• ANOF

Jag har fått en manlig granne.

Den här tråden ska handla om hur era grannar beteer sig och hur ni tolkar deras beteenden. Det handlar t exempel om vilken typ av relation ny har till era grannar och hur dom då beteer sig.

• Svar på tråden Jag har fått en manlig granne.
  • Elsans
    Anonyhm skrev 2010-06-28 22:18:35 följande:
    Svara nu på TS istället för att sabba tråden!
    fast TS menade med sin TS att vi ska tolka hennes grannes beteende, vilket iaf de flesta gör. Eller vilja ha våra egna manliga grannars beteende tolkade, vilket inte så många gör. Inte helt tydligt i TS att det var det hon ville dock.
  • MalinaCoco
    Mad as snow skrev 2010-06-28 22:21:25 följande:
    Jag har en manlig granne med grav OCD som skakar mattor 10 gånger om dagen över min balkong. Jag tror inte att han är intresserad av en relation med mig, men det är svårt att veta.

Men i fallet med din granne TS, så låter det oroväckande att han försöker ta din lägenhet. Jag tolkar det som att han försöker ta din lägenhet, eftersom du skriver att det är det han försöker göra.
    Nej! Han bor där. Uppenbarligen Men ts hävdar att hon bodde där först.
    Brunettes have more fun...
  • Anonyhm
    Jag har en manlig granne med grav OCD som skakar mattor 10 gånger om dagen över min balkong. Jag tror inte att han är intresserad av en relation med mig, men det är svårt att veta.

Men i fallet med din granne TS, så låter det oroväckande att han försöker ta din lägenhet. Jag tolkar det som att han försöker ta din lägenhet, eftersom du skriver att det är det han försöker göra.
    Jag misstänker något liknande :-/
  • Rodion

Jag trodde att det var därför man skakade mattor?
  • Mad as snow
    Rodion skrev 2010-06-28 22:24:59 följande:
    Jag trodde att det var därför man skakade mattor?
    Nja, det är nog inte hela sanningen. Det kan även finnas en bakomliggande suicidproblematik, med tanke på den överhängande risken att jag endera dagen grabbar tag i mattjäveln och stjälper fanskapet över kanten.
    Someone get me a fucking wiener before I die.
  • OnlyOne
    Anonyhm skrev 2010-06-28 22:25:37 följande:
    Jag tror på TS. Varför skulle hon ljuga. Jag undrar varför mannen gör på detta viset. 
    Hon kanske har balkong?
  • Anonyhm
    MalinaCoco skrev 2010-06-28 22:26:28 följande:
    Ja han är ju tagen av någon kvalité ts besitter förstås. Kan vara vad som helst från charm till gott te.
    Kanske är han kär i henne? Eller så har hon något i lägenheten som han är ute efter. TS vad har du själv för teori? 
  • Mad as snow
    MalinaCoco skrev 2010-06-28 22:22:42 följande:
    Nej! Han bor där. Uppenbarligen Men ts hävdar att hon bodde där först.
    Nu är jag mycket förvirrad.
    Someone get me a fucking wiener before I die.
  • MalinaCoco

Hennes rum är lite större än hans? Trivsammare inrett? Mer harmonisk utsikt?

• MalinaCoco
    Mad as snow skrev 2010-06-28 22:27:46 följande:
    Nu är jag mycket förvirrad.
    Det förstår jag inte alls.
Svar på tråden Jag har fått en manlig granne.