Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Jag håller med Odd där Atti.. ta hand om dig själv, det kan kännas bra hemma men mindre bra att komma till jobbet.... ge dig själv tid. Det behöver du.
Jag håller med Odd där Atti.. ta hand om dig själv, det kan kännas bra hemma men mindre bra att komma till jobbet.... ge dig själv tid. Det behöver du.
Min mens kom idag.. punktlig som en jävla klocka. Ska inte klaga över det, skönt att allt fungerar som dt ska antar jag... utom att bli just gravid...
Ingen mens i morse... men 9,30... en halvtimme före "normal"tid så kom den.... blä.
Ny äl runt den 13 juli och bim alltså 27:e..... tick tack tick tack....
Hej tjejer!
Oh vad spännande pancakes!! Håller alla tummar jag har!!
röntgensyrran, njuuuuuut och tack för gravidbacillerna!! Suger åt mig så mycket jag kan! :)
Men neeeej pancakes...
Hörrni tjejer nu fixar vi lite snygg statistik nästa månad istället!!
Ohh stoooort grattis Happiness!!!!! WOOHOOOO!!!!
Oj vad man väntar egentligen... vi väntar på ÄL. på bim på att vi ska sluta blöda och sen väntar vi förhoppningsvis på bebis... Vi får inte glömma bort att leva däremellan hörrni... livet är kort. Jag såg det idag... :( igen....
Jag väntar också på äl just nu... vi jobbar om varann och båda är helt slut så vi får väl se hur det blir med sexet denna månad....*zzzz*
Hej på er..
Depp dag idag.. tokmycket på jobbet, hinner knappt kissa... blöh. En vecka till sen har jag iaf semester.
Är det någon av er som vet om man får svårare att bli gravid efter utomkvedshavandeskap? KÄnner mig så pessimistisk nu... å äldre blir man...