• ANOF

Jag har fått en manlig granne.

Den här tråden ska handla om hur era grannar beteer sig och hur ni tolkar deras beteenden. Det handlar t exempel om vilken typ av relation ny har till era grannar och hur dom då beteer sig.

• Svar på tråden Jag har fått en manlig granne.
  • Sugarmama10
    ANOF skrev 2010-06-28 21:38:37 följande:
    NEJ! Inte på det sättet. Tråden handlar om hur DUI vet att grannen är ute efter något mer!!!
    vet du att din manliga granne är ute efter något mer? vad gjorde han?
  • Cacto
    Lindreas skrev 2010-06-28 21:39:32 följande:
    Han är inte trevlig. Han vill nog bara ligga. Om det är med dig eller hunden är dock oklart.
    Ajdå! Ja, jag hade ju mina aningar men ville inte tro att det var så. Ibland tittar hunden upp på honom när han säger hej också, det måste ju innebära att hon besvarar hans känslor.
  • Faile

Nu säger ju alla olika, så nu blir jag ju helt förvirrad här.

Måste nog ta ett snack med den där jävla manlige grannen. Komma här och hälsa och ha sig. Tur man inte har hund då. Eller nåt annat

• ANOF
    sasssyy skrev 2010-06-28 21:41:09 följande:
    jag hade en granne en gång.. en manlig som frågade mig rakt ut om jag ville knulla med honom... det var rakt på sak men jag sa nej tack för han var inget för mig...men då var han ju ganska tydlig med att han ville ha något mer än ett hej i trappan liksom..
    Du ska berätta om det finns andra sätt att säga det på.
  • Denebola
    MrsAssault skrev 2010-06-28 21:42:18 följande:
    Jag har ingen manlig granne
    Det är alltså ingen som vill ha dig. Stackare. *kjamiz*
  • ANOF
    Sugarmama10 skrev 2010-06-28 21:42:05 följande:
    vet du att din manliga granne är ute efter något mer? vad gjorde han?
    Han försöker tränga in his mig och vill flytta in i min lägenhet.
  • LuMa
    ANOF skrev 2010-06-28 21:42:43 följande:
    Du ska berätta om det finns andra sätt att säga det på.
    Vill du muffa med mej?
    Vill du ha sex?
    Vill du gömma pinnen med mej?
    Vill du idka samlag?
    Ska vi älska?

Hmm.. Finns säkert många fler sätt att fråga på.
  • rosenknopp09

grannen under mig är runt 20-25 år och har ett dåligt beteende gällandes hur störningar är... fest mitt i veckan mm
    grannarna ovanför får för sig att störa mitt i natten känns som de flyttar möbler så de inte fått till det med " feng shui" det stör inte jättemycket... annars har jag inget annat att säga om,grannarna runt omkring är trevliga.

• Lindreas
    ANOF skrev 2010-06-28 21:40:09 följande:
    Jaa?? Händer det då något i porten när ni träffas?
    Ja absolut! Klart det händer saker! Ibland håller jag upp dörren åt honom, ibland svarar jag på frågor som hans son (eller vems grabb det nu är) kommer med och det har till och med hänt att HAN hållit upp dörren åt mig!
Svar på tråden Jag har fått en manlig granne.