Jag har fått en manlig granne.
Den här tråden ska handla om hur era grannar beteer sig och hur ni tolkar deras beteenden. Det handlar t exempel om vilken typ av relation ny har till era grannar och hur dom då beteer sig.
Den här tråden ska handla om hur era grannar beteer sig och hur ni tolkar deras beteenden. Det handlar t exempel om vilken typ av relation ny har till era grannar och hur dom då beteer sig.
Angående att tolka deras beteende så säger min erfarenhet mig (och min sambo som är man har även talat om det för mig) att män lämnar lite utrymme för tolkning....män är som de är.. de sänder inte mystiska signaler eller antydningar.
Vill en man träffa dig så ser han till att göra det, han frågar dig om ni ska träffas.
Om en man säger att du är vacker så är det för att han tycker det, det behöver dock inte betyda att han vill vara med dig, vill han det så säger han det.
Män är lätta att tolka... det de säger, det menar de, varken mer eller mindre.
säger en manlig granne således HEJ, så är det precis det han menar, att han hälsar på dig.
*finns så klart undantag som bekräftar regeln men hittills i mitt liv har jag bara mött på ETT sånt undantag och det var min egen bror*