• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

HEJ HOPP!

hemma igen och allt gick bra... huvudvärken höll sig i skack men börjar hämta nya krafter igen. Tråk!

Mot sängen.. i morgon ska jag på ett årskalas och sen fota barn också....

• MCT79
    LillaMy3 skrev 2010-06-20 17:34:04 följande:
    Tjuvtestade på äl + 9 idag, men det var väldigt negativt. Så då är det bara att¨vänta och se. Har BIM 25/26 antar jag.... Hade det inte varit för den där lite mystiska blödningen i tisdags så skulle jag vart ganska säker på att jag inte är gravid och jag bara har PMS. Blir arg och sur på kroppen om den bara luras.
    Ihhh vad spännande!! Håller mina tummar och tår!
  • MCT79
    Tejj skrev 2010-06-20 16:25:27 följande:
    Hemma igen efter en helg på spa =) Fattar dock inte att man kan vara heeeeeeeeelt slut efter en sån skön o avkopplande helg!!!??? Skulle kunna somna bums!!!! =/

Hur har det gått för er, ni som skulle testa i helgen? För visst var det några som skulle göra det???

Själv har mensvärken gått över o blöder ytterst lite nu... ska börja med ÄL testerna i veckan så jag har koll om/när ÄL tänker dyka upp... vem vet, lagom till midsommar kanske ;)

Nu väntar grillning =)

Kram kram
    Massa spänningar som släpper kanske`? Låter underbart skönt med spa-helg dock...  Vi har en resa bokad i oktober... guud vad jag ser fram emot den!
  • MCT79

Hej tjejer... hoppas era blödningar och smärtor ger med sig snart... :(

Längtan! Ta en paus  du! Låt själen få lite ledigt från alla tankar.. det är inte lätt men ibland hjälper inte FL till precis.. eller datorn över huvudtaget...

Själv har jag lite molvärk... idag har jag varit på ett vedervärdigt humör.. började fräsa på sambon redan 0600 i morse... ville klappa till en kvinna på pendeln för att hon tuggade tuggummi och fräste åt en patient... som visserligen är en apa och har fräst på oss i 4 veckors tid... det intressanta blev reaktionen när man fräste tillbaka.... totalt spak. *lite dåligt samvete*

Var så surig/ledsen/knäpp att jag skippade picknick med jobbarkompisarna idag och åkte hem. Fick mat av underbara sambon och somnade i hans famn i soffan.
    Nu är jag toktrött och tnker sova för natten!

Fy fan vad jag är skengravid! hahhaha!

• MCT79
    LittleJunia skrev 2010-06-22 18:58:39 följande:
    Havsklippan- Jag var inte sjukskriven. Gick hem en sisådär 30 min tidigare den dagen då jag hade onda sammandragningar. Var väl kanske inte så effektiv.. Men att sjukskriva mig hade jag inte ens en tanke på faktiskt. Såg ingen anledning till det. Men hade haft fortsatta onda sammandragningar fler dagar så hade det kanske varit något annat. (sitter mkt på kontor, dock inte hela tiden)
    Måste faktiskt säga att jag blev förvånad över att så många sjukskrivit sig! Förvånad Inget ont i det jag menar, men det förvånade mig!

Blev inget denna gången heller! Sitter här med tant röd och surar! 
    Nästa ÄL kommer bli svårt för mig o sambon att få till, så det lär nog tyvärr dröja ännu en mens innan vi kan få till några "försök"  ! *suck* Nu har vi snart varit igång ett år
    Jag tror det beror mkt på vad man jobbar med.. jag är sjuksköterska inom cancervården och jobbade de 4 första veckorna med blödningar... sen blev jag sjukskriven (och inlagd ett dygn) i 5 veckor totalt. Tillbaka och jobbade och blödde nog en vecka till då.. totalt 10 veckor med blödningar. Helt negativt test och blodprov som visade hcg < 5 fick jag först ett par veckor efter det.
    Jag pallade inte med att ta hand om andra, och kan heller inte spekulera i om jag hade orkat jobba om jag haft "kontorsjobb"..

:)
  • MCT79

Happiness! Roligt att se dig igen!! Nu jäklar! ;)

Odd, inse.. du är på smällen!!  hahah!!

Jag är idag på...hmm... bim -8... har sedan äl haft molvärk.. konstant molande som ändå är rätt svagt.. känner det när jag sitter stilla.. inte annars.
    Redigt gasig i magen.. vilket kanske kan ses komiskt men det är inte det minsta lustigt...  :((

Har varit på ett sjujävla humör ett par dar.. mår diffust illa ikväll...men.. jag är nog skengravid... inga ömma bröst, inget sånt alls..

• MCT79

röntgensyrran! Jag har en fråga till dig, visst hade du molvärk hela vägen från äl när du plussade?? hade du några mer symtom?
    Jag blir tokig på denna dova diffusa mensvärk.. å en supersvagt illamående som ligger bak i svalget....

• MCT79
    {#emotions_dlg.flower}JUNI{#emotions_dlg.flower}
    20 juni - Längtan efter liten (Mf,Mf,MA 2008,2009,2010 nu jäklar)
    25 juni- LillaMy3. (¨1a försöket efter mf maj-10,tot fjärde med pergotime )
    27 juni Smälandsjänta ( 1:a försöket efter MF dec-09, MF maj-10)
    27 juni pinklove (1:a försöket efter MF 1:a juni-10)

28 juniPuttekulan (7:e försöket efter MF dec-09)

30 juni MCT79 (3:e försöket efter X jan-10)

{#emotions_dlg.flower}JULI{#emotions_dlg.flower}
    1 juli Pancakes (andra försöket, MA början på april-2010)
    1 juli Mimmi80 (2 försöket efter MF i april, även MF augusti-09)
    1 juli Pixan ( andra försöket efter mf i april, även mf feb)

HjärtaVi som väntar på mens eller ny ägglossning:Hjärta

Tejj
    Polarbjörnen  (7:e försöket efter MF nov-09) förväntad ÄL ca 30-31 maj
    Väntan på en liten
    Jazmin (3:e försöket efter MF-maj-10 förväntad ÄL 23-24 juni.
    Havsklippan
    Mallanis
    LittleJunia (3:e försöket efter MA mars-10 och MF nov-09)

Hjärta Vi som tar en pausHjärta
    Maria204

Hur går det för er tjejer som vi inte hört något ifrån???
    Frikadellen
    Bechi
    Linda840406 
    Tess JH
    Kolbodatjej (4:e försöket efter MF nyårsafton-09)

GravidGravida
     Gravid
    Vi som plussat (namn+BF):
    Malten, BF 26/8 -2010
    MCH, BF 8/9 -2010
    LINO, BF 18/9 -2010
    Mabaja, BF 27/9 -1010
    MB73 BF 30/9 -2010
    Gosemysan, BF 4/10 -2010
    Nataliesliv 20/11 -2010
    Mikaela 1/12 -2010
    2 barns mamma84, BF 14/12 -2010
    Anna TheSunshine BF 29/12 -2010
    kajsalisa BF 2/1 -2011
    PåvägMotSyskon BF 5-6/1 -2011
    rontgensyrran BF 6/1 -2011
    Bev BF 10/1 -2011
    misslouie BF 17/1-2011
    fröken SJ BF 17/1-2011
    Sommaren2005 BF 24/1 - 2011
    Odd BF 7/2-2011
  • MCT79
    LittleJunia skrev 2010-06-23 20:53:47 följande:

Alltså jag fattar inte vad som är fel på min dator, men både igår och idag har jag försökt att kopiera in BIM-listan och ändra mig, men det går sjutton i det inte! *suck*

Någon som kan ta bort mig från BIM-listan och lägga in mig på "väntar ny mens eller ägglossning"

Blev det rätt?
  • MCT79

*vandrar in som i koma*  Igår sov jag middag efter jobbet....1½ timme.. tvingade mig själv ut och handlade frukostgrejor medan sambon klippte gräset...  Somnade igen halv tio, och är tamigfan död.

Jag hoppas så innerligt att det ihop med min molande mensvärk är symtom.. men jag tror inte det. Det ÄR väldigt mycket på jobbet nu, även om den här tröttheten inte känns som den brukar efter tufft på jobbet.

Kram på er!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3