• ANOF

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

Jag har nu ingenstans i närheten där jag kan handla mat vilket är ett stort problem. Matbutiken har stängt av mig på helt ologiska grunder för att jag handlar för lite och dom vill försöka tjäna mer pengar på det här uppenbatr märkliga sättet.

• Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.
  • ANOF
    Mornie Alantie skrev 2010-08-13 16:41:56 följande:
    Jag tycker inte heller att själva skottkärrekörandet i sig är så farligt, så länge inte kärran innehåller gammal gödsel eller nått. Däremot kan jag förstå att butikspersonalen inte uppskattar att det står en skottkärra i mejeriavdelningen x timmar medan ägaren införskaffar reservdelar för att sedan, fortfarande i mejeriavdelningen, laga punkteringen.
    Det spelar ingen roll! Det finns inget som säger att man inte kan göra så. Det man stängde av mig för är alltså för att jag handlat omotiverat lite enligt dom. Om jag handlat mer så hade jag inte blitt avstängd så därför är det just det som är det intressanta.
  • Jag bryr mig inte vad ni tycker

Jag blev utslängd från icabutiken bara för att jag köpte ett ciggpaket. Kärringen i kassan hon tyckte jag skulle köpa två paket.GråterFlört

• ALM
    Jag bryr mig inte vad ni tycker skrev 2010-08-13 17:50:07 följande:
    Jag blev utslängd från icabutiken bara för att jag köpte ett ciggpaket. Kärringen i kassan hon tyckte jag skulle köpa två paket.GråterFlört

Jag glömde köpa lök häromdagen, sprang ner till affären och köpte EN lök för 2 spänn. Fick ingen tillsägelse eller nån sur kommentar från butikspersonalen Undrar om jag hade fått det om jag tagit med mig en skottkärra?
  • Analoga
    ANOF skrev 2010-08-12 21:34:46 följande:
    Jag har nu ingenstans i närheten där jag kan handla mat vilket är ett stort problem. Matbutiken har stängt av mig på helt ologiska grunder för att jag handlar för lite och dom vill försöka tjäna mer pengar på det här uppenbatr märkliga sättet.
    Nu har jag inte orkat skumma igenom denna gigantiska tråd, men detta låter mycket märkligt. Skulle tråden varit i sandlådan kanske??
  • gertie
    ANOF skrev 2010-08-12 22:12:18 följande:
    VADDÅ?? Jag kör det jag handlar i den! Det är INTE det tråden handlar om, utan att man nu stängt av mig för jag handlar för LITE!
    De kanske tycker att du handlar för lite i förhållande till vad skottkärran rymmer och hur lång tid du spenderar i butiken. Om du fyller skottkärran till bredden med en massa oxfilé och pyntar för det så ska du se att du är mer än välkommen att handla även med skottkärra.
  • ANOF
    gertie skrev 2010-08-13 17:55:56 följande:
    De kanske tycker att du handlar för lite i förhållande till vad skottkärran rymmer och hur lång tid du spenderar i butiken. Om du fyller skottkärran till bredden med en massa oxfilé och pyntar för det så ska du se att du är mer än välkommen att handla även med skottkärra.
    Ja, alltså är det just det att jag handlar för lite som är orsaken till avstängningen.
  • Skånetös67
    mosterYster skrev 2010-08-13 17:27:28 följande:
    Men om den är jobbig att dra så var de väl rätt smart av ANOF att sticka iväg för att hämta grejer för att reparera den?
    Ja, reperationsgrejerna kan hon ju ta till affären i en annan skottkärra,
    och är hon smart så drar hon med sig en kompressor så hon kan pumpa
    däcket också.
    Skitbra, det är ju ändå inga stressade kunder i affären nu, fredag och allt...
  • ALM
    ANOF skrev 2010-08-13 17:57:22 följande:
    Ja, alltså är det just det att jag handlar för lite som är orsaken till avstängningen.
    Hur kan du tro det?Man får handla hur lite man vill t.o.m gå in i en affär och bara titta på varorna och sen gå ut igen.
  • Jojile
    Leina skrev 2010-08-13 17:49:11 följande:
    Jävla dålig service i den butiken.
    Jag tycker vi går ut i strejk! Våga Vägra ANOF:s kärrhatande mataffär!
  • Jag bryr mig inte vad ni tycker
    gertie skrev 2010-08-13 17:55:56 följande:
Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.