Min plutt brukar somna hos mig vid åtta på kvällen, sen vaknar han vid 12, 3, 5, 6, 8 o vill äta. Ofta bajsar han vid 3 o 6 men han somnar om på en gång efter blöjbytet. Endast en liten lampa är tänd o jag pratar inte med honom, oftast öppnar han inte ögonen. Brukar även byta pyamas på natten då den blir nerkräkt. Jag rapar inte honom, det är jag för trött för.
Lillplutten har sovit nästan hela dagarna i ett par dagar o han är fortfarande täppt i kräks o bajsar slem
så på BVC doktorns inrådan åkte vi till sjukan med honom idag på fm. Som jag kände på mig är det ingen fara med honom, han har dock en del slem i lungorna. Om han inte blivit bättre inom två veckor ska vi åka tillbaka (anledningen till att vi åkte in var att han varit så här i två veckor utan att bli bättre eller sämre) hoppas så att han blir frisk snart, gör ont i Mammahjärtat att se honom kämpa med att äta, blir såklart lite bekymrad nu när han är så slö.
Crimson, Skönt att höra fler som tycker att dom är för små för stenhårda rutiner.