• ANOF

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

Jag har nu ingenstans i närheten där jag kan handla mat vilket är ett stort problem. Matbutiken har stängt av mig på helt ologiska grunder för att jag handlar för lite och dom vill försöka tjäna mer pengar på det här uppenbatr märkliga sättet.

• Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.
  • Weird One

Ett gott skratt förlänger livet, sägs det.
    Efter att ha läst igenom tråden så har jag lagt till minst 5 år på mitt liv =)

Tack TS och alla ni andra!

• Freiya
    HäxanSurtant3 skrev 2010-08-12 22:07:26 följande:
    en barnvagn? en skrinda? nog inte en skottkärra eller en bil...fast om Ts körde in med en punkterad skottkärra i affären och sedan bara handlade smör och ägg så kan jag förstå de lackade till...
    haha jag dör!
    Nu flyger vi, sa räven. Kastade grisen i tryckkokarn.
  • Freiya
    HäxanSurtant3 skrev 2010-08-12 22:34:58 följande:

Undrar om det är Ok lasta varor direkt i en egen skottkärra i matbutiken som inte har självscanning? Mna skal väl använda butikens egan korgar eller kundvagnar?

Jag tror butiken är missnöjda med Ts som kund pga skottkärran och att de undrar om hon tänker smuggla ut ngt UNDER den.....fastklistrat. Som då inte syns i speglarna vid kassan.

*ser 20 ägg fastklistrade under en skottkärra framför mig* haha. vad jobbigt TS får när hon sen ska knäcka all äggen ner i maonnäsbunken på köksbänken Förvånad
    Nu flyger vi, sa räven. Kastade grisen i tryckkokarn.
  • CurlyBob

Det jag undrar över (om jag missat det i tråden)
    är hur du lyckades få punktering på skottkärran?

Skedde någonting utanför butiken men du märkte det inte förrän du kom till mjölken?
    Hände det en olycka inuti affären; körde du på/över något?

Är inte dessa skottkärrehjul väldigt tåliga?

• VirrigaVerna
    ANOF skrev 2010-08-12 21:34:46 följande:
    Jag har nu ingenstans i närheten där jag kan handla mat vilket är ett stort problem. Matbutiken har stängt av mig på helt ologiska grunder för att jag handlar för lite och dom vill försöka tjäna mer pengar på det här uppenbatr märkliga sättet.
    Jag har inte läst hela tråden men hur kan de stänga av dig för att du handlat för lite?
    Det låter ju precis som du skriver helt ologiskt.
    Många människor behöver man inte parodiera. Det räcker med att citera dem.
  • Mamsis

Oh,  ANOF har startat en tråd igen :_)

• lol0809
    Mamsis skrev 2010-08-13 20:55:48 följande:
    Oh,  ANOF har startat en tråd igen :_)
    länka?
    Äntligen gravid igen hoppas bebis stannar
  • Sarah84
    lol0809 skrev 2010-08-13 20:59:07 följande:
    länka?
    Sök på ANOF så förstår du..
    *Agnes 2007-05-14 * Gustav 2009-08-19*
  • lol0809
    VirrigaVerna skrev 2010-08-13 20:55:13 följande:
    Jag har inte läst hela tråden men hur kan de stänga av dig för att du handlat för lite?
    Det låter ju precis som du skriver helt ologiskt.
    hehe inte såologiskt eftersom ts gått in i butiken med sin skottkärra för att handla lite ägg o mjölk och dessutom ställt sig och börjat laga sin punktering INNE i butiken!......
  • lol0809
    Sarah84 skrev 2010-08-13 20:59:59 följande:
    Sök på ANOF så förstår du..
    oki
Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.