• Solskensbullen

Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby

Halloj,
    Vet att det finns trådar för BF i December , men jag tänkte om det finns några mammor där ute som ska ha bebis under vintern 2010 och bor runt Spånga / Vällingby som har lust att följas åt, träffas och umgås inför mammaledigheten. Någon där ute som vill? Vore kul!

• Svar på tråden Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby
  • crimson

Blackeberg har ju annars en kanonfin öppen förskola som är rätt känd över hela Bromma. På tisdagar har dem babycafe, alltså bara för bebisar. Där kan man ta med sig egen lunch eller köpa gott billigt fika. Vad sägs?

• brommamaria

Låter som en bra ide men jag har heller ingen bil o det är jobbigt att åka längre sträckor kommunalt med honom, har i o för sig inte provat... Men törs inte. Ska försöka få ordning på bilen i veckan så kanske nästa vecka...

• crimson

Får man fråga lite försiktigt varför ni inte kan åka kommunalt? Vad är ni oroliga för?

• lillapindi

Jag kan åka kommunalt men är för många byten mm till blocks :O Det var så jag menade :)

Vart ligger öf i blackeberg?

• crimson

Den ligger 30 m utanför tunnelbanan.

• brommamaria

Kan också åka komunalt men min plutt är ofta ledsen o då blir jag stressad. Då är det enklare att komma till nåt lugnt ställe efter resa då blir vi båda lugna. Men öppen förskola är nog inte så lugnt eller? Kan prova nästa vecka, jag har andra planer imorn.

• crimson

Nu har jag och Pia bokat en fika kl 13 i vällingy på onsdag. Vi ska träffas vid fontänen. Alla som vill är välkomna att joina!

• lillapindi

Vi är några mammor som funderar på barnvagnsbio på onsdag i Vällingby, intresserad att hänga på? Börjar kl.11

• crimson

Det är inte riktigt min typ av film på onsdag. Kör på fikat istället :)

Svar på tråden Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby