• MirandaSthlm

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Eftersom det finns så många trådar MOT SverigeDemokraterna så tycker jag det skall finnas en tråd för oss som är FÖR SverigeDemokraterna.

sverigedemokraterna.se/

Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-20 22:22
    Tyvär verkar det ramla in väldigt många SD-motståndare och denna tråd är främst för SD-anhängare så var vänligen och respektera detta i denna tråd. Vill du diskutera emot SD finns alla andra trådar att välja på, bara just inte denna. Tack på förhand!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-21 12:59
    Här är iaf SDs åsikter från deras sida som vi kan diskutera:

Våra åsikter

* En trygg och värdig ålderdom
    * Ett nära europeiskt samarbete utan överstatlighet
    * Jämställdhet och ökad trygghet för landets kvinnor
    * En ansvarsfull invandringspolitik
    * Krafttag mot brottsligheten
    * Slå vakt om familjen
    * Värdig vård för alla
    * En trygg och kunskapsinriktad skola
    * En ansvarsfull och hållbar miljö- och energipolitik
    * En rättvis arbetsmarknad och minskad arbetslöshet
    * Ett starkt och modernt svenskt försvar
    * Låt Sverige förbli Sverige
    * En levande landsbygd och ett djurvänligt samhälle
  • Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!
  • LaMoi

Är det någon som har sagt att jag utgår från aftonbladet? Nej det är du som utgår från att jag gör det! Jag läste innantill av vad några av  "er" har skrivit i tråden innan...  Jag hoppas innerligt att det här är en "sandlåde-tråd" Jag menar folk måste väl vara smartare än så här..

• MirandaSthlm
    LaMoi skrev 2010-08-20 21:42:46 följande:
    Inte så konstigt kanske?? Vad har IDIOTERNA visat.. att de är rasister!

Som någon annan skrev.. att man inte ska lägga pengar på invandrare utan till skola och vård... herregud säger jag bara! Hur vore det om det blev krig i sverige och vi var tvungna att flytta någon annanstans... och dom där skulle hata oss för att vi var svenskar och inte kunde deras språk och hellre vill lägga pengar på annat ist för att rädda våra liv? Det är så egoistiskt så jag blir mörkrädd! Sjukt är vad det är!
    Snälla kalla mej inte idiot.
    Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
  • emmy

Sen vill jag att  ni som kommer in och skriker "rasist,  rasist "förklarar vad det är ni tycker är mest rasistiskt med SDs invandringspolitik?

• ohyeahitsme
    LaMoi skrev 2010-08-20 21:42:46 följande:
    Hur vore det om det blev krig i sverige och vi var tvungna att flytta någon annanstans...
    Det är ju i princip redan krig på sina håll i Sverige om du inte redan upptäckt det? Hur som helst, de invandrare som sköter sig och vill bli en del av Sverige och svensk kultur är välkomna. Det är självklart för alla som röstar på Sverigedemokraterna att begår man brott så har man förverkat sin chans att bo här.

De allra flesta grövre brott som begås är invandrare, som Västbergarånet t.ex. Att ha en flygande militärt beväpnad gerilla i Brommas luftrum är ju sjukt allvarligt.
  • Marlean

emmy Så du håller med SD i varenda fråga? Grattis, det är nog mer än vad de flesta andra partimedlemmar gör. Partier består av medlemmar och deras åsikter bildar partiets åsikter.

• MirandaSthlm
    emmy skrev 2010-08-20 21:59:30 följande:
    Sen vill jag att  ni som kommer in och skriker "rasist,  rasist "förklarar vad det är ni tycker är mest rasistiskt med SDs invandringspolitik?
    Det är ju det enda ord dom kan när det gäller SD. Så kanske därför. Glad
  • LaMoi
    MirandaSthlm skrev 2010-08-20 21:58:55 följande:
    Snälla kalla mej inte idiot.
    Om du inte sitter i SD så har jag inte kallat dig idiot, "snälla"
    ohyeahitsme skrev 2010-08-20 22:00:17 följande:
    Det är ju i princip redan krig på sina håll i Sverige om du inte redan upptäckt det? Hur som helst, de invandrare som sköter sig och vill bli en del av Sverige och svensk kultur är välkomna. Det är självklart för alla som röstar på Sverigedemokraterna att begår man brott så har man förverkat sin chans att bo här.

De allra flesta grövre brott som begås är invandrare, som Västbergarånet t.ex. Att ha en flygande militärt beväpnad gerilla i Brommas luftrum är ju sjukt allvarligt.
    Vart är det krig i sverige, måste jag ha missat!
     Kolla in fängelset vettja!!
  • Nice Girl Wrong Place

Alltså...
    Ni får rösta på vad ni vill men det irriterar mig ända in i märgen när ni röstar på SD pga åsikter som är baserade på rena rama felaktiga påståenden och felaktig fakta.

Det är lite som om jag ville rösta på M för att jag är för fri invandring.

Jag kan faktiskt inte sitta och se på när folk röstar på ett parti som förminskar homosexuella, kvinnor, invandrare och alla som avviker från deras idé om vad som är rätt.
    Det ligger i mitt personliga intresse att ett sådant parti inte får stort inflytande i Sverige.

Beautifully Human
  • emmy
    LaMoi skrev 2010-08-20 21:58:53 följande:
    Är det någon som har sagt att jag utgår från aftonbladet? Nej det är du som utgår från att jag gör det! Jag läste innantill av vad några av  "er" har skrivit i tråden innan...  Jag hoppas innerligt att det här är en "sandlåde-tråd" Jag menar folk måste väl vara smartare än så här..
    Så du tycker att det är viktigare att vi tar in så många invandrare som möjligt? Är det inte rätt bra om vi stannar upp lite och kollar vad de senaste årtionenas invandring har gett för resultat och lägger pengarna på de invandrare som redan är här? Du tycker förstås att invandringspolitiken i Sverige har gett strålande resultat?
  • Ceka86

Brotten har ökat i samband med när Örresundsbron öppnades. Det är inte invandrare, det är andra utländska brott som inte är bosatta i Sverige och det är vi svenskar som stödjer detta kriminalitet eftersom vi köper insmuglande droger, alkoholo, cigaretter osv....

Om nu de skulle komma in i riksdagen o regeringen o får ut sin välja, få ut alla invandrare. Då kanske vi bör ställa oss några frågor så som:

Vem ska köra kollektivtrafik??
    Vem ska städa våra skolor, arbetsplatser...??
    Vem ska köra oss hem från krogen??..

Enligt Sifo undersökningar så tar invandrare minst 70% av alla låginkomst jobb. Där har vi en tankeställare. svenskar vill inte ta "skit" jobb.

Straffa borde alla göras om de begår någon brott oavsett kön, bakgrund, hudfärg...... Nån gav här förslag att om en invandrare gör ett brott så släng ut invandraren från landet men vad ska vi göra av oss svenskar som begår brott?? Slänga de i havet eller??

Vi måste inse sanningen att invandrare är inte problemet i detta lannd utan det är exempelvis våra stora ungdomsarbetslöshet, miljöklimatet osv.

Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!