• Eddam

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Hej!!

Min mens och ÄL har strulat sen sonen slutade amma så nu har jag fått Primolut Nor för att få igång mensen för att sedan börja med Pergotime!

Finns det fler i ungefär samma sits? Fler som snart ska börja med Pergotime??

• Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??
  • Eddam
    MD77 skrev 2010-05-31 22:34:45 följande:
    Ni verkar alla vara duktiga på det här med tester och utredningar. Jag ska ta ett progesteronblodprov på onsdag och läste någonstans att man inte skulle äta innan man tog testet på morgonen, min gyn sa inget om det, kan det stämma?
    Det ska jag göra oxå, på dag 22. Och min läkare sa ingenting om att jag inte fick äta..
  • Skrållan83
    Eddam skrev 2010-05-31 22:28:19 följande:
    Ja det är säkert jätteinividuellt. Alla reagerar säkert olika på hormonerna.. Vi får bara hoppas att vi är snabbreagerare.. hihi Seg väntan på mensen?? ;)
    Den där förbaskade mensen kommer ju aldrig! Inne på dag tre nu utan någonting. Känns inte som att det skulle vara någonting på väg heller... suck. Hatar att vänta utan att kunna göra nåt åt saken...
  • annakohler

skrållan:  har du testat dig

• Eddam
    Skrållan83 skrev 2010-06-01 07:30:15 följande:
    Den där förbaskade mensen kommer ju aldrig! Inne på dag tre nu utan någonting. Känns inte som att det skulle vara någonting på väg heller... suck. Hatar att vänta utan att kunna göra nåt åt saken...
    Jag fick min mens på 4e dagen och kände ingenting innan mer än som du säger, bara känslan att det INTE är på G... Men den kom..
  • annakohler
    Eddam skrev 2010-06-01 08:26:23 följande:
    Jag fick min mens på 4e dagen och kände ingenting innan mer än som du säger, bara känslan att det INTE är på G... Men den kom..
    vad tråkigt men nu kan ni invänta dagen då ni får testa er för ÄL o försöka med en liten till då: vi är inne på 4:e försöket nu ska ha ÄL 13juni
  • Eddam
    annakohler skrev 2010-06-01 09:16:40 följande:
    vad tråkigt men nu kan ni invänta dagen då ni får testa er för ÄL o försöka med en liten till då: vi är inne på 4:e försöket nu ska ha ÄL 13juni
    Tråkigt?? Nää vi vill ju ha mensen så vi kan börja med Pergon!
  • annakohler
    Eddam skrev 2010-06-01 09:23:02 följande:
    okej jag som läste fel kanske...hiihihi
  • Skrållan83
    annakohler skrev 2010-06-01 07:34:14 följande:
    skrållan:  har du testat dig
    Nej, det har jag inte gjort. Jag ger det några dagar till... Hoppas på att det kommer innan helgen.
    Eddam skrev 2010-06-01 08:26:23 följande:
    Det känns verligen ingenting, helt "tomt". Skitkonstigt, jag som hade värsta mensvärken i början av primolutkuren... och nu inget alls... Men det är bara att hålla ut, den kommer väl snart (hoppas jag)!
    Eddam skrev 2010-06-01 09:23:02 följande:
    Första gången någonsin jag verkligen längtar efter mensen. Trodde aldrig det skulle hända... :o)
  • lerumstessan
    Skrållan83 skrev 2010-06-01 07:30:15 följande:
    Min mens kom på 4:e dagen. jag åt provera för att sätta igång den. Jag trodde aldrig den skulle dyka upp, inga känningar alls men så kom den på dag 4! {#lang_emotions_laughing}
    ~¤~Ally 090617~¤~
  • Eddam

Skrållan: Ja, visst är det en skum känsla att VILJA ha mens! haha

Lerumstessaan: Låter PRECIS som för mig!

Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??