• ANOF

Jag har fått en manlig granne.

Den här tråden ska handla om hur era grannar beteer sig och hur ni tolkar deras beteenden. Det handlar t exempel om vilken typ av relation ny har till era grannar och hur dom då beteer sig.

• Svar på tråden Jag har fått en manlig granne.
  • Cacto

Min närmaste man-granne (manne?) är besatt av att stänga dörren till trappuppgången jättetyst,han står och väntar på att dörren ska stängas igen i säkert 10 sekunder så att han kanta emot den och dämpa smällen. Jag tolkar det som att han har alldeles för mycket tid.

Man-grannen ovanför mig brukar sjunga otroligt högt och ofta, han har även högljutt sex med sin sambo. Jag tolkar det som att han har starka stämband.

En annan man-granne i huset brukar gå ut och röka på balkongen ungefär en gång i timmen. Jag tolkar det som att han är nikotinberoende.

Den siste man-grannen jag kan komma på gör inte så mycket väsen av sig, men han ler och säger hej och hälsar även på min hund. Jag tolkar det som att han är en trevlig person.

• Lindreas
    Faile skrev 2010-06-28 21:36:55 följande:
    Vår manlige granne brukar säga några ord till maken när de möts. Betyder det att han vill ha min man? Ska jag vara orolig?
    Du BÖR oroa dig!
  • ANOF
    Faile skrev 2010-06-28 21:36:55 följande:
    Vår manlige granne brukar säga några ord till maken när de möts. Betyder det att han vill ha min man? Ska jag vara orolig?
    NEJ! Inte på det sättet. Tråden handlar om hur DUI vet att grannen är ute efter något mer!!!
  • MalinaCoco
    ANOF skrev 2010-06-28 21:36:47 följande:
    JA, man kan hälsa och prata medf sina grannar, MEN nu ska tråden handla om hur man kan se att grannen vill någpt mer.
    Nej. Tråden handlar om hur vi tolkar våra manliga grannars beteenden. Det betyder inte att varje man vill knulla.
    Brunettes have more fun...
  • Lindreas
    Cacto skrev 2010-06-28 21:38:35 följande:
    Min närmaste man-granne (manne?) är besatt av att stänga dörren till trappuppgången jättetyst,han står och väntar på att dörren ska stängas igen i säkert 10 sekunder så att han kanta emot den och dämpa smällen. Jag tolkar det som att han har alldeles för mycket tid.

Man-grannen ovanför mig brukar sjunga otroligt högt och ofta, han har även högljutt sex med sin sambo. Jag tolkar det som att han har starka stämband.

En annan man-granne i huset brukar gå ut och röka på balkongen ungefär en gång i timmen. Jag tolkar det som att han är nikotinberoende.

Den siste man-grannen jag kan komma på gör inte så mycket väsen av sig, men han ler och säger hej och hälsar även på min hund. Jag tolkar det som att han är en trevlig person.
    Han är inte trevlig. Han vill nog bara ligga. Om det är med dig eller hunden är dock oklart.
  • ANOF
    Lindreas skrev 2010-06-28 21:37:52 följande:
    LuMa skrev 2010-06-28 21:35:27 följande:
    Nej det tror inte jag.
    Jag tror han är kär i dej. Eller så har han slut på ägg till sin majonäs?
    Kanske han egentligen skulle vilja låna en par ägg men vågar inte fråga?
    Ja, jag kanske borde fråga honom om han egentligen är kär i mig, och vad hans sambo och min make skulle kunna ha att säga om den saken?Men han träffar ju mig på tu man hand ganska ofta! Vi bor inte så många i min port, så när vi träffas så är vi oftast ensamma i trappen. Det kallar jag tu man hand!
    Jaa?? Händer det då något i porten när ni träffas?
  • Denebola

Min granne hälsar på mig även när vi ses någon annanstans. Och jag hälsar på honom. Ibland till och med pratar vi. Betyder det att jag vill ha honom? Förvånad Snälla berätta inte för min pojkvän... Skäms

• Novemberstjärnan

Eller ligga sked på balkongen..

• LuMa
    Lindreas skrev 2010-06-28 21:37:52 följande:
    LuMa skrev 2010-06-28 21:35:27 följande:
    Nej det tror inte jag.
    Jag tror han är kär i dej. Eller så har han slut på ägg till sin majonäs?
    Kanske han egentligen skulle vilja låna en par ägg men vågar inte fråga?
    Ja, jag kanske borde fråga honom om han egentligen är kär i mig, och vad hans sambo och min make skulle kunna ha att säga om den saken?
    Ja, nästa gång ni träffas så skriker du tvärt
    LÅT MEJ VA, JAG ÄR GIFT OCH DU HAR SAMBO!
    Det borde lära honom ett och annat.
  • sasssyy
    ANOF skrev 2010-06-28 21:38:37 följande:
    NEJ! Inte på det sättet. Tråden handlar om hur DUI vet att grannen är ute efter något mer!!!
    jag hade en granne en gång.. en manlig som frågade mig rakt ut om jag ville knulla med honom... det var rakt på sak men jag sa nej tack för han var inget för mig...men då var han ju ganska tydlig med att han ville ha något mer än ett hej i trappan liksom..
Svar på tråden Jag har fått en manlig granne.