Inlägg från: gertie |Visa alla inlägg
  • gertie

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

ANOF skrev 2010-08-12 22:03:13 följande:
    NEJ! Jag fick punktering på min kärra som jag försökte laga.
    I butiken?
  • gertie
    ANOF skrev 2010-08-12 22:12:18 följande:
    VADDÅ?? Jag kör det jag handlar i den! Det är INTE det tråden handlar om, utan att man nu stängt av mig för jag handlar för LITE!
    De kanske tycker att du handlar för lite i förhållande till vad skottkärran rymmer och hur lång tid du spenderar i butiken. Om du fyller skottkärran till bredden med en massa oxfilé och pyntar för det så ska du se att du är mer än välkommen att handla även med skottkärra.
  • gertie
    ANOF skrev 2010-08-13 17:57:22 följande:
    Ja, alltså är det just det att jag handlar för lite som är orsaken till avstängningen.
    Du skulle nog säkert vara välkommen att handla lite om du gjorde det på ett normalt och inte irriterande sätt. Om du kommer med skottkärra till butiken, gör sönder den där inne, lämnar den sedan åt sitt öde, kommer tillbaka och spenderar resten av eftermiddagen åt att laga den inne i butiken och sedan bara köper några ägg, smör och bröd - ja, det är lite lite med tanke på hur mycket du besvärat personalen.
  • gertie
    Leina skrev 2010-08-13 18:09:13 följande:
    Men det har ju inte med skottkärran att göra Eller det kanske det har
    Nej, det är nog i såna fall för att hon åker för kort bit.
  • gertie
    ANOF skrev 2010-08-13 18:21:34 följande:
    Det finns ingen annan affär som är på lämpligt gångavstånd. I så fall så måste jag ta med kärran på bussen.
    Tjacka en flakmoppe. Säkrast att du ser till att storhandla hädanefter, om du vill kunna ta den med dig in i butiken alltså.
Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.