• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Happiness
    Pancakes skrev 2010-05-26 13:02:16 följande:
    Gud vad häftigt. Tänk om du testar på morgonen där och det skriker ett PLUSS det kan man verkligen kalla 2 flugor på smällen...

ÖNSKAR DIG MASSOR AV LYCKA TILL!!!!!!
  • Pancakes
    Happiness skrev 2010-05-26 13:06:51 följande:
    Gud vad häftigt. Tänk om du testar på morgonen där och det skriker ett PLUSS det kan man verkligen kalla 2 flugor på smällen...ÖNSKAR DIG MASSOR AV LYCKA TILL!!!!!!
    Tack! Men ska inte hoppas för mycket. Har ju inte haft stenkoll på ÄL och det kan ju bli lite oregelbundet och skumt efter MA.

Ja, du får avge rapport varje morgon! Vi väntar alla med spänning!
  • kajsalisa
    Happiness skrev 2010-05-26 12:13:08 följande:
    Idag sket jag i allt vad restriktiner heter ...Haha  ni känner ju mig. Ovitrellen som sagt KAN vara i urinen i 10 dgar står det i FASS. Men vad 17 tänker...Jag brukar ju testa varje dag bara få att få stegring eller avtagande streck. Har ju liksom vanan inne. Sagt och gjort jag tog ett gravtest igår och där var det ett streck. Inte super starkt men ändå...ok tänker ju jag om det är ovitrellen så måste ju strecket klinga av eller hur??? Det tycker jag verkar super logiskt iallafall så idag tog jag mitt sista och det visade samma streck. Nu är jag frustrerad över att det inte är strakare...menmen jag är glad och tacksam för det lilla. haha! så nu har jag beställt 15 st gravstickor från testlagret.Allvarligt talat jag måste göra så här tror jag för min egen del annars blir jag GALEN och EXPLODERAR!!!! Tänk att testa på TD BARA FÖR ATT MÖTAS AV ETT STORT MINUS. Nenej bättre att vara lite förberedd och följa utvecklingen.....*************************KRAM********************* *************
    Du e bara sååå söt. Hoppas, hoppas, hoppas det tar sig.
    Å du... Jag har en bra känsla om allt. Dig, mig, Odd. You name it! ;)
    Kram på dig!
  • pixerpie

Lägger till er nya tråd i favoriter... men ska försöka hålla mig borta... Har mått bra av två fl-fria veckor... 

Hoppas, hoppas, hoppas Happiness!!! Men det verkar ju lovande för en  {#lang_emotions_gravid}!! 

Härligt Pancakes om äl äntligen kommit! Håller mina tummar för dig med!! 

Nä, nu åter till verkligheten med tvätt, frukostmackor och dammsugning!! 
    KRAM!

• rontgensyrran

VAKNA flickor. Nu är man minsann nyfiken... kissa kissa kissa :)

Happiness hoppas verkligen på ditt guldägg som ruvar på :D Kom ihåg mina gravtest när jag plussade? De första jag tog med någon dags mellanrum skilde sig ingenting för att treje dagen stegra lite. Hcg bildas snabbare ju närmre du kommer BIM eller hur? Så jag hoppas verkligen nu att det är din tur :) Jag har en bra känsla om detta!

När kommer Odd hem? Saknar henne!

• Pancakes

Godmorgon!

Ja, nu väntar vi nyfiket på testresultaten!!!

• Happiness

Goodmorning ladies!!!

Tyvärr kommer jag med dystra nyheter idag. Gjorde min doppningskontroll och det var blankt. Ok så då är det ju helt klart att Ovitrellen är helt ute ur kroppen (Ovitrelle är hCG).

Så nu gäller det att nollställa klockan. . Men ni kan ju tänka er den 6 juni..jamen det är ju flera ÅR dit!!!!!! Har ingen plan B nu. Ska fundera över dagen om jag ska testa imorgon eller ge kroppen en chans att boosta upp med hCG OM jag nu motallförmodan råkar vara gravid .....jag är faktiskt väldigt duktig på att hoppas..HAHA!!!!

Ok nu har jag  tänkt lite....jag testar inte imorgon, inte på lördag...kanske på söndag men det skulle vara bra om jag kan hålla mig till måndag.

Så nu känns allt mycket bättre...det gäller bara att planera..HAHA!!! Nu ska jag ringa CA och fråga om dom har lyckats frysa något... PUSS på Er!!!!

P:S Förlåt mina ego inlägg lovar att skärpa till mig när detta är över D:S

• kajsalisa
    Happiness skrev 2010-05-27 10:02:17 följande:
    Goodmorning ladies!!!Tyvärr kommer jag med dystra nyheter idag. Gjorde min doppningskontroll och det var blankt. Ok så då är det ju helt klart att Ovitrellen är helt ute ur kroppen (Ovitrelle är hCG).Så nu gäller det att nollställa klockan. . Men ni kan ju tänka er den 6 juni..jamen det är ju flera ÅR dit!!!!!! Har ingen plan B nu. Ska fundera över dagen om jag ska testa imorgon eller ge kroppen en chans att boosta upp med hCG OM jag nu motallförmodan råkar vara gravid .....jag är faktiskt väldigt duktig på att hoppas..HAHA!!!!Ok nu har jag  tänkt lite....jag testar inte imorgon, inte på lördag...kanske på söndag men det skulle vara bra om jag kan hålla mig till måndag.Så nu känns allt mycket bättre...det gäller bara att planera..HAHA!!! Nu ska jag ringa CA och fråga om dom har lyckats frysa något... PUSS på Er!!!!P:S Förlåt mina ego inlägg lovar att skärpa till mig när detta är över D:S
    Ja, vänta med att testa till på söndag, då jag är tillbaka. Sticker till Oslo om en timme och ska tävla med 75 elever och kommer inte tillbaka förrän lördag kväll. (nu kan vi snacka ego-inlägg) {#lang_emotions_wink}
    Stor kram!
  • Happiness
    kajsalisa skrev 2010-05-27 10:17:39 följande:
    Ja, vänta med att testa till på söndag, då jag är tillbaka. Sticker till Oslo om en timme och ska tävla med 75 elever och kommer inte tillbaka förrän lördag kväll. (nu kan vi snacka ego-inlägg) Stor kram!
    Vad du är duktig kajsa...på norrmännen bara ta dom. kan ni inte kolla in Melodifestivalen när ni är där? Hoppas ni vinner allt...Försök också att ta det lite lugnt mamman.

men vad bra...då vet jag det jag kan ju självklart inte testa förrän du är hemma och då blir det ju tidigast på söndag. Du är så smart kajsa....KRAM! KRAM!!!
  • Bev

Hejsan söta ni!

Sitter på skolan och skriver min sista skoluppift, hoppas att det är forever!
    Jag mår illa så jag typ halvkräks om jag böjer miig fram men det är bara att tacka o ta emot och INTE klaga fast det kan vara ganska så svårt ibland

Annars är allt bra FULL RULLE men på söndag åker vi bort för en veckas SEMESTER och det ska bli så grymt skönt! Imorgon ska jag på inskrivning så det ska bli kul.

Önskar av hela mitt hjärta att du plussar nästa vecka Happiness jag tänker på dig SÅ!

Saknar dig Odd! Vart har du tagit vägen? hur har det gått?

Kram finaste flickorna

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3