• ANOF

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

Jag har nu ingenstans i närheten där jag kan handla mat vilket är ett stort problem. Matbutiken har stängt av mig på helt ologiska grunder för att jag handlar för lite och dom vill försöka tjäna mer pengar på det här uppenbatr märkliga sättet.

• Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.
  • Shasti
    ANOF skrev 2010-08-13 12:21:37 följande:
    VARFÖR skulle jag göra så? Det är omständigt och är mycket mer praktiskt att ta skottkärran hela vägen i butiken och sen hem igen.
    DÄRFÖR att i en matbutik har man varukorgar och varuvagnar som butiken tillhandahåller för att kunderna ska lägga maten i den när de handlar. Någon kanske tycker att de vill lägga sina varor i en rymdraket som de tar med in i butiken men det är inte lämpligt. Lika lite lämpligt är det att ta med en skottkärra, vilken svängradie den än har.
  • Shasti
    sannapannapådal skrev 2010-08-13 15:44:43 följande:
    Om inte jag minns fel så är du TS samma person som tyckte det var
    för djävligt att de hade speciella tider på det badhus där du brukar bada.
    Alltså speciella badtider för barn då inga vuxna hade tillträde. Och då rusar
    du in bland alla barn, du hoppar runt MITT bland barnen så de blir jätterädda, du skrek och höll på.
    Detta skrev du om på FL.
    Och du tyckte inte du gjorde fel, du kände dig diskriminerad för att du inte fick bada
    på barnens badtid. Minns jag rätt?
    Jag höll på¨att få dåndimpen när jag läste det...
    Och nu detta...Hahahahaha
    Det säger ju det mesta. Snacka om att själv skapa sig problem för att sen sitta och klaga på dem.
  • mosterYster
    Shasti skrev 2010-08-13 17:03:37 följande:
    Det säger ju det mesta. Snacka om att själv skapa sig problem för att sen sitta och klaga på dem.
    Ja men snälla nån. Ska inte alla få bada på ett allmänt badhus? Om man betalar inträde ska man väl få bada? Man kanske behöver simma ett visst antal gånger/vecka eftersom man gillar majonnäs?
  • mosterYster
    mosterYster skrev 2010-08-13 17:11:05 följande:
    Ja men snälla nån. Ska inte alla få bada på ett allmänt badhus? Om man betalar inträde ska man väl få bada? Man kanske behöver simma ett visst antal gånger/vecka eftersom man gillar majonnäs?
    Å andra sidan kan jag tipsa om att det är givande att simma tillsammans med Svan, som är väldigt intelligent.
  • mosterYster
    HSB Lund skrev 2010-08-13 16:56:21 följande:
    Det känns även litet förvirrat att tro att man kan kräva att få ha sin skottkärra inne i en matbutik, medan man själv går och köper reservdelar. Att laga kärran hade gått alldeles utmärkt även utanför själva butiken, även om det säkert varit en munter uppsyn för förbipasserande även där.
    Jag tror inte mina ögon. Skulle ts ha lämnat sin fina Ekeby utanför affären?
  • skypigveon

Alltså..med tanke på denna och dina övriga trådar ANOF...det känns som om du skulle behöva stöd i ditt liv...många här skrattar åt dig och det kan jag väl i och för sig förstå..men om man ser till det stora hela så tror jag du är en person som skulle behöva nån form av stöd. Jag jobbar med personer som behöver olika former av hjälp. Du får gärna inboxa mig om du vill veta mer!

• ääni

Tyvärr tror jag att de avvisar dig på andra grunder än att du betalar för lite. Antingen har det skett ett missförstånd som kan diskuteras och redas ut om du pratar med personalen (ev med hjälp av tredje part) eller så är "du handlar för lite" ett svepskäl.

Är skottkärran ren? 

• deelah

hahahah det skulle jag aldrig acceptera!
    vad ska de göra,inte ta betalt? okay,vsg, då tar jag dem gratis!! vad ska ni göra åt saken om ni inte vill ta betalt hahaha idioter

• linjes

Tycker oxå att det va smart med skottkärran om hon hade lämnat kvar den ute....

Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.