Väntan på en liten skrev 2010-07-22 12:06:22 följande:
Här på FL plussar folk på 1-2 försök, jag är för gammal tror det är det, eller jag är snarare säker på det.
Näää jag orkar inte längre hålla på med donatorn, hoppas som fan, spendera dyra pengar på tester, tempa varena jävla dag, hoppas som fan och misslyckas. Jag ska be om några jävla tabletter så jag slipper menshelvetet och så ger jag upp det här för nu säger det stopp, Jag orkar inte, jag gör inte det.
Jag sitter ju och gråter hela tiden och jag vill aldrig mer må såhär dåligt.
jag har rdan skickat mail till donatorn och sagt hur jag känner att jag inte vill fortsätta mer, att jag inte orkar, att jag har längtan men det tär så oerhört detta att jag är färdig för psyk varenda jävla månad test visar negativt och menshelvetet fan dyker upp.
Ursäkta alla fula ord, men jag är så totalt besviken och snackat man matas med i hela sitt liv...mmm visst alla världens män kan ju häla hinkvis sperma i mig året om blir ju fan inte gravid för det.
Jusst det ja...det var ju du som hade donatorn *är lite glömsk*
men vet du, då är det ju inte så konstigt. Om man inte bor ihop så kan man ju inte sexa tillräkligt för att absolut ha störst chance...nu vet jag i och för sig inte hur ofta ni träffas, men vill minnas att det inte var så ofta förutom just kring ÄL? Kanske om ni hade sex varje dag veckan innan och dagarna efter ÄL så skulle chancerna öka, men det kanske inte går. Och rent krasst, vem säger att det är din kropp som strular, han kanske inte har världens bästa kvalite på sina simmare heller...
Nu har jag verkligen ingen aning om nått i den svängen du befinner dig i, men är det lätt att byta donator? Kanske dags att prova det?
Ja, jag vet inte. Jag förstår din frustration, det gör jag....och jag håller mina tummar och tår det ljusnar snart för dig.
*bamsekram*