Pancakes skrev 2010-06-01 14:20:00 följande:
Jag känner igen de där tankarna :) Men det är väl ok att tänka så, det gör ju det hela lite mer speciellt faktiskt. Men som du skriver så vill man ju att det ska vara av kärlek, inte i "produktionssyfte". Skönt att mensen snart är över för dig i alla fall! Själv sitter jag och väntar på att den ska komma...eller snarare att den INTE ska komma :)
tyvärr blir det allt för ofta i produktionssyfte. men jag ha gett mig feeeen på att det ska gå på ren kärlek, dock känns det som att de kärlekstillfällerna inte är allt för vanliga.. men på den senare tid har vi lyckats bättre...
Jag hoppas ju förståss att den inte ska komma för din del, utan att det visar sig att det finns en liten krabat i magen på dig :D
FruW skrev 2010-06-01 14:29:01 följande:
Åh - jag blir knäpp! Är hemma o är sjuk, har inget bättre för mig än att springa på toa heeela tiden o kolla om mensen har kommit igång än.. Hade man varit på jobbet hade jag ju iaf haft annat att distrahera mig med..
Hur går det för er andra som har BIM i veckan?
Längtan - går de där tankarna att undvika? Om du vet hur man gör så tipsa mig gärna! Även om jag är sugen så kommer de där tankarna upp ändå, hjärnar räknar automatiskt efter om det finns ngn chans eller inte... Men jag kan ofta släppa det där, o slappna av, men ibland får man nog inse att det är helt ok att ha sex i rent produktionssyfte med - det behöver inte vara perfekt varje gång! Men vissa gånger, när det känns väldigt "produktionsinriktat" kan jag känna en lätt rädsla över att verkstaden ska paja romansen o passionen... Men jag hoppas innerligt att det inte gör det!
det där med att produktionssyftet lätt kan leda till pajat passionen och kärleken är jag också riktigt rädd för och ettt tag trodde jag att jag hade lyckats med att paja den... men nu är vi på väg i rätt riktning och jag hoppas vi ska lyckas fullt ut... det är viktigt att man tar hand om sin kärlek, för det är ju trots allt därför man försöker tillverka ett barn, för kärlekens skull...