• ANOF

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

Jag har nu ingenstans i närheten där jag kan handla mat vilket är ett stort problem. Matbutiken har stängt av mig på helt ologiska grunder för att jag handlar för lite och dom vill försöka tjäna mer pengar på det här uppenbatr märkliga sättet.

• Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.
  • FruLööve

Herregud jag tror jag smäller av och samtidigt kissar en skvätt i byxorna

BWT måste jag bara berätta att min ekeby kosta 299:- Helt ny

• Suck och suck

Det hade inte heller varit speciellt stor risk att någon snor en punkterad skottkärra. Det är ju skitjobbigt att dra.
    Urlätt att låsa fast den i den där ögglan som den har längst ner.
    Tror därför inte på förklaringarna.

Och ja, man gör sig faktiskt till ett original om man släpar in en skottkärra i en livsmedelsbutik, detta fakta går inte att kringgå. Och som SVejsan skriver så kan folk också vara rädda för original och kanske skruvar sig lite på sanningen.
    Det är den tänkbara missuppfattningen jag kan tänka mig att de flesta tror är förklaringen, om det är som du säger ts,
    att du fått höra att du inte handlar tillräckligt mycket.

• mosterYster
    Suck och suck skrev 2010-08-13 17:23:36 följande:
    Det hade inte heller varit speciellt stor risk att någon snor en punkterad skottkärra. Det är ju skitjobbigt att dra.
    Urlätt att låsa fast den i den där ögglan som den har längst ner.
    Tror därför inte på förklaringarna.

Och ja, man gör sig faktiskt till ett original om man släpar in en skottkärra i en livsmedelsbutik, detta fakta går inte att kringgå. Och som SVejsan skriver så kan folk också vara rädda för original och kanske skruvar sig lite på sanningen.
    Det är den tänkbara missuppfattningen jag kan tänka mig att de flesta tror är förklaringen, om det är som du säger ts,
    att du fått höra att du inte handlar tillräckligt mycket.
    Men om den är jobbig att dra så var de väl rätt smart av ANOF att sticka iväg för att hämta grejer för att reparera den?
  • ALM
    ANOF skrev 2010-08-13 12:25:05 följande:
    Varfrör skulle jag tagit en korg när jag hade kärran med mig? Jag vet inte om jag hittar något an nat som jag behöver få med mig hem och tog därför kärran när jag gick till butiken.

Jag vet inte riktigt hur länge den stod kvar i butiken, det spelar ingen roll. Men om personalen i butiken hade kunnat se till att det blev lagat så hade jag inte behövt lämna den i butiken för att åka iväg.
    Varför hade du skottkärra med dig för från första början? Jag menar, ska jag iväg och handla så är ju inte första tanken att gå ut i garaget för att hämta skottkärran, lövkorgen el kalkspridaren
  • Jojile
    ANOF skrev 2010-08-13 12:25:05 följande:
    Varfrör skulle jag tagit en korg när jag hade kärran med mig? Jag vet inte om jag hittar något an nat som jag behöver få med mig hem och tog därför kärran när jag gick till butiken.

Jag vet inte riktigt hur länge den stod kvar i butiken, det spelar ingen roll. Men om personalen i butiken hade kunnat se till att det blev lagat så hade jag inte behövt lämna den i butiken för att åka iväg.
    Kom hem, trött och sliten efter jobbet, och nu ANOF har du som vanligt lyckats förgylla min vardag. 

Som svar på varför du inte ska ta en skottkärra med dig in i en MATaffär, är för att, precis som alla säger, det är ohygieniskt. Om du nu vägrar tro på vad ca 400 inlägg försöker säga dig, så kanske en anledning du förstår bättre är för att du ska slippa bli portad.

Förlåt att jag skrattar åt dig, men du ser alltså inget fel i att lämna din kärra i affären, åka iväg med bussen, handla på macken och sen åka buss tillbaka och börja MECKA med kärran i affären, eftersom det egentligen var personalens fel som inte kunde laga det åt dig? Jag tror jag avlider...

• izmra

Jag läste denna tråden vid 6 imorse och höll på att kissa ner av skratt, fyfaaaan vad jag garvade. Är det ens sant?
    Jag har arbetat i butik och om du som kund kommit in med en skottkärra för att sen få punktering och då fråga oss om vi har saker att laga den med, vilket vi inte har, och då väljer du som kunde att gå till en mack och handla, sen tillbaka för att laga skottkärran i butiken.. HAHAHAHAHAH, jag kan tala om att i min butik hade den körts ut och sedan hade antagligen golvansvarige tagit ett snack med dig när du kom tillbaka.

AHHAAHAHAHAH ALLTSÅ JAG DÖÖÖÖR. Detta kan inte vara på riktigt..

• gertie
    ANOF skrev 2010-08-12 22:03:13 följande:
    NEJ! Jag fick punktering på min kärra som jag försökte laga.
    I butiken?
  • ALM
    Jojile skrev 2010-08-13 17:43:54 följande:
    Kom hem, trött och sliten efter jobbet, och nu ANOF har du som vanligt lyckats förgylla min vardag. 

Som svar på varför du inte ska ta en skottkärra med dig in i en MATaffär, är för att, precis som alla säger, det är ohygieniskt. Om du nu vägrar tro på vad ca 400 inlägg försöker säga dig, så kanske en anledning du förstår bättre är för att du ska slippa bli portad.

Förlåt att jag skrattar åt dig, men du ser alltså inget fel i att lämna din kärra i affären, åka iväg med bussen, handla på macken och sen åka buss tillbaka och börja MECKA med kärran i affären, eftersom det egentligen var personalens fel som inte kunde laga det åt dig? Jag tror jag avlider...

Jävla dålig service i den butiken.
Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.