• ANOF

Jag har fått en manlig granne.

Den här tråden ska handla om hur era grannar beteer sig och hur ni tolkar deras beteenden. Det handlar t exempel om vilken typ av relation ny har till era grannar och hur dom då beteer sig.

• Svar på tråden Jag har fått en manlig granne.
  • MalinaCoco
    ANOF skrev 2010-06-28 21:47:38 följande:
    NEJ, det är en ny grannE.
    TS hur ställer du dig inför utsikten att inte samtliga manliga grannar är perversa? Är det nåt du kan anse rimligt?
    Brunettes have more fun...
  • sasssyy
    ANOF skrev 2010-06-28 21:44:12 följande:
    Han försöker tränga in his mig och vill flytta in i min lägenhet.
    Låter jävligt obehagligt skulle jag säga.. jag skulle polisanmäla sånt.. inte försöka lista ut om han vill ha mig.

Låter som någon man ska undvika....usch
  • Elsans
    ANOF skrev 2010-06-28 21:27:54 följande:
    Nej, det är inte för tråden. Den här tråden handlar om hur era manliga grannar beteer sig och hur det ska tolkas.
    Jag har en granne som är man. Han går in i dörren bredvid min lägenhetsdörr. Jag tolkar det som att han bor här.
  • OnlyOne
    ANOF skrev 2010-06-28 21:36:47 följande:
    JA, man kan hälsa och prata medf sina grannar, MEN nu ska tråden handla om hur man kan se att grannen vill någpt mer.
    Vad är problemet? Jag fattar inte vad denna tråd ska leda till? Är det inte lättare att skriva det du undrar än att vara så vag i din beskrivning?

Jag antar att min granne inte vill mig något speciellt. Han är ung, singel (tror jag) vältränad (joggar flera ggr/v) och han hälsar på mig och ser mig i ögonen när han gör det, varje gång vi ses! Varför vill han mig inte ngt? Jag får inga såna vibbar, han är bara artig och hälsar på sin granne när han inte kan undgå det.
  • Novemberstjärnan

Ts, jag tycker du ska låta honom flytta in? Verkar ju rimligt att ha en inneboende och dela på hyran?

• ANOF
    sasssyy skrev 2010-06-28 21:49:46 följande:
    Låter jävligt obehagligt skulle jag säga.. jag skulle polisanmäla sånt.. inte försöka lista ut om han vill ha mig.

Nej, jag ska inte polisanmäla, utan istället ska den här tråden handla om hur det beteendet ska tolkfas.
  • Sugarmama10

..eller så har TS missförstått vad grannen är ute efter..
  • Lindreas

Ja, det håller jag med om. Jag skulle inte lägga energi på att tolka hans beteende, utan omgående ringa polisen.
  • Cacto
    ANOF skrev 2010-06-28 21:49:15 följande:
    det är inte så mycket och det är inte intressant för tråden.
    Fast om någon inte sa så mycket och istället bara försökte tränga sig in i min lägenhet skulle jag nog mer tolka det som ett inbrott än en kärleksförklaring...
  • Modesty Blaise
    ANOF skrev 2010-06-28 21:44:12 följande:
    Han försöker tränga in his mig och vill flytta in i min lägenhet.
    Tja, det är väl övertydligt och obehövligt att tolka, men jag gör ett försök ändå: antingen är du het och han gränslös eller så är han gränslös. 
Svar på tråden Jag har fått en manlig granne.