• MirandaSthlm

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Eftersom det finns så många trådar MOT SverigeDemokraterna så tycker jag det skall finnas en tråd för oss som är FÖR SverigeDemokraterna.

sverigedemokraterna.se/

Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-20 22:22
    Tyvär verkar det ramla in väldigt många SD-motståndare och denna tråd är främst för SD-anhängare så var vänligen och respektera detta i denna tråd. Vill du diskutera emot SD finns alla andra trådar att välja på, bara just inte denna. Tack på förhand!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-21 12:59
    Här är iaf SDs åsikter från deras sida som vi kan diskutera:

Våra åsikter

* En trygg och värdig ålderdom
    * Ett nära europeiskt samarbete utan överstatlighet
    * Jämställdhet och ökad trygghet för landets kvinnor
    * En ansvarsfull invandringspolitik
    * Krafttag mot brottsligheten
    * Slå vakt om familjen
    * Värdig vård för alla
    * En trygg och kunskapsinriktad skola
    * En ansvarsfull och hållbar miljö- och energipolitik
    * En rättvis arbetsmarknad och minskad arbetslöshet
    * Ett starkt och modernt svenskt försvar
    * Låt Sverige förbli Sverige
    * En levande landsbygd och ett djurvänligt samhälle
  • Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!
  • Fru U
    MirandaSthlm skrev 2010-08-20 23:42:28 följande:
    Haha precis. Du verkar vara en riktigt översittartyp när man läser på din press om dej. Hur dryg får man vara som ser ner på mindre begåvade mäniskor. Kom ner från dina höga hästar och sluta tro att du är så mycket bättre än alla andra för du pluggat lite-.
    Jag citerar (dock inte ordagrant) "tar man åt sig behöver man jobba på sin självkänsla" och det står inte att jag ser ner på andra.

Jag är bättre, jag är bäst. Tycker du inte så om dig själv så beklagar jag.
    Svaren bor i hjärtat
  • Ceka86

Ja, jag kommer ändra min åsikt om jag ser en positiv ändring. Vilket jag svagt tror på. Jag tycket inte om blåa i början men jag har sett positiva sidor hos de men de har också negativa sidor men man måste ju överväga.

Vad tycker ni om min parti ang alkohol??

• emmy
    Fru U skrev 2010-08-20 23:39:35 följande:
    Var jag bor eller inte bor är något du får fortsätta undra över.
    Vellinge? ;)
  • Ceka86
    emmy skrev 2010-08-20 23:43:21 följande:
    Haha...men det är vi som röstar på SD som är alkoholister! Jag kan inte bestämma mig för om du är ett troll eller bara född rolig! *s*
    Kära lilla du jag tänkte bara att använda deras taktik o inget annat.
  • MirandaSthlm
    Fru U skrev 2010-08-20 23:46:19 följande:
    Jag citerar (dock inte ordagrant) "tar man åt sig behöver man jobba på sin självkänsla" och det står inte att jag ser ner på andra.

Jag är bättre, jag är bäst. Tycker du inte så om dig själv så beklagar jag.
    Nej jag är inte bättre än nån annan. Varför är du det?
    Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
  • Fru U
    emmy skrev 2010-08-20 23:48:16 följande:
    Vellinge? ;)
    Jau e skauning
    Svaren bor i hjärtat
  • Fru U
    MirandaSthlm skrev 2010-08-20 23:49:06 följande:
    Nej jag är inte bättre än nån annan. Varför är du det?
    Jag tycker det är oerhört beklagligt om man inte har så mycket självkänsla att man står sig själv närmast (barn undantagna), står man sig själv närmast ligger slutsatsen att man är bäst inte långt bort
    Svaren bor i hjärtat
  • emmy
    Fru U skrev 2010-08-20 23:43:25 följande:
    Tyvärr är det vanligt att tjejer inte får samma frihet som pojkar. Herrgården (som ni nog hört talas om) där har förvaltarna bestämt att man betalar för vad nu än barnen kan tänkas vilja göra (tex medlemskap i en fotbollsklubb och den typen av grejer) men det är mest pojkar som tagit del av detta.

Men trots det så är fler som får frihet än som inte får det.
    Men om det är fler som får det borde man väl åtminstone ha sett EN slöbärande tjej ute om kvällen utan manligt "förkläde". Jag tycker att det tyder på att det är tvärtom?
  • LaMoi
    Uhngoliant skrev 2010-08-20 23:27:16 följande:
    ojoj till att börja med så skulle vi bli MOS om det blev krig i Sverige för vi har inget försvar som kan stå upp för oss. Så du menar att vi ska rädda alla i hela världen utifall att det skulle bli krig i Sverige? Ja jösses det låter ju vettigt.......
    är det någon som är IDIOT här så är det DU!
    Nej har jag sagt det? Nu är det du som är väldigt löjlig, vad är du för någon att kalla mig för idiot? Känner du mig?
    Jag gillar inte Sverigedemokraternas poilitik.. visst vissa delar kan vara vettiga det kan till och med jag erkänna. Men i grund och botten är det ett nationalistiskt parti som vill ha bort invandringen. Är det rätt att någon ska förbjuda att man ska få gifta sig med vem man vill? Är det rätt att förbjuda de invandrare som bor i vårt land inte får ha kvar deras religion? Är det rätt att någon överhuvudtaget ska få bestämma vilket barn jag ska få adoptera genom att ta bort stöd för dessa ekonomiskt?
    Jag tycker att det inte låter som någon bra politik och vill verkligen inte bo i ett land som förespråkar okunskap!
  • Fru U
    MirandaSthlm skrev 2010-08-20 23:51:27 följande:
    Precis.. är det så såvrt för dej att ha lite vanlig presstext eller måste du skylta med nåt? Och sen komma in här och leka besserwiser på en tråd du egentligen inte borde vara i.
    Det är inte dugg svårt men absolut jättetråkigt. Skylta? Har du  läst den har du valt att gå in där, ergo det är ingen skyltning.

Leka besserwisser? Jag ställde en ärligt menad fråga till jossan sen drog bland annat du igång med att fråga andra saker. You know, it takes two to tango.
    Svaren bor i hjärtat
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!