FruW skrev 2010-05-30 20:36:44 följande:
Hej hej! Hoppas att allt är bra med er! Har varit i storstan över långweekend, och bara skummat igenom tråden som snabbats - men grattis ODD, vad spännande, hoppas att det löser sig med rättegången med! O happiness - du ska se att det kommer ett fint starkt plus på testdagen! Jag kunde inte hålla mig till på måndag, så jag har testat ett par gånger, började i tisdags.. Har fått svaga svaga streck, vissa knappt synliga, o vissa synliga men svaga... Har ju ingen direkt koll på BIM efter mf´et, men täntkte att det borde va i morgon.. Har ni någon koll på billigare tester, har från testlagret, kan de reagera på annat än graviditet? Läste ngnstans att äl-tester kan ge utslag även på att mensen är på g... Vågar inte lita på detta alls som det är nu, men försöker övertyga mig själv om att 2 streck på stickan borde vara något bra iaf?!!? Vad tror ni??? Varje dag mensen inte kommit, varje dag det inte är blod i flytningarna, desto gladare är jag... ber en bön till högre makter inför varje toabesök Ha en skön kväll allesammans!
Hej!
Jag har kört med tester från testlagret. Är det äl eller gravtest då fått två streck på?
jag fick nästan maxutslag på äl-test före mens... men det har också visat max på äl-test när jag hade hcg i kroppen.
I våras när jag väntade på att mitt hcg skulle gå ner på noll så hann jag göra en del testar.
Jag fick ALDRIG fullt utslag på äl-test som berodde på HCG och samtidigt neg gravtest. Förstår du?
När jag hade fullt utslag på äl-test och det berodde på HCG så hade jag också ett svaaagt test på gravtestet.
Lycka till!