• ANOF

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

Jag har nu ingenstans i närheten där jag kan handla mat vilket är ett stort problem. Matbutiken har stängt av mig på helt ologiska grunder för att jag handlar för lite och dom vill försöka tjäna mer pengar på det här uppenbatr märkliga sättet.

• Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.
  • Skogsflickan
    linjes skrev 2010-08-13 23:41:34 följande:
    Tråden är sann o ts har nog inga barn........
    Enligt hennes krypin så har hon barn men det kanske är som med allt annat lite skoj för att röra om i grytan för folk på fl är kända på att brusa upp o peka med pekpinnar om det minsta som inte platsar i deras värld..
  • Anton Chigurh
    Skogsflickan skrev 2010-08-13 23:52:49 följande:
    men va fan alla kunder o personal får väl ha andningsmask på sig så är problemet löst!
    Tänkte inte på det, men du har såklart rätt. Förlåt så jävla mycket då.
    Don't run, you'll only die tired - US Sniper Team.
  • MorgonMonstret
    Self Evident skrev 2010-08-13 21:32:55 följande:
    Det här är oroväckande alternativt helt briljant.

Jag kan bara hålla med. Det är intressant att jämföra vissa inlägg av TS tex i den här tråden med tex de här inläggen:
    #246 i www.familjeliv.se/Forum-5-213/m47549082.html
    #1173 i www.familjeliv.se/Forum-5-163/m47557311.html

Visserligen har den som har skrivit inläggen en något arrogant attityd men jämför språket och fundera på om den som skrev inläggen skulle komma på idén att dra in en skottkärra i en matvaruaffär. Men nu ska vi inte bryta mot forumreglerna så det är bäst att jag slutar där.

Det som är mest oroväckande är den attityd som vissa (många) personer har: hur de driver med någon som de uppfattar som "egendomlig" utan att bry sig om den människan...
  • Skogsflickan
    MorgonMonstret skrev 2010-08-14 00:34:08 följande:
    Jag kan bara hålla med. Det är intressant att jämföra vissa inlägg av TS tex i den här tråden med tex de här inläggen:
    #246 i www.familjeliv.se/Forum-5-213/m47549082.html
    #1173 i www.familjeliv.se/Forum-5-163/m47557311.html

Visserligen har den som har skrivit inläggen en något arrogant attityd men jämför språket och fundera på om den som skrev inläggen skulle komma på idén att dra in en skottkärra i en matvaruaffär. Men nu ska vi inte bryta mot forumreglerna så det är bäst att jag slutar där.

Det som är mest oroväckande är den attityd som vissa (många) personer har: hur de driver med någon som de uppfattar som "egendomlig" utan att bry sig om den människan...
    Håller med dig! Men du vet folket på fl är felfria och perfekta..

Jag tycker att ALLA i denna tråd driver med egendomliga människor så även TS..
  • dogmobile

Varför i bövelen vägrar du svara ordentligt när folk här frågar hur händelsen egentligen gick till, du bara repeterar samma mening om och om igen med olika formuleringar.

Gick du runt i butiken och tittade runt lite gick till kassan betalade och när du var påväg ut från portarna så kom något butiksbiträde fram och sa att "Du är inte längre välkomen här" bara? Inget mer?! Och du ifrågasatte inte ens när dom sa att det är för att du "handlar för lite"???

kan du förklara mer detaljerat vad som hände från att du gick in i affären tills att du gick ut, vad du gjorde, hur du gjorde, vad du sa och vad dom sa... Så att man får en klarhet i saker o ting eller varför i hela friden startade du tråden om du inte vill svara på folks frågor?!

• HSB Lund
    dogmobile skrev 2010-08-14 00:53:28 följande:
    Varför i bövelen vägrar du svara ordentligt när folk här frågar hur händelsen egentligen gick till, du bara repeterar samma mening om och om igen med olika formuleringar.

Gick du runt i butiken och tittade runt lite gick till kassan betalade och när du var påväg ut från portarna så kom något butiksbiträde fram och sa att "Du är inte längre välkomen här" bara? Inget mer?! Och du ifrågasatte inte ens när dom sa att det är för att du "handlar för lite"???

kan du förklara mer detaljerat vad som hände från att du gick in i affären tills att du gick ut, vad du gjorde, hur du gjorde, vad du sa och vad dom sa... Så att man får en klarhet i saker o ting eller varför i hela friden startade du tråden om du inte vill svara på folks frågor?!
    Du kanske skulle orka att läsa igenom tråden istället, så hade du fått svar på allt det där. 
    Jävlas du med mig, så mosar jag dig.
  • HSB Lund
    Tomte
    Jävlas du med mig, så mosar jag dig.
  • dogmobile

jag gjorde just det, alla 56 sidor! Ingen förklaring någonstans..bara snack om dendär kärran.. och kärran är knappast en bra anledning att porta någon för och jag tror inte riktigt på att det bara var för att hon handlade för lite

Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.