Jag har fått en manlig granne.
Den här tråden ska handla om hur era grannar beteer sig och hur ni tolkar deras beteenden. Det handlar t exempel om vilken typ av relation ny har till era grannar och hur dom då beteer sig.
Den här tråden ska handla om hur era grannar beteer sig och hur ni tolkar deras beteenden. Det handlar t exempel om vilken typ av relation ny har till era grannar och hur dom då beteer sig.
Min närmaste man-granne (manne?) är besatt av att stänga dörren till trappuppgången jättetyst,han står och väntar på att dörren ska stängas igen i säkert 10 sekunder så att han kanta emot den och dämpa smällen. Jag tolkar det som att han har alldeles för mycket tid.
Man-grannen ovanför mig brukar sjunga otroligt högt och ofta, han har även högljutt sex med sin sambo. Jag tolkar det som att han har starka stämband.
En annan man-granne i huset brukar gå ut och röka på balkongen ungefär en gång i timmen. Jag tolkar det som att han är nikotinberoende.
Den siste man-grannen jag kan komma på gör inte så mycket väsen av sig, men han ler och säger hej och hälsar även på min hund. Jag tolkar det som att han är en trevlig person.
Min granne hälsar på mig även när vi ses någon annanstans. Och jag hälsar på honom. Ibland till och med pratar vi. Betyder det att jag vill ha honom? Snälla berätta inte för min pojkvän...
Eller ligga sked på balkongen..