• Solskensbullen

Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby

Halloj,
    Vet att det finns trådar för BF i December , men jag tänkte om det finns några mammor där ute som ska ha bebis under vintern 2010 och bor runt Spånga / Vällingby som har lust att följas åt, träffas och umgås inför mammaledigheten. Någon där ute som vill? Vore kul!

• Svar på tråden Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby
  • brommamaria

Vågar knappt skriva det men min sov oxå 5 h i sträck för första gången.

Ammar oftast från ett bröst. Men ammar ju ofta

• lillapindi

Åhh grattis :) visst e det skönt med 5h sömn i sträck :)

• lillapindi

hej tjejer!
    hur mår ni & bebisarna? :)

• brommamaria

Trött.... Dom där 5 timmarna hände en gång... Är faktiskt helt slut just nu, även om inatt var bättre Utvecklingsfas + rökfriare = dålig kombination Lite dött i tråden, hur är det med alla, ska vi ses snart kanske?

• lillapindi

Usch :( jobbigt det där med sömnbristen. Går allt annat bra?
    Anton har haft en jobbig period där sömnen blev helt värdelös...sov dock bra inatt.
    Ja nu börjar jag känna mig lite säkrare i mammarollen :) dags för promenad eller fika?? :)

• brommamaria

Kanske nån utvecklingsfas för dom nu, min kompis sa att hennes lilla var lite orolig vid den här tiden. Annars har den lille fått mer rutiner på dagarna, jag har lättare att tyda vad han vill, han ligger länge och skrattar i sitt babygym Han jollrar och skrattar och försöker ta tag i saker, favoriternan är det lilla lakade biet som man fick på bb Vad sägs om Bromma blocks? Det är så lugnt o skönt där

• crimson

Jag tar gärna en fika i Bromma blocks. I veckan kan jag mån, tis och torsdag.

• lillapindi

Jag kan inte ta mig till blocks :(
    Har ingen bil och kommunalt är hur svårt som helst för mig att åka... :(

Svar på tråden Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby