• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Pancakes

Kul och höra från dig Bev! Förstår hur du tänker runt illamåendet.. Jag längtar nästan efter lite sånt nästa gång men förstår att det är jättejobbigt när man ska jobba och fungera i vardagen.

Kajsalisa, lycka till i tävlingarna! Vad tävlar ni i?

Heja Happiness, bra idé att vänta med tester tills Kajsalisa är tillbaka! Vi får peppa varandra och hålla ut! Jag ska inte heller testa förrän den 6/6! Om inte mensen kommit innan förstås..

• Längtan efter liten

Och här kommer mensen :( suck suck suck...
    Antar att det är därför jag känns sån otroooligt sötsug de senaste dagarna.
    Bara att deppa någon dag sen komma tillbaka stark...
    Blir så ledsen

Längtan efter liten är stor
  • Happiness
    Pancakes skrev 2010-05-27 11:04:27 följande:
    Kul och höra från dig Bev! Förstår hur du tänker runt illamåendet.. Jag längtar nästan efter lite sånt nästa gång men förstår att det är jättejobbigt när man ska jobba och fungera i vardagen.Kajsalisa, lycka till i tävlingarna! Vad tävlar ni i?Heja Happiness, bra idé att vänta med tester tills Kajsalisa är tillbaka! Vi får peppa varandra och hålla ut! Jag ska inte heller testa förrän den 6/6! Om inte mensen kommit innan förstås..
    Vad kul då har vi samma testdag!!!!! jag lovar solen lyser på dig och din man denna månaden
  • Bev

FÄRDIG med skolan Wiiieeee nu ska jag bara på skolan och skriva ut o lämna igen böckerna! Wiieeee SNART semester!

Vad tyst det har blivit här inne... har alla en liten paus från Fl tro?

• LittleJunia

Kram till dig Längtan efter Liten! Det är precis  som du skriver, man deppar lite grand sen kommer man åter igen. Sitter här själv i sluttampen av mensen. Nu är det fanimej sista gången på bra länge har jag bestämt mig för!

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Längtan efter liten
    LittleJunia skrev 2010-05-27 20:32:47 följande:
    Kram till dig Längtan efter Liten! Det är precis  som du skriver, man deppar lite grand sen kommer man åter igen. Sitter här själv i sluttampen av mensen. Nu är det fanimej sista gången på bra länge har jag bestämt mig för!
    ja, det har jag också bestämmt mig för :) nästa månad är det vår tur... då blir det ingen mer mens på ca 1½ år. GÖTT!!!
  • Pancakes

Hejsan!

Ja, det är rätt lugnt här inne.. Alla verkar ha fullt upp med resor och skolavslutningar och sånt.
    Trist med mensen! Man får väl vara glad att den kommer regelbundet i alla fall om man ska trösta sig med nåt! Har en kompis som har lite problem med det där och hon kan gå ett halvår utan varken mens eller ägglossning!

Ja, det var sista gången tjejer! Nästa månad blir det PLUS!! Vi kan väl ta ett glas vin ikväll och fira att vi inte måste vara nyktra ett år framåt riktigt än :)

• Längtan efter liten
    Pancakes skrev 2010-05-28 13:18:42 följande:
    Hejsan!Ja, det är rätt lugnt här inne.. Alla verkar ha fullt upp med resor och skolavslutningar och sånt. Trist med mensen! Man får väl vara glad att den kommer regelbundet i alla fall om man ska trösta sig med nåt! Har en kompis som har lite problem med det där och hon kan gå ett halvår utan varken mens eller ägglossning!Ja, det var sista gången tjejer! Nästa månad blir det PLUS!! Vi kan väl ta ett glas vin ikväll och fira att vi inte måste vara nyktra ett år framåt riktigt än :)
    ha ha ah, ja man måste ju se det positiva :D
    jag kommer iaf få åka massor av karuseller på liseberg om några veckor :D det ser jag fram emot...

kunde inte skaffa glandin 25 idag, de hade inga inne, men har beställt iaf.. så det får bli nästa månad...
    för det ger väl ingen effekt om man tar på dag 5?
  • Odetta

superkort

rättegången gick inget bra (ingen ändring) men jag plussade starkt i förrgår...så nu hoppas vi att trombylen hjälper

nu måste jag gå igen...trötta barn

Syns nästa vecka den 3. då är jag hemma igen....

PUSS OCH KRAM TILL ER ALLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Tejj
    Pancakes skrev 2010-05-28 13:18:42 följande:
    Hejsan!Ja, det är rätt lugnt här inne.. Alla verkar ha fullt upp med resor och skolavslutningar och sånt. Trist med mensen! Man får väl vara glad att den kommer regelbundet i alla fall om man ska trösta sig med nåt! Har en kompis som har lite problem med det där och hon kan gå ett halvår utan varken mens eller ägglossning!Ja, det var sista gången tjejer! Nästa månad blir det PLUS!! Vi kan väl ta ett glas vin ikväll och fira att vi inte måste vara nyktra ett år framåt riktigt än :)
    Ja jag vet hur DET känns.. jag är säkert oxå en sån.... som inte får mens/ÄL särskilt ofta... fortfarande inget tecken på nåt sånt iaf sen mitt MF för 10v sen =( ska träffa läkare nästa vecka, se vad dom gör o säger då.... suck....

Glädjs med er andra som det går bra för...
    Ni nya som kommit till tråden *styrkekramar*

Nu ska jag njuta av helgen!!!

kram på er alla
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3