• MirandaSthlm

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Eftersom det finns så många trådar MOT SverigeDemokraterna så tycker jag det skall finnas en tråd för oss som är FÖR SverigeDemokraterna.

sverigedemokraterna.se/

Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-20 22:22
    Tyvär verkar det ramla in väldigt många SD-motståndare och denna tråd är främst för SD-anhängare så var vänligen och respektera detta i denna tråd. Vill du diskutera emot SD finns alla andra trådar att välja på, bara just inte denna. Tack på förhand!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-21 12:59
    Här är iaf SDs åsikter från deras sida som vi kan diskutera:

Våra åsikter

* En trygg och värdig ålderdom
    * Ett nära europeiskt samarbete utan överstatlighet
    * Jämställdhet och ökad trygghet för landets kvinnor
    * En ansvarsfull invandringspolitik
    * Krafttag mot brottsligheten
    * Slå vakt om familjen
    * Värdig vård för alla
    * En trygg och kunskapsinriktad skola
    * En ansvarsfull och hållbar miljö- och energipolitik
    * En rättvis arbetsmarknad och minskad arbetslöshet
    * Ett starkt och modernt svenskt försvar
    * Låt Sverige förbli Sverige
    * En levande landsbygd och ett djurvänligt samhälle
  • Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!
  • TheCoopers
    meewee skrev 2010-09-20 16:41:48 följande:
    *Sjunger o dansar en stund*

We did it!! :)
    Did what? Skämde ut Sverige ?
    I'm the me I choose to be ...
  • LjubaviMoja
    TheCoopers skrev 2010-09-20 16:35:58 följande:
    och att missnöjes rösta på Jimmie och CO är vuxet och moget ?

Japp
    Hon skrev FEL ett rätt vanligt misstag som många kan göra, att DU sen påpekar det för att du är så himla anti mot just SD:are är omoget och barnsligt.

Inse att SD kom med i riksdagen och gå vidare med ditt liv människa annars blir det bara så tragiskt.
    Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • LjubaviMoja
    TheCoopers skrev 2010-09-20 16:58:03 följande:
    Did what? Skämde ut Sverige ?
    Och nu skämmer du ut dig själv.
  • Flippan71

Haha, ni har röstat på några nassestekare från Stockholm!! Kan ni identifiera er med såna, ni som bor i Malmö??  För att inte tala om alla bonnläppar i Skåne och Blekinge som röstat på dem, så lurade!

Jag är skitglad över att SD kom med, de kommer att skämma ut sig totalt och så slipper vi dem i bra många år framöver.

• LjubaviMoja
    Flippan71 skrev 2010-09-20 17:03:27 följande:
    Haha, ni har röstat på några nassestekare från Stockholm!! Kan ni identifiera er med såna, ni som bor i Malmö??  För att inte tala om alla bonnläppar i Skåne och Blekinge som röstat på dem, så lurade!

Jag är skitglad över att SD kom med, de kommer att skämma ut sig totalt och så slipper vi dem i bra många år framöver.
    HAHAHA dream on
  • Ökänd
    LjubaviMoja skrev 2010-09-20 17:00:46 följande:
    Och nu skämmer du ut dig själv.
    Det här är vad du har röstat på

http://expo.se/2006/48_1816.html

Klicka på bilderna, läs texten. Stolt?
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Posh
    TheCoopers skrev 2010-09-20 16:18:00 följande:
    Han heter Jimmie Åkesson , kanske bra om du memorerar namnet rätt på din Guru ?
    Hahahahaaaaaaaaaa! Åh herregud..

Det känns för övrigt inte som att det görs så mycket annat i denna tråd än just misshandel av språket. Vad hände med er (icke existerande) heta politiska debatt?

Ni la en röst på SD och sitter sen här och tjoar "we did it" och utmanar svenska språkets gränser? Ja det gjorde ni riktigt bra.

SD´s valvaka var inte seriös. Den var riktigt låg. Det hade lika gärna kunnat vara en samling fulla huliganer på match. Och att sen när allt närmade sig slutet låta en psykotisk skåning som önskar det vore 1952 stå och kasta skit på Mona Sahlin, hur smart är grabben egentligen? Nu kom vi in och en sekund senare börjar vi stöta oss med de vi ska jobba med i de närmsta FYRA ÅREN. Smart kille ja.

Och då är det vi som "blundar"? För vad?

Måste även säga att jag tycker inte SD åstadkommit något trevligt, visserligen har det bara gått en dag men redan börjar det poppa upp nazister på gatorna. Jag ser ett samband. Nu är det fritt fram, de små liven kryper fram ur sina bohålor.

Så ett fyrfaldigt leve för valet nu då!
    Kul ska det vara
  • I Blackrose I
    LjubaviMoja skrev 2010-09-20 17:18:07 följande:
    HAHAHA dream on
    Vad tycker du om ditt val? Är du stolt? Är du stolt att ha röstat på ett parti som har grunden i Nazismen?
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Mandi74
    Ökänd skrev 2010-09-20 17:30:36 följande:

Trevligt...
    Vet du hur länge sen det där är och hur mycket som har hänt sen dess inom sd?
    Brevis esse laboro, obscurus fio
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!