• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • LillaMy3
    Happiness skrev 2010-07-22 13:02:04 följande:
    Ja dag 6-7 är väl den första dagen man kan testa...men det verkar ju mycket lovande. Hur/när plussade du förra gången? Billiga tester är ju prefekta då kan man slösa hej vilt! Men vill man ha ett tidigt utslag tycker jag CB är outstanding. KRAM!
    äl +9 hade jag svagt plus nu i våras, när det blev mf. Med sonen så var jag övertygad om att inget alls hade fuinkat och testade nog inte föränn äl +17 eller så.
  • LillaMy3
    Väntan på en liten skrev 2010-07-22 13:01:18 följande:
    Börja tempa, inte för att det gjorde mig gravid då (jo en gång med gick ju åt helvete så klart) men då får du koll på att du har ÄL iaf.
    Har funderat på det. Men har kommit fram till att min tapp verkar vara ganska konsekvent med att vara tydligt öppen under äl och sen när den stängt sig så är också ältestet negativt så har hållt mig till det hittils.

Känner att jag mest egentligen blir stressad av att veta när äl är, men samtidigt vill jag ju veta när den är slut....
    Och det skall ju vara ganska tydligt med tempen.

Skall fundera lite mer på det. Tack för tipset.

Hoppas det ordnar sig för dig också snart! I vart fall så du slipper må så dåligt.... Kanske en hundvalp hjälper lite i vart fall som du skrev.

*kram*
  • färnik

Har pratat med kliniken igen, jag ringer ner de stackarna... Flört

Pratade trombyl mm, men läkaren där hävdade att det var helt verkningslöst, och var inte intresserad av att skriva ut, fast än han tydligen höll med om att det iaf var ofarligt... Fast det är ju skit samma, jag tar mina albyl... Vi har ju disskuterat TSH här i tråden, mina värden låg på 1,3 så där fanns inget att anmärka på.

Tid för VUL den 4 augusti 9:00, på gyn, inte på fertilitetskliniken. Vet inte varför, men tydligen håller gyn i kontrollerna när man väl är gravid? Så sköterskan på kliniken tyckte jag skulle ligga på gyn om fler VUL efter det här första. Så var det tydligen upp till mig igen, varför kan inte kliniken hjälpa till att fixa sådant, det fattar jag inte... Foten i munnen

• Muffe80

Åh vad fan är det med min kropp, kanske på väg att bli sjuk?

Mår illa som fan, eller känns som halsbränna... typ.
    Plus att jag är skakig fast jag nyligen ätit, har stark mensvärk fast mensen ska komma lördag eller söndag, och ömma bröst...

Vad ska man tro?

• LillaMy3
    Muffe80 skrev 2010-07-22 14:23:41 följande:
    Åh vad fan är det med min kropp, kanske på väg att bli sjuk?

Mår illa som fan, eller känns som halsbränna... typ.
    Plus att jag är skakig fast jag nyligen ätit, har stark mensvärk fast mensen ska komma lördag eller söndag, och ömma bröst...

Vad ska man tro?
    Låter ju lovande!!! HOPPAS det är en bebis!!!
  • FruW

MCT - måste bekänna att jag tjuvtestat idag, sorry!

Har gått & varit nervös över att få bruna flytningar i går o i dag, sprungit på toa massa gånger, o varit så nöjd när det inte kommit något.. Men nu är de här =( Gjorde ett gravtest som visade neg, så bara att inse att den där j´vla tanten är på g igen Gråter Jag som hade hoppats så...

• Happiness
    FruW skrev 2010-07-22 17:02:10 följande:
    MCT - måste bekänna att jag tjuvtestat idag, sorry!

Har gått & varit nervös över att få bruna flytningar i går o i dag, sprungit på toa massa gånger, o varit så nöjd när det inte kommit något.. Men nu är de här =( Gjorde ett gravtest som visade neg, så bara att inse att den där j´vla tanten är på g igen Gråter Jag som hade hoppats så...
    Skickar tröstekramar......*KRAM+KRAM+KRAM*
  • sugarrush

Och DÄR kom de stora bruna mensflytningarna igång. Dags att plocka fram tampongerna och säga adjöss till den här månadens hopp!
    Fast det var ju väldigt väntat...
    Good luck ni andra!

• Muffe80

Äh tråkigt, kramar om!!! Får se om jag gör dig sällskap! snart vet vi :)

Jag mår inge bra, har mått illa sen tre idag, bubblig och lös i magen, ömma bröst och trött.
    Antingen magsjuka, eller ngt annat... detta tar liiivet av mig, jag vill veta nu :)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3