• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla!
    Varit lite tyst från mig.. livet ni vet. Allt rullar på i galen takt... det positiva är väl att mina tankar på ÄL och ÄL hit och dit skjutits lite åt sidan... det negativa... inget sex heller! F-n, det blir det inga ban på! Får försöka förföra ikväll!

HEJ! till alla nya, gud vad trist att ni behöver joina oss i tråden, varmt välkomna dock! *kram!*

Happiness, gud vad spännande!! Håller alla tummar och tår!

Tejj, hur går det för dig? Blev det nått mer av den begynnande ÄL stegringen?

Odd; hoppas det går som det ska denna gången och att du får med dig dina tjejer hem igen!!! Å ha några underbara slappedagar med hela familjen nu!

• MCT79

Stooort grattis Sommaren2005!!!   Woohooo!! bra tråd det här!! Eller så är det värmen och ljuset som gör nåt med våra kroppar!

• MCT79
    rulltantulltan skrev 2010-05-21 09:56:04 följande:
    Hej och välkomna alla nya Idag är det 8 dagar kvar till BIM men jag har haft småblödningar i 2 dagar nu och lite ont i tjejmagen....hoppas på att det är nidblödning men kan de hålla på flera dagar??? någon som vet eller har egna erfarenheter?? Hoppas i alla fall att det e en liten som växer där inne...   Kram
    Ja det låter ju onekligen som att det skulle kunna vara det! Håller mina tummar!
  • MCT79

Hej alla!

smålandsjänta... så himla tråkigt att läsa om ditt mA... jag beklagar verkligen! :((

Maria204: Woow! Jag kan tänka mig att du är i någon slags chocktillvaro... precis när man accepterat så är det tvärtom igen.... Hoppas blödningarna slutar och liten klamrar sig kvar!

Hos mig är det bara kaos... jobbet..  i helgen har vi haft svärföräldrarna på besök.. inget mer sex sedan i fredags..har inte kört med stickor heller så jag har absolut ingen koll alls på Äl... vi får väl vänta och se..

Happiness, håller mina tummar åt dig jag med!!!

• MCT79
    Odetta skrev 2010-05-28 17:43:47 följande:
    superkort rättegången gick inget bra (ingen ändring) men jag plussade starkt i förrgår...så nu hoppas vi att trombylen hjälper nu måste jag gå igen...trötta barn Syns nästa vecka den 3. då är jag hemma igen.... PUSS OCH KRAM TILL ER ALLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    men bajs kring rättegången!!! :(((( Är det över nu? Eller blir det flera?

GRATTIS till plusset dock!!! Hoppas det håller sig nu!!

Ego då.. suuuupertrött.. lite hugg i livmodern idag... ingen migrän.. vi får väl se.. bim om en vecka först!
  • MCT79

Godmorgon tjejer!
    Jag tog en sticka i morse..är ju så sjukt trött och sover och sover.. haft lite som mensvärk och i morse mådde jag lite illa. Men stickan var klart negativ. Så detär nog bara inbillning!

Happiness! Det kanske var ovitrellen ändå? Men som du säger, det är några dagar kvar! Vi får kissa tillsammans på fredag eller så!  ;)

Bev, hoppas det bara är växtvärk! Man kan ju ha en del sånt har jag förstått! Sen är väl värk/trötthet i svanken ett gravsymtom med? Håller mina tummar för att detta är en graviditet med massa symtom som resulterar i bebis!

• MCT79
    LillaMy3 skrev 2010-05-30 20:49:23 följande:
    Ser att ni är ett gäng som hängt ihop ett tag... Men tänkte bara höra hur det gått för er efter ett mf. Jag fick mf i vecka 6 för snart två veckor sen. Tror den lille vart borta långt före det för på VUL var det helt tomt, jag blödde inte ens en vecka, inget ont och gravtestet var negativt efter bara några dagar. Men jag har ingen egen äl, utan tar pergotime. Har tagit nu på denna blödning och har redan svaga utslag på äl-test (är på cykeldag 11). Funderar på om det är möjligt att få äl ca 2 veckor efter et mf? Känner mig lite konstig i kroppen... Lite molande i ljumskar och korsrygg. Inte ont men liksom trött. Brukar få ganska sen äl på pergotime annars (dag 23-26). Usch för att vänta och längta!! Otålig
    Jag har hört flera som haft äl redan ett par veckor efter mf! Jag beklagar ditt mf, hoppas kroppen kommer på banan snart igen!
  • MCT79
    FruW skrev 2010-05-30 20:36:44 följande:
    Hej hej! Hoppas att allt är bra med er! Har varit i storstan över långweekend, och bara skummat igenom tråden som snabbats - men grattis ODD, vad spännande, hoppas att det löser sig med rättegången med! O happiness - du ska se att det kommer ett fint starkt plus på testdagen! Jag kunde inte hålla mig till på måndag, så jag har testat ett par gånger, började i tisdags.. Har fått svaga svaga streck, vissa knappt synliga, o vissa synliga men svaga... Har ju ingen direkt koll på BIM efter mf´et, men täntkte att det borde va i morgon.. Har ni någon koll på billigare tester, har från testlagret, kan de reagera på annat än graviditet? Läste ngnstans att äl-tester kan ge utslag även på att mensen är på g... Vågar inte lita på detta alls som det är nu, men försöker övertyga mig själv om att 2 streck på stickan borde vara något bra iaf?!!? Vad tror ni??? Varje dag mensen inte kommit, varje dag det inte är blod i flytningarna, desto gladare är jag... ber en bön till högre makter inför varje toabesök Ha en skön kväll allesammans!
    Hej!
    Jag har kört med tester från testlagret. Är det äl eller gravtest då fått två streck på?
    jag fick nästan maxutslag på äl-test före mens... men det har också visat max på äl-test när jag hade hcg i kroppen.
    I våras när jag väntade på att mitt hcg skulle gå ner på noll så hann jag göra en del testar.
    Jag fick ALDRIG fullt utslag på äl-test som berodde på HCG och samtidigt neg gravtest. Förstår du?
    När jag hade fullt utslag på äl-test och det berodde på HCG så hade jag också ett svaaagt test på gravtestet.

Lycka till!
  • MCT79
    Pancakes skrev 2010-05-31 09:12:18 följande:
    Samma här, helt gaaaalet trött! Men vill inte hålla på att spekulera heller, man kanske bara har sovit för lite :) Men illamåendet låter ju lovande för din del! Det är så svårt att låta bli att känna efter fastän man inte vill. Som sagt, jag är så trött och somnar som en stock. Sen tycker jag mig känna av nåt på träningen. Tränar fem-sex gånger i veckan så håller igång väldigt mycket men de senaste dagarna har jag blivit väldigt andfådd och trött på träningen. Men åter igen, kanske sovit för lite och stressat för mycket. Inte spekulera, inte spekulera, inte spekulera..... :)
    Japp din och min vecka.... duuu å jaaa Alfred! ;)
    Näe jag vet att det är för tidigt att testa.... å det är skitsvårt att låta bli! Verkligen!
    Time will tell.. men jag tror inte det är nått för min del.. vet ju inte exakt när jag hade äl iofs men det har ju inte duggat supertätt mellan sexet precis. Å andra sidan hade jag sex 2 ggr på 2½ vecka när det tog sig i januari.. så det handlar kanske inte om antalet ggr utan mer rätt tillfälle.. ;)

Jag håller tummarna för oss Pancakes!
  • MCT79
    FruW skrev 2010-05-31 19:00:27 följande:
    MCT79 - ja jag tror jag förstår.. När du fick nästan fullt utslag på ÄL o även svagt på gravtest - var du gravid då eller var det efter mf? Jag får svagt utslag på Testlagrets gravtest (stickorna), tycker inte att det har blivit starkare de senaste 4 dagarna... Ngn som vet om styrkan på teststrecket har ngn betydelse?? Men - behöver nog inte fundera över detta mer snart.. Har börjat få bruntonade flytningar och deppkänsla (pms) så jag antar att mensen strax är här.. Var ändå väntat - vem har sån tur att man blir gravid direkt efter mf?? Då verkar ju iaf mensen vara igång som den ska... Någon som har koll på om man kan få positivt på gravtest ngra dagar innan BIM och att det ändå inte betyder att ngt litet har fäst? (Även om det senare kan leda till mf..) Jag har ju fått utslag på flera (massor!!) med tester, så har uteslutit så kallade spökstreck iaf, för det verkar man bara kunna få på enstaka test, eller? Gah, att detta med att få barn ska vara såå svårt! Blir less o trött... Ursäkta allt gnäll - är inte meningen att få er andra på dåligt humör!
    Ptja... gravid men det var ett utomkveds.. med det menar jag inte att det är det för dig!! Strecket borde bli starkare kan man tycka men.. bara vänta tyvärr... :/
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3