• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Happiness
    Odetta skrev 2010-05-28 17:43:47 följande:
    superkorträttegången gick inget bra (ingen ändring) men jag plussade starkt i förrgår...så nu hoppas vi att trombylen hjälpernu måste jag gå igen...trötta barn Syns nästa vecka den 3. då är jag hemma igen....PUSS OCH KRAM TILL ER ALLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vad härligt med PLUSSET ODD-VÄNNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TJHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOO GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BLOMMOR I MASSOR TILL DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Längtan efter liten
    superkorträttegången gick inget bra (ingen ändring) men jag plussade starkt i förrgår...så nu hoppas vi att trombylen hjälpernu måste jag gå igen...trötta barn Syns nästa vecka den 3. då är jag hemma igen....PUSS OCH KRAM TILL ER ALLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    grattis grattis grattis :D vad roligt

vad är det för rättegång du går på? (du behöver inte svara om du inet vill)
    Längtan efter liten är stor
  • MCT79
    superkort rättegången gick inget bra (ingen ändring) men jag plussade starkt i förrgår...så nu hoppas vi att trombylen hjälper nu måste jag gå igen...trötta barn Syns nästa vecka den 3. då är jag hemma igen.... PUSS OCH KRAM TILL ER ALLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    men bajs kring rättegången!!! :(((( Är det över nu? Eller blir det flera?

GRATTIS till plusset dock!!! Hoppas det håller sig nu!!

Ego då.. suuuupertrött.. lite hugg i livmodern idag... ingen migrän.. vi får väl se.. bim om en vecka först!
  • Tejj

GRATTIS ODD!!!!!!

Nån glädje i ditt elände iaf =) Lycka till me resten!!!

Natti natti

• rontgensyrran

Härligt att höra i från dig vännen! Odd vi har verkligen saknat dig i tråden :) UNDERBART!!!!! Med strakt pluss!!! ÄNTLIGEN! Jag hoppas trombylen är mirakelmedicinen för dig :)

Blääää för rättegången. Kommer det bli flera rättegångar eller var detta sista???

Massvis med kramar till dig{#lang_emotions_heart}

• Happiness

Och jag fattar noll här borta...har fått svagt utslag på stickorna nu. Idag tog jag CB och fick svagt utslag. Vad 17 är det som utsöndrar hCG? Är det embryot fast det inte har fäst eller? Det är svagt men det finns där. Usch detta är jobbigt. Att det bara ska krångla så. Imorgonbitti ska jag ta en sticka Cb är slut och se om den ger utslag....KRAM

• Bev
    Happiness skrev 2010-05-29 19:04:25 följande:
    Och jag fattar noll här borta...har fått svagt utslag på stickorna nu. Idag tog jag CB och fick svagt utslag. Vad 17 är det som utsöndrar hCG? Är det embryot fast det inte har fäst eller? Det är svagt men det finns där. Usch detta är jobbigt. Att det bara ska krångla så. Imorgonbitti ska jag ta en sticka Cb är slut och se om den ger utslag....KRAM
    Oj vad spännande! HOPPAS att det ger starkt utslag.

Själv har jag haft ont i svanken i 2 dagar LIVRÄDD för att det ska va ytterligare ett MF men har fortsatt ó må riktigt illa och va super trött så jag håller alla tummar jag kan för att det bara är växtvärk... Någon som vet?

Imorgon far vi på 1 veckas semester SÅÅÅÅÅÅÅ skönt!

Kramar om er alla!

GRATTIS MIN FINASTE ODD!!!!till plusset.... Faaaan och skit för rättegången... är detta den sista? KRAMAR OM
  • Anna i Hult

Mens idag, regelbundet och så, men ändå...Fick mensvärk denna gången, förra gången var det inget, kanske var det ÄL denna gången? Maken var borta lite många dagar där i motten av månaden tror jag. Men vi har alltid lyckats i juni, alla barnen har BF 1573 så vi tesar ett tag till. Blir det inget innan augusti så ger vi nog upp ( och jag försöker skaffa nåt så mensen inte kommer alls!) Igen mening med att ha menskladd om man inte ska ha fler barn!

Grattis till + Odd! tungt med tjejerna, jag hoppas att de trots allt har det bra i Amerika.

• kajsalisa

Hallå tjejer. Hemma igen. Härligt att höra ifrån dig Odd. Berätta mer när du får tillfälle. Happiness, hoppas, hoppas, hoppas att det är nåt på g. Jag har varit i Oslo med 75 elever från skolan och tävlat mot 3 andra nordiska internationella skolor i friidrott, basket, innebandy och fotboll. Är sjukt trött efter dessa tre dagar, men är fantastiskt stolt över mina elever som vann i stort sett allt som gick att vinna. :)

• Happiness
    kajsalisa skrev 2010-05-30 08:12:28 följande:
    Hallå tjejer. Hemma igen. Härligt att höra ifrån dig Odd. Berätta mer när du får tillfälle. Happiness, hoppas, hoppas, hoppas att det är nåt på g. Jag har varit i Oslo med 75 elever från skolan och tävlat mot 3 andra nordiska internationella skolor i friidrott, basket, innebandy och fotboll. Är sjukt trött efter dessa tre dagar, men är fantastiskt stolt över mina elever som vann i stort sett allt som gick att vinna. :)
    Grattis till alla vinster. Det är ju läraren/tränaren som gör eleven . Så jag är stolt över dig.

Ja och här var det inga goda nyheter. Doppade en billighetsticka och fick inget utslag. Undrar om det ändå var Ovitrelle sprutan som ga utslag igår fast det var så länge sen jag tog den. Jaja min officiella testdag är den 6 juni så det är ju en bit kvar. Har inte riktigt kastat in handduken än. KRAM
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3