• ANOF

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

Jag har nu ingenstans i närheten där jag kan handla mat vilket är ett stort problem. Matbutiken har stängt av mig på helt ologiska grunder för att jag handlar för lite och dom vill försöka tjäna mer pengar på det här uppenbatr märkliga sättet.

• Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.
  • lol0809
    Mamsis skrev 2010-08-13 21:01:02 följande:
    Badhuset är roligt lol0809
    men ja hittar inte *frustrerad* httar bara gamla trådar.
    Äntligen gravid igen hoppas bebis stannar
  • VirrigaVerna
    lol0809 skrev 2010-08-13 21:00:05 följande:
    hehe inte såologiskt eftersom ts gått in i butiken med sin skottkärra för att handla lite ägg o mjölk och dessutom ställt sig och börjat laga sin punktering INNE i butiken!......
    Jag tycker att det låter som att TS är företagsam och tänker på att bära saker rätt
    Många människor behöver man inte parodiera. Det räcker med att citera dem.
  • lol0809
    VirrigaVerna skrev 2010-08-13 21:02:52 följande:
    Jag tycker att det låter som att TS är företagsam och tänker på att bära saker rätt
    jo å då behöver man en skottkärra just hehe
    Äntligen gravid igen hoppas bebis stannar
  • Freiya
    Anton Chigurh skrev 2010-08-13 11:43:23 följande:
    Butikslokaler räknas som almänna utrymmen och således gäller allemansrätten (vilken är inskriven i en av Sveriges fyra grundlagar ,2 kap. 18 § regeringsformen),och i den ingår att jag får ta min skottkärra med mig var jag än behagar.

Bankfacket, däremot, räknas inte in i ovan nämnda resonemang. Tänkta bara förtydliga i förväg.
    a allemansrätten står även att man får övernatta med tält något dygn på någon annans mark, så länge man inte skadar naturen runtikring.
    Hur gör jag när jag ska tälta på ICA Maxi? De stänger ju kl 22:00. Kan jag åberopa allemansrätten?
    Nu flyger vi, sa räven. Kastade grisen i tryckkokarn.
  • HäxanSurtant3

skulle ngn ärligt och seriöst kunna förklara om Ts möjligtvis är släkt med Lars Von trier? känns om hon har samma typ av humor, torra korta konstaterande absurda små storys... Konst i ett speciellt format. Ni har ju tom skapat en fan-sida på Fb. Det är stort.

debattörer utan vettiga budskap undanbedes...
  • Gudmorsan90
    Mamsis skrev 2010-08-13 20:55:48 följande:
    Oh,  ANOF har startat en tråd igen :_)
    Skicka länk? Hittar bara gamla trådar när jag söker på ANOF
  • Self Evident

Det här är oroväckande alternativt helt briljant.

• Sublime
    CurlyBob skrev 2010-08-13 20:48:12 följande:
    Det jag undrar över (om jag missat det i tråden)
    är hur du lyckades få punktering på skottkärran?

Skedde någonting utanför butiken men du märkte det inte förrän du kom till mjölken?
    Hände det en olycka inuti affären; körde du på/över något?

Är inte dessa skottkärrehjul väldigt tåliga?
    CURLY BOB!!! Skulle älska en ny serie, den gamla var fantastiskt rolig, undrar vilken surtant som anmälde den? Tom ANOF tyckte att den skulle vara kvar.

Snälla skriv en ny serie!!!!
Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.