• M C

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

ohyeahitsme skrev 2010-08-20 21:02:45 följande:
    Precis. Och han får gärna ta de andra våldtäktsmännen med sig, oavsett om de är svenskar eller inte... Flört
    Genomtänkt och välformulerat. Hur tänkte du verkställa detta och hur tänkte du formulera gränsen?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    emmy skrev 2010-08-20 22:08:41 följande:
    Så du tycker att det är viktigare att vi tar in så många invandrare som möjligt? Är det inte rätt bra om vi stannar upp lite och kollar vad de senaste årtionenas invandring har gett för resultat och lägger pengarna på de invandrare som redan är här? Du tycker förstås att invandringspolitiken i Sverige har gett strålande resultat?
    Om vi tänker lite längre än näsan räcker och formulerar motsatsen: vad händer om vi stänger gränsen för krigsflyktingar, politiska flyktingar eller arbetskraftinvandring?

Det är SNORDYRT att uppfostra barn. Vuxna människor som redan kan läsa och skriva? Gratis.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    MirandaSthlm skrev 2010-08-20 21:58:04 följande:
    Jag tycker iaf SD har bra en sund syn på:
    Brottsligheten, dom äldre och Invandringen.

Dom andra partierna har typ gjort sitt enligt mej och man märker inte av nån skillnad heller. Same shit all the time.

Och jag tror inte SD bara har väljare på landsbyggden utan över hela Sverige som växer ju närmare valet vi kommer. Ska bli riktigt spännande den 19 sept. Vi får ladda med popcorn och läsk då och vifta med våra blåsippor. haha

Om det vore val i dag skulle Sverigedemokraterna  få 7,2 procent av väljarsympatierna, enligt en ny opinionsundersökning.
    Drömmer
    Så du är redo att bli hemmafru nu då? Att var obetald städhjälp som inte har ett smack at säga till om? Fint, då vet jag.
  • M C
    Ghostrider skrev 2010-08-20 22:11:55 följande:
    Tack för tråden, har inte läst allt men här är i alla fall en familj som självklart lägger våra röster på SD.Demon
    Grattis. När tänker du börja fundera på din ålderdom?
  • M C
    V 77 skrev 2010-08-21 00:19:13 följande:
    Jag vet inte.. jag är för sd, så länge de inte får något inflytande i riksdagen.
    Lösningen stirrar dig i ansiktet vännen.
  • M C
    ohyeahitsme skrev 2010-08-21 00:14:02 följande:
    Problemet är ju att svenskar känt sig hotade och förföljda i Botkyrka och därför flyttat DÄRIFRÅN. I Sverige är det ju inte accepterat att tala om svenskfientligt våld och svenskfientliga hatbrott. Enligt definitionen kan svenskar inte utsättas för hatbrott, det är först senaste året Brå börjat diskutera om inte invandrare också kan vara rasister.

Det var ju ett fall förra året där araber skrek zigenarjävel och liknande efter några romer på ett badhus. De friades eftersom rätten inte ansåg att de kunde vara rasister, de var ju invandrare...
    Innan du käcker ur dig sånt här jävla skitsnack får du gärna länka till domen.
    Annars måste jag och alla andra stämpla det som skitsnack och rent förtal.
  • M C

Läste lite i TS och jag skrattar fan arselet av mig - jämställdhet? Seriously? Come ON! De vill ju ha kvinnan tillbaka till femtitalet!

Ljug, hittepå och rena fantasier säger jag om det här.

Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!