Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
HEJ HOPP!
hemma igen och allt gick bra... huvudvärken höll sig i skack men börjar hämta nya krafter igen. Tråk!
Mot sängen.. i morgon ska jag på ett årskalas och sen fota barn också....
HEJ HOPP!
hemma igen och allt gick bra... huvudvärken höll sig i skack men börjar hämta nya krafter igen. Tråk!
Mot sängen.. i morgon ska jag på ett årskalas och sen fota barn också....
Hej tjejer... hoppas era blödningar och smärtor ger med sig snart... :(
Längtan! Ta en paus du! Låt själen få lite ledigt från alla tankar.. det är inte lätt men ibland hjälper inte FL till precis.. eller datorn över huvudtaget...
Själv har jag lite molvärk... idag har jag varit på ett vedervärdigt humör.. började fräsa på sambon redan 0600 i morse... ville klappa till en kvinna på pendeln för att hon tuggade tuggummi och fräste åt en patient... som visserligen är en apa och har fräst på oss i 4 veckors tid... det intressanta blev reaktionen när man fräste tillbaka.... totalt spak. *lite dåligt samvete*
Var så surig/ledsen/knäpp att jag skippade picknick med jobbarkompisarna idag och åkte hem. Fick mat av underbara sambon och somnade i hans famn i soffan.
Nu är jag toktrött och tnker sova för natten!
Fy fan vad jag är skengravid! hahhaha!
Happiness! Roligt att se dig igen!! Nu jäklar! ;)
Odd, inse.. du är på smällen!! hahah!!
Jag är idag på...hmm... bim -8... har sedan äl haft molvärk.. konstant molande som ändå är rätt svagt.. känner det när jag sitter stilla.. inte annars.
Redigt gasig i magen.. vilket kanske kan ses komiskt men det är inte det minsta lustigt... :((
Har varit på ett sjujävla humör ett par dar.. mår diffust illa ikväll...men.. jag är nog skengravid... inga ömma bröst, inget sånt alls..
röntgensyrran! Jag har en fråga till dig, visst hade du molvärk hela vägen från äl när du plussade?? hade du några mer symtom?
Jag blir tokig på denna dova diffusa mensvärk.. å en supersvagt illamående som ligger bak i svalget....
Alltså jag fattar inte vad som är fel på min dator, men både igår och idag har jag försökt att kopiera in BIM-listan och ändra mig, men det går sjutton i det inte! *suck*
Någon som kan ta bort mig från BIM-listan och lägga in mig på "väntar ny mens eller ägglossning"
*vandrar in som i koma* Igår sov jag middag efter jobbet....1½ timme.. tvingade mig själv ut och handlade frukostgrejor medan sambon klippte gräset... Somnade igen halv tio, och är tamigfan död.
Jag hoppas så innerligt att det ihop med min molande mensvärk är symtom.. men jag tror inte det. Det ÄR väldigt mycket på jobbet nu, även om den här tröttheten inte känns som den brukar efter tufft på jobbet.
Kram på er!