• MirandaSthlm

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Eftersom det finns så många trådar MOT SverigeDemokraterna så tycker jag det skall finnas en tråd för oss som är FÖR SverigeDemokraterna.

sverigedemokraterna.se/

Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-20 22:22
    Tyvär verkar det ramla in väldigt många SD-motståndare och denna tråd är främst för SD-anhängare så var vänligen och respektera detta i denna tråd. Vill du diskutera emot SD finns alla andra trådar att välja på, bara just inte denna. Tack på förhand!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-21 12:59
    Här är iaf SDs åsikter från deras sida som vi kan diskutera:

Våra åsikter

* En trygg och värdig ålderdom
    * Ett nära europeiskt samarbete utan överstatlighet
    * Jämställdhet och ökad trygghet för landets kvinnor
    * En ansvarsfull invandringspolitik
    * Krafttag mot brottsligheten
    * Slå vakt om familjen
    * Värdig vård för alla
    * En trygg och kunskapsinriktad skola
    * En ansvarsfull och hållbar miljö- och energipolitik
    * En rättvis arbetsmarknad och minskad arbetslöshet
    * Ett starkt och modernt svenskt försvar
    * Låt Sverige förbli Sverige
    * En levande landsbygd och ett djurvänligt samhälle
  • Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!
  • M C
    ohyeahitsme skrev 2010-08-20 21:02:45 följande:
    Precis. Och han får gärna ta de andra våldtäktsmännen med sig, oavsett om de är svenskar eller inte... Flört
    Genomtänkt och välformulerat. Hur tänkte du verkställa detta och hur tänkte du formulera gränsen?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • emmy
    Marlean skrev 2010-08-20 22:01:59 följande:
    emmy Så du håller med SD i varenda fråga? Grattis, det är nog mer än vad de flesta andra partimedlemmar gör. Partier består av medlemmar och deras åsikter bildar partiets åsikter.
    Snälla upplys mig om var jag påstått att jag håller med SD i alla frågor!
  • Ghostrider

Tack för tråden, har inte läst allt men här är i alla fall en familj som självklart lägger våra röster på SD.Demon

• M C
    emmy skrev 2010-08-20 22:08:41 följande:
    Så du tycker att det är viktigare att vi tar in så många invandrare som möjligt? Är det inte rätt bra om vi stannar upp lite och kollar vad de senaste årtionenas invandring har gett för resultat och lägger pengarna på de invandrare som redan är här? Du tycker förstås att invandringspolitiken i Sverige har gett strålande resultat?
    Om vi tänker lite längre än näsan räcker och formulerar motsatsen: vad händer om vi stänger gränsen för krigsflyktingar, politiska flyktingar eller arbetskraftinvandring?

Det är SNORDYRT att uppfostra barn. Vuxna människor som redan kan läsa och skriva? Gratis.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • LaMoi
    emmy skrev 2010-08-20 22:08:41 följande:
    Så du tycker att det är viktigare att vi tar in så många invandrare som möjligt? Är det inte rätt bra om vi stannar upp lite och kollar vad de senaste årtionenas invandring har gett för resultat och lägger pengarna på de invandrare som redan är här? Du tycker förstås att invandringspolitiken i Sverige har gett strålande resultat?
    Jag vet inte vart du fått det ifrån.. har jag någonstans sagt att jag tycker så?
  • ohyeahitsme
    Ceka86 skrev 2010-08-20 22:09:05 följande:
    Brotten har ökat i samband med när Örresundsbron öppnades. Det är inte invandrare, det är andra utländska brott som inte är bosatta i Sverige och det är vi svenskar som stödjer detta kriminalitet eftersom vi köper insmuglande droger, alkoholo, cigaretter osv....

Om nu de skulle komma in i riksdagen o regeringen o får ut sin välja, få ut alla invandrare. Då kanske vi bör ställa oss några frågor så som:

Vem ska köra kollektivtrafik??
    Vem ska städa våra skolor, arbetsplatser...??
    Vem ska köra oss hem från krogen??..

Enligt Sifo undersökningar så tar invandrare minst 70% av alla låginkomst jobb. Där har vi en tankeställare. svenskar vill inte ta "skit" jobb.

Straffa borde alla göras om de begår någon brott oavsett kön, bakgrund, hudfärg...... Nån gav här förslag att om en invandrare gör ett brott så släng ut invandraren från landet men vad ska vi göra av oss svenskar som begår brott?? Slänga de i havet eller??

Vi måste inse sanningen att invandrare är inte problemet i detta lannd utan det är exempelvis våra stora ungdomsarbetslöshet, miljöklimatet osv.
    Till att börja med, SD vill inte få ut alla invandrare. Därmed föll resten av ditt resonemang, läs på och kom tillbaka när du vet vad du talar om.
  • M C
    MirandaSthlm skrev 2010-08-20 21:58:04 följande:
    Jag tycker iaf SD har bra en sund syn på:
    Brottsligheten, dom äldre och Invandringen.

Dom andra partierna har typ gjort sitt enligt mej och man märker inte av nån skillnad heller. Same shit all the time.

Och jag tror inte SD bara har väljare på landsbyggden utan över hela Sverige som växer ju närmare valet vi kommer. Ska bli riktigt spännande den 19 sept. Vi får ladda med popcorn och läsk då och vifta med våra blåsippor. haha

Om det vore val i dag skulle Sverigedemokraterna  få 7,2 procent av väljarsympatierna, enligt en ny opinionsundersökning.
    Drömmer
    Så du är redo att bli hemmafru nu då? Att var obetald städhjälp som inte har ett smack at säga till om? Fint, då vet jag.
  • MirandaSthlm
    LaMoi skrev 2010-08-20 22:07:23 följande:
    Om du inte sitter i SD så har jag inte kallat dig idiot, "snälla"
    ohyeahitsme skrev 2010-08-20 22:00:17 följande:
    Det är ju i princip redan krig på sina håll i Sverige om du inte redan upptäckt det? Hur som helst, de invandrare som sköter sig och vill bli en del av Sverige och svensk kultur är välkomna. Det är självklart för alla som röstar på Sverigedemokraterna att begår man brott så har man förverkat sin chans att bo här.

De allra flesta grövre brott som begås är invandrare, som Västbergarånet t.ex. Att ha en flygande militärt beväpnad gerilla i Brommas luftrum är ju sjukt allvarligt.
    Vart är det krig i sverige, måste jag ha missat!
     Kolla in fängelset vettja!!
    Du kanske skulle byta tråd.... du har kommit fel.
    Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
  • M C
    Ghostrider skrev 2010-08-20 22:11:55 följande:
    Tack för tråden, har inte läst allt men här är i alla fall en familj som självklart lägger våra röster på SD.Demon
    Grattis. När tänker du börja fundera på din ålderdom?
  • MirandaSthlm
    M C skrev 2010-08-20 22:13:07 följande:
    Så du är redo att bli hemmafru nu då? Att var obetald städhjälp som inte har ett smack at säga till om? Fint, då vet jag.
    Uhm... hur får du ihop det så? Jag kan jobba och städa själv, tack!
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!