för att dem tror att alla röstar på dem. När exempelvis jag  röstar medvetet på SD, så kommer S och påstår att jag tagit fel valsedel, de kan väl inte dom veta.

Man måste väl ändå kunna läsa och skriva för att kunna rösta. detta är ingen dag fär att göra slarviga misstag

• Stealth
    3way skrev 2010-09-19 14:24:28 följande:
    Jo jo visst. Men att alla valsedlar som  är lika varandra ska väl inte dessa tillföra S bara för att dem tror att alla röstar på dem. När exempelvis jag  röstar medvetet på SD, så kommer S och påstår att jag tagit fel valsedel, de kan väl inte dom veta.

Man måste väl ändå kunna läsa och skriva för att kunna rösta. detta är ingen dag fär att göra slarviga misstag
    Grattis ifall du är helt frisk och aldrig gör några fel übermensch! VI andra mänskliga medborgare, uppskattar påtalanden för att undvika att göra misstag.
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Mandi74

Har varit och röstat jag oxå, trots att jag egetligen är moderat så hamande i år min riksdagsröst på sd.
    Tycker vi behöver ha in dom i riksdagen för att röra om och påverka lite, de lär ju inte ta moderaternas plats ändå som styrande parti.

Brevis esse laboro, obscurus fio
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!