• MirandaSthlm

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Eftersom det finns så många trådar MOT SverigeDemokraterna så tycker jag det skall finnas en tråd för oss som är FÖR SverigeDemokraterna.

sverigedemokraterna.se/

Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-20 22:22
    Tyvär verkar det ramla in väldigt många SD-motståndare och denna tråd är främst för SD-anhängare så var vänligen och respektera detta i denna tråd. Vill du diskutera emot SD finns alla andra trådar att välja på, bara just inte denna. Tack på förhand!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-21 12:59
    Här är iaf SDs åsikter från deras sida som vi kan diskutera:

Våra åsikter

* En trygg och värdig ålderdom
    * Ett nära europeiskt samarbete utan överstatlighet
    * Jämställdhet och ökad trygghet för landets kvinnor
    * En ansvarsfull invandringspolitik
    * Krafttag mot brottsligheten
    * Slå vakt om familjen
    * Värdig vård för alla
    * En trygg och kunskapsinriktad skola
    * En ansvarsfull och hållbar miljö- och energipolitik
    * En rättvis arbetsmarknad och minskad arbetslöshet
    * Ett starkt och modernt svenskt försvar
    * Låt Sverige förbli Sverige
    * En levande landsbygd och ett djurvänligt samhälle
  • Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!
  • Nice Girl Wrong Place
    Joppis skrev 2010-08-20 22:40:40 följande:
    Det är bara jag och Leif GW Person som anser att problemet är stort och växer?
    Svarar du aldrig på frågor?
    Beautifully Human
  • MirandaSthlm
    StilaM skrev 2010-08-20 22:42:52 följande:
    Men det är så underhållande att läsa alla falska argument och all pajkastning ni ägnar er åt här. Vi (min sambo och jag) har skrattat till och från i en halvtimme nu. Jag har för övrigt inga aggressioner (ja, det stavas med s. två stycken till och med.) som jag behöver ta ut. Puss!
    JO men läs ni.... det är ju nyttigt.
    Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
  • Jossan90
    Fru U skrev 2010-08-20 22:43:46 följande:
    Och det är invandrarnas fel? Om du svarar ja får du gärna förklara varför.
    Nej men politikerna. Vi släpper in för många.
  • StilaM
    Jossan90 skrev 2010-08-20 22:44:16 följande:
    Klart det är en viktig fråga, sverige har förändras väldigt mycket
    Det tycker nog samerna också. Och jag förutsätter att du är av germanskt ursprung, med svenska rötter från senast 900-talet.
  • Ceka86
    emmy skrev 2010-08-20 22:41:04 följande:
    Slösa inte energi på denna person folk, det är som att tala med en vägg.
    Jag talar det som SD har skrivit i sina broschyrer som de skickar ut o inget annat. Bevisa mig då motfakta att det är inte så ni tänker??

Det finns ju alla fakt över allt att ni tänker så och vill ha det så. Jag har åtminstone bevis och kan vissa det
  • LaMoi
    emmy skrev 2010-08-20 22:37:13 följande:
    Varför ge kritik om man uppenbarligen inte är särskilt insatt?
    Man behöver inte vara insatt för att ha folkvett.
  • Nice Girl Wrong Place
    Jossan90 skrev 2010-08-20 22:41:57 följande:
    Så man är rasist bara för att man inte vill eller kan hjälpa hela världen!
    Läste du vad jag skrev?
    Ditt inlägg har ingen koppling alls till mitt.
    Beautifully Human
  • ohyeahitsme
    DorisD skrev 2010-08-20 22:41:12 följande:
    Tycker bara det är så sjukt sorgligt att det ev finns 4% av vår befolkning som:
    1 - tycker att invandrarpolitiken är absolut det viktigaste och mest avgörande valfrågan. Det finns så EXTREMT mycket viktigare frågor att ta ställningt till!
    2 - på fullaste allvar tror att SDs politik i frågan kommer lösa något.
    3 - går på så mycket skräppropaganda. Snabb fix på stora, komplexa problem FINNS inte!
    1. Jag väljer att rösta på SD för deras kriminalpolitik, inte för deras invandringspolitik, i första hand. Så nej, det är inte den viktigaste frågan för mig.
    2. Ja, jag tror på deras koncept eftersom delar av deras idéer prövats på annat håll och visat sig FUNGERA. I både Danmark och i Norge vad gäller invandring och i USA vad gäller kriminalpolitik.
    3. Det är långt ifrån en snabbfix, men ett steg i rätt riktning mot en hållbar framtid.
  • Thi 08
    Just det om barnafödande går att läsa på deras hemsida. Det är information som hon hämtat från den. Har du läst den?
  • Joppis
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-20 22:45:16 följande:
    Svarar du aldrig på frågor?
    Minioriteten....börjar ändras känns det som. Det har folk reagerat på. Hur ogärna du än vill att det ska vara så...
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!