• ANOF

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

Jag har nu ingenstans i närheten där jag kan handla mat vilket är ett stort problem. Matbutiken har stängt av mig på helt ologiska grunder för att jag handlar för lite och dom vill försöka tjäna mer pengar på det här uppenbatr märkliga sättet.

• Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.
  • Anton Chigurh
    Michisen skrev 2010-08-13 21:48:48 följande:
    Jag kan donera en femtiolapp till bröllopsresan om ni lägger upp video på youtube, och bröllopsnatten på någon av de mer familjeovänliga tuberna.
    Bra initiativ, Michisen, mycket bra, tror även min Ros instämmer här, fast 50 spänn är lite i underkant men det finns kanske fler som är villiga med lite donationer, kommer vi upp i ett par hondra är saken biff, om Mariohn är med förstås, så fram med slantarna, gottfolk.

Tack så väldans för omtanken.
    Don't run, you'll only die tired - US Sniper Team.
  • Ari Gold

Har du inte någon Kontaktperson som kan hjälpa dig att prata med butiken?

Om du talar om vad butiken heter så kan jag ringa och prata med dem.

• HäxanSurtant3
    Ari Gold skrev 2010-08-13 22:34:53 följande:
    Har du inte någon Kontaktperson som kan hjälpa dig att prata med butiken?

Om du talar om vad butiken heter så kan jag ringa och prata med dem.
    Ts har redan löst problemet.
    debattörer utan vettiga budskap undanbedes...
  • Sublime
    HäxanSurtant3 skrev 2010-08-13 22:39:41 följande:
    Ts har redan löst problemet.
    Har läst alla dina inlägg i tråden, dom har varit klockrena och underbart roliga Du har jättebra humor så jag tackar för det du tillfört tråden.
  • Skogsflickan

Jag tvivlar starkt på TS ord i denna och övriga trådar...men men, jag hade skitit i om hon så kom in i en traktor i affären och ska handla (hade mer tyckt synd om personen) MEN den jag tycker mest synd om (om tråden är sann) så är det hennes barn som får lida och skämmas för sin egendomliga mor...

• Anton Chigurh
    Skogsflickan skrev 2010-08-13 23:16:01 följande:
    Jag tvivlar starkt på TS ord i denna och övriga trådar...men men, jag hade skitit i om hon så kom in i en traktor i affären och ska handla (hade mer tyckt synd om personen) MEN den jag tycker mest synd om (om tråden är sann) så är det hennes barn som får lida och skämmas för sin egendomliga mor...
    Nu får du fan ge dig, du vet väl för helvete att dom flesta traktorerna saknar avgasrening idag. Köra in med en dylik pjäs på Konsum..........jösses amalia, säger jag bara.
    Don't run, you'll only die tired - US Sniper Team.
  • Suck och suck
    ANOF skrev 2010-08-13 21:51:21 följande:
    Nej, maqn vet aldrig vad man kan hitta som man behöver ta med sig, därför är det alltid praktiskt att ha med sig. Sen så kör jag även med saker när jag går hemifrån som ska ut.
    Aha. Då förstår jag.
    Ja man vet ju faktiskt inte. bor du i en sån där skogsbacke som är guppig, så kan vi ju lägga alla förslag om barnvagnar och pirrakärror och dramaten i papperskorgen. Då är ju din skottkärra bäst.

Förresten så beundrar jag dig också för att du fixade en punktering på en skottkärra.
    Hur gör man det?
    det vet inte jag hur man klarar av.
  • linjes
    Skogsflickan skrev 2010-08-13 23:16:01 följande:
    Tråden är sann o ts har nog inga barn........
  • Skogsflickan
    Anton Chigurh skrev 2010-08-13 23:25:05 följande:
    Nu får du fan ge dig, du vet väl för helvete att dom flesta traktorerna saknar avgasrening idag. Köra in med en dylik pjäs på Konsum..........jösses amalia, säger jag bara.
    men va fan alla kunder o personal får väl ha andningsmask på sig så är problemet löst!
Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.