• MirandaSthlm

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Eftersom det finns så många trådar MOT SverigeDemokraterna så tycker jag det skall finnas en tråd för oss som är FÖR SverigeDemokraterna.

sverigedemokraterna.se/

Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-20 22:22
    Tyvär verkar det ramla in väldigt många SD-motståndare och denna tråd är främst för SD-anhängare så var vänligen och respektera detta i denna tråd. Vill du diskutera emot SD finns alla andra trådar att välja på, bara just inte denna. Tack på förhand!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-21 12:59
    Här är iaf SDs åsikter från deras sida som vi kan diskutera:

Våra åsikter

* En trygg och värdig ålderdom
    * Ett nära europeiskt samarbete utan överstatlighet
    * Jämställdhet och ökad trygghet för landets kvinnor
    * En ansvarsfull invandringspolitik
    * Krafttag mot brottsligheten
    * Slå vakt om familjen
    * Värdig vård för alla
    * En trygg och kunskapsinriktad skola
    * En ansvarsfull och hållbar miljö- och energipolitik
    * En rättvis arbetsmarknad och minskad arbetslöshet
    * Ett starkt och modernt svenskt försvar
    * Låt Sverige förbli Sverige
    * En levande landsbygd och ett djurvänligt samhälle
  • Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!
  • Jossan90
    StilaM skrev 2010-08-20 22:55:30 följande:
    Det finns massor av tillgängliga hyreslägenheter i både Tensta, Rinkeby och hela Botkyrka. I Fittja är det 98,6 % invandrare. Trots det kan jag fixa kontrakt till dig imorgon om du vill. Shit! Det betyder ju att vi kan ta in många fler... Ring gränspolisen!
    Tack men nä tack då bor jag hellre hemma tills jag är 30 för i såna områden kommer jag aldrig bosätta mig i och mina barn ska inte behöva växa upp i ghetto.
  • ohyeahitsme
    StilaM skrev 2010-08-20 22:56:41 följande:
    Så de samer som bor i Dalarna är helt enkelt förvirrade? Och de jämtländska samerna med?
    Haha, ja, det bor samer här i Stockholm också och det bor svenskar i Norrland. Inte förvirrade, men vi pratade om ursprungsbefolkning, inte sant? Du påstod att samer är den svenska ursprungsbefolkningen, det är osant. Samer är en av Sveriges två ursprungsbefolkningar, en ursprungsbefolkning som blivit mycket illa behandlad dessutom.

Håll dig till fakta så slipper du ljuga, det är bara pinsamt...
  • StilaM
    Jossan90 skrev 2010-08-20 22:58:41 följande:
    jag har också blivit kränkt pga mitt ursprung och jag är svensk! Blivit kallad svenne och har suttit i samma rum med massa indvandrare som har snackat skit om sverige..
    Att de bara vågade. Invandrare som bor i Sverige borde ju gå runt i en konstant halvbugning och mumla "tacktacktacktacksåmycket" när vi nu varit så jävla schyssta och släppt in dem, liksom.
  • emmy
    Ceka86 skrev 2010-08-20 22:46:25 följande:
    Jag talar det som SD har skrivit i sina broschyrer som de skickar ut o inget annat. Bevisa mig då motfakta att det är inte så ni tänker??

Det finns ju alla fakt över allt att ni tänker så och vill ha det så. Jag har åtminstone bevis och kan vissa det
    Okej, så du har fått detta svart på vitt, att SD vill ha ut alla invandrare. Du måste vara speciell som får hemlig information. Du får hemskt gärna "vissa" mig detta!!
  • ohyeahitsme
    jag har också blivit kränkt pga mitt ursprung och jag är svensk! Blivit kallad svenne och har suttit i samma rum med massa indvandrare som har snackat skit om sverige..
    Ja, det var min poäng, jag är svensk och jag har råkat ut för svenskfientlig rasism, precis som du...
  • Nice Girl Wrong Place
    Ni gör ju samma sak!

Invandrare snackar skit om svenskar, svenskar snackar skit om invandrare, ni säger svartskalle, de säger svenne, i alla gymnasieskolor, på alla arbetsplatser, snackar folk skit, om allt och alla och väldigt ofta.

Ska vi förbjuda någon att uttrycka sig negativt om Sverige eller svenskar?
    I sådana fall skulle ju förbudet fungera omvänt också och då skulle ju inte SD existera.
    Beautifully Human
  • Sixxty
    Jossan90 skrev 2010-08-20 22:59:57 följande:
    Tack men nä tack då bor jag hellre hemma tills jag är 30 för i såna områden kommer jag aldrig bosätta mig i och mina barn ska inte behöva växa upp i ghetto.
    Men hur var det nu. Var inte bostadsbristen invandrarnas fel? Annars kan du alltid flytta hit upp, här rivs det hyreslägenheter.
  • Thi 08
    emmy skrev 2010-08-20 22:56:42 följande:
    Du ser det som kränkningar, jag vet muslimska tjejer som snarare ansett att det var omtanke och oro eftersom dessa saker mycket väl hade kunnat vara en del av (är/har varit) deras vardag. Nåja, delen med bortgiftet iaf. Sen undrar jag, om det är typiskt muslimskt att ha den uppväxt du har, varför ser man ALDRIG tjejer i slöja ensamma på kvällstid på stan (Inte i Malmö iaf)? En gång satt en två tjejer i slöja och fikade på esspressohouse efter nio på kvällen, de hade en morbror eller nåt med sig. Men trots att han var med så reagerade jag för det är ingen vanlig syn. Var är alla dessa fria muslimtjejer? Inte är de med slöja ute och klubbar iaf?  

Uppenbarligen begår invandrare en del brott, annars ljuger min vän som jobbar i fängelset. Enligt henne är det mycket (!) fler invandrare än svenskar där.
    Jag tror du glömmer var de värsta brottslingarna håller hus! Närmligen på höga poster i samhället.  
  • Tiger Af Lilja

Always same bullshit.. rasist hit rasist dit *gapskrattar* .. man tar vägen dit man finner är den rätta.

Inget fel i patrotism, den som tycker det är nog rotlös i hög grad.

• Ceka86

Lycka till med era röstande. Vi kan väll ta upp detta ämne igen om 4 år, för då kan vi se resultat av vad SD åstad kommit och hur långt de har kommit.

Rätta mig gärna om jag har fel men år 2006 så blev många SD kommunala kandidater utsparkade för att de kunde inte göra sitt jobb och vistte inte hur de skulle göra dessutom var de bidragsfuskare, förtidspensionärer och alkoholister. Jag både i Karlskrona då där SD var starkast.

Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!